Kommentointia moderoinnin ja ylläpidon tekemisistä

  • Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Siihen voisitte aluksi pyrkiä, että moderaattorit pystyttäisiin ottamaan vakavasti.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moderaattorit ovat tosikoita. Ei tuo kyllä olisi naurattanut vaikka olisi hymiö perässä. Roskis-osastolla viesti näkyy.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Ilmeisesti asiakeskustelun tiukemmat jäähyt on "valuneet" vapaallekin, koska aiemmin kuoleman toivomisesta tms. on selvinny viikolla tai jopa kolmella päivällä. Jjv:llä ei kuitenkaan taida olla jäähyhistoriaakaan.
 
Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ilmeisesti asiakeskustelun tiukemmat jäähyt on "valuneet" vapaallekin, koska aiemmin kuoleman toivomisesta tms. on selvinny viikolla tai jopa kolmella päivällä. Jjv:llä ei kuitenkaan taida olla jäähyhistoriaakaan.
Upseeri sai viikon. Vaikka ei haukkunut edes neekeriksi, kuten jjv.

Onneksi maailmassa on yksi laji joka väärässä aina. Modet. Muut on aina oikeassa.

Ymmärtäisitte edes hävetä jutuillanne, muttei edes sitä.
 
Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Onneksi riittää paukkuja pakolaiskeskusteluun, koiriin ja modeille narinaan.

Onhan siinäkin. Yhdelle ihmiselle.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ei ilmeisesti löytynyt vastausta kun piti alkaa haukkumaan minua. Tosi asiallista moderointia.
Sitähän sä olet sanonut. Kännykällä aika vaikeaa. En mitään haukkunut. Totesin faktat. Oletko eri mieltä?

No totta kai olet. Modet on aina väärässä. :eek:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ihan oikeesti. Mitä vittua?
Samaan aikaan kun modet, Salminen etunenässä on toitottamassa että keskustelun pitäis edetä meneättä henkilöön, niin sitten itse vetää alta lipan että pärinä käy. Ylläpitotoikissa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ihan oikeesti. Mitä vittua?
Samaan aikaan kun modet, Salminen etunenässä on toitottamassa että keskustelun pitäis edetä meneättä henkilöön, niin sitten itse vetää alta lipan että pärinä käy. Ylläpitotoikissa.
Onhan se erinomaisen mainiota, kun yksi toitottaa että pitäisi tykillä pari yön timoa ampua, ja siitä saa bannin, niin sekin on modejen vika.

Mutta antaa tulla vaan.

Ps. Upseeri sai tosiaan vain viikon mun kuoleman toivomisesta. Pahoittelut siitä. Eli kannattaa mielummin toivoa mun kuolemaa, kuin tummaihoisen.
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
No eihän se Upseeri mitään kuukauden huilia saanut vaan viikon.
Mikä sinut oikeutti vittuilemaan Rialle?
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
En mitään haukkunut. Totesin faktat. Oletko eri mieltä?
Olihan siinä henkilöön menevää arvostelevaa sävyä. Toki hienosti verhottuna, että ei voi syyttää nimittelystä tms.

Toivotko että alkaisimme laajemmin kommentoimaan toisiamme tällä palstalla vastaavasti?
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Kenenkään kuolemaa ei toivottu tämän bannin yhteydessä.
 
Ylös