Tuohan on Sennan kypärä. Asiaa.
Modena antaisin Mickey Hiirelle ennakko-bannia, sillä hahmo todennäköisesti hermostuu tästä viestistäni.
Ehdotan samalla Mossesta modulaattoria. Kannatan. Valittu.
Tuohan on Sennan kypärä. Asiaa.
Webslaven moderaattorius.mikä oleellinen ero sillä Renngeistin ja minun kirjoitusvirheellä oikein oli
mikä oleellinen ero sillä Renngeistin ja minun kirjoitusvirheellä oikein oli, kun toisesta rangaistiin ja toisesta ei?
Vieläkö tämäkin "joku on netissä (mielestäni) väärässä" jaksaa vaivata.Webslaven moderaattorius.
Komea sana mutta pitäisi olla vieläkin pidempimoderattoriudettomuuteni
Tätä mä vähän jo silloin jäähyn aikoihinkin epäilin.Webslaven moderaattorius.
Korjasin vähän.Eli kyllä, minun ylimielisyyteni ja pakonomainen tarve oikeassa olemiseen näyttää tässä olevan melko merkittävässä roolissa.
Ei täällä kukaan muu jauha kuin webslave ja sekin paskaa. Minä vain kysyin ja vastauksen sain. Kiitos siitä.Vieläkö täällä jauhetaan kaksi kuukautta vanhasta ehkä varoituksen arvoisesta viestistä? Cool.
Eipä ole tullut pantua etädiagnosointia merkille. Tsekkaan tarkemmin ja pistän roskiin jahka löytyy.Ehdotan, että F1-asiapuolen moderaattorit vois heittää menemään. Käsittämätöntä että CCMK:sta saa esittää etädiagnoosia ja olenpa jopa havainnut yhden moderaattorin olevan pelissä mukana. Ei voi kuin päätä pyöritellä.
Vaikka kuinka hullunkurista tekstiä mielestään joku heittää, tuollaisiin autismi-nimittelyihin pitäisi puuttua kovalla kädellä. Mutta minkäs teet kun moderaattorit häslää seassa. Eikä etädiagnoosi tästä henkilöstä ollut ensimmäinen... Mihin tämä erilaisuuden ymmärtäminen täällä on mennyt?
Ok. Vähä kiristi hermoja kun oli taas hyökkäys yhtä kohtaan. Jatketaan...Eipä ole tullut pantua etädiagnosointia merkille. Tsekkaan tarkemmin ja pistän roskiin jahka löytyy.
Sitten CCMK kommentoi jotain saamastaan palautteesta jossain niistä F1-vapaan toikeistaan, niin jos siellä jotain etädiagnosointia on, niin report postia sieltä, niin joku moderaattori sitten korjailennee nekin veks. Itse en niihin toikkeihin mene ainakaan niin kauan kuin tätä moderointia tehdään ilman palkkaa.
Ihan sitä mitä tuossa privassa luki. Tuo ei siis ole mikään rangaistus, kun sitä ei ole mihinkään sääntöihin kirjattu.Mitä ihmettä täällä tapahtuu?!
Vuosien varrella on useaan otteeseen useiden kirjoittajien toimesta todettu, häiritsevien, animoitujen avatarten häiritsevän palstan lukemista.Miten liikkuva hymiö häiritsee/estää lukemasta tekstiä?
Eli homma hoidettiin puolestasi. Tämä on täyden palvelun moderointitalo. Ei tarvitse kiittää.Ei renkku mitään pyytänyt..