Kommentteja ylläpidolle ja moderaattoreille, plus muu ylläpidon tointen jatkopuinti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

tieri

Banned
FW08:lle. Niin mulle ja ilmeisesti muillekkin, on vielä kovin epäselvää mikä oleellinen ero sillä Renngeistin ja minun kirjoitusvirheellä oikein oli, kun toisesta rangaistiin ja toisesta ei?

Edit: Ja mitä tulee tuohon nillitys/itkemis kommenttiini, niin se nyt lähinnä tarkoitti muutaman nimimerkin, mielestäni asiattomuuksiin menevään kommentointia tässä ketjussa. Monesti tällainen itkuviesti sisältää myös "ohjeet" moderointiin, mikä voisi helposti kait katsoa itsemoderoinniksi. Vai onko moden leikkiminen sallittu tässä toikissa?

Mosselle: Ei ollut tarkoitettu henk.koht. sinulle, mutta se koira älähtää johon...
P.S. Myönnän kyllä, että usein lukiessani kirjoituksiasi, tirahtaa myötätunnon kyynel silmäkulmaan...

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
mikä oleellinen ero sillä Renngeistin ja minun kirjoitusvirheellä oikein oli, kun toisesta rangaistiin ja toisesta ei?
Webslaven moderaattorius.
Vieläkö tämäkin "joku on netissä (mielestäni) väärässä" jaksaa vaivata.

Perezin nimen vääntelystä oli muodostumassa yleistyvä tapa, joka ei sovellu F1-asiapuolelle. Siitä rangaistiin kategorisesti kaikkia siihen syyllistyneitä (riippumatta jälkiselittelyistä, joiden uskottavuuteen ei voi luottaa).

Myös alapäänimittelystä (mikä oli Perezin vääntelynkin rangaistussyy) rangaistiin aikaisemmin kategorisesti, jonka vuoksi itsekin kyseenalaistin Renngeistin pääsemisen ilman rangaistusta, mutta linja näyttää muuttuneen. Olen eri mieltä nykyisen linjauksen kanssa.

Eli kyllä, minun moderaattoriuteni ja moderattoriudettomuuteni näyttää tässä olevan melko merkittävässä roolissa.

Viimeksi muokattu:

tieri

Banned
Webslaven moderaattorius.
Tätä mä vähän jo silloin jäähyn aikoihinkin epäilin.

Eli kyllä, minun ylimielisyyteni ja pakonomainen tarve oikeassa olemiseen näyttää tässä olevan melko merkittävässä roolissa.
Korjasin vähän.

Vieläkö täällä jauhetaan kaksi kuukautta vanhasta ehkä varoituksen arvoisesta viestistä? Cool.
Ei täällä kukaan muu jauha kuin webslave ja sekin paskaa. Minä vain kysyin ja vastauksen sain. Kiitos siitä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tuo väännös ei nyt ihan tilanteen kuvauksena istu. Linjaa on muutettu Webslaven lopetettua moderoinnin, mutta ei Webslave tuolloinkaan ilman muiden moderaattorien hyväksyntää operoinut.

WebSlave

Trackman
Tierin "korjaus" nyt ei ole mitään muuta kuin henkilökohtaisuuksiin meno sillä asiakeskustelun puolella, minkä pitäisi olla kaikista asiallisin - vaan ei valitettavasti ole.

Tiedän jo etukäteen ettei tämä tierille selittämällä mene perille, mutta saamansa sanktion linjaus oli ollut olemassa jo pitkään sellaisten termien kuin "Fallonso" ja "Culli" takia, ja muistakseni tarkistin vielä erikseen muilta modeilta, että sovelletaanko tuota Perezin "Perze" (ym. vastaavaan)-vääntelyyn ja sain muilta modeilta puoltavan kannan. Jonka jälkeen moderoin noita Perez-vääntelyitä (ja varmaan jotkut muutkin moderaattorit, kun enhän minä aina paikalla ollut). Tieri kuuluu viimeisten joukkoon, joka on tuosta sanktion edes ottanut, aika moni ehti saada sanktioita tai oppia linjauksen jo paljon aiemmin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Nyt jos olis pelimies, niin ottais nikiksi Penis&Perze

Mukku ei oo. Lapanen vallan.:thumbfh::frown:

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Ehdotan, että F1-asiapuolen moderaattorit vois heittää menemään. Käsittämätöntä että CCMK:sta saa esittää etädiagnoosia ja olenpa jopa havainnut yhden moderaattorin olevan pelissä mukana. Ei voi kuin päätä pyöritellä.

Vaikka kuinka hullunkurista tekstiä mielestään joku heittää, tuollaisiin autismi-nimittelyihin pitäisi puuttua kovalla kädellä. Mutta minkäs teet kun moderaattorit häslää seassa. Eikä etädiagnoosi tästä henkilöstä ollut ensimmäinen... Mihin tämä erilaisuuden ymmärtäminen täällä on mennyt?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ehdotan, että F1-asiapuolen moderaattorit vois heittää menemään. Käsittämätöntä että CCMK:sta saa esittää etädiagnoosia ja olenpa jopa havainnut yhden moderaattorin olevan pelissä mukana. Ei voi kuin päätä pyöritellä.

Vaikka kuinka hullunkurista tekstiä mielestään joku heittää, tuollaisiin autismi-nimittelyihin pitäisi puuttua kovalla kädellä. Mutta minkäs teet kun moderaattorit häslää seassa. Eikä etädiagnoosi tästä henkilöstä ollut ensimmäinen... Mihin tämä erilaisuuden ymmärtäminen täällä on mennyt?
Eipä ole tullut pantua etädiagnosointia merkille. Tsekkaan tarkemmin ja pistän roskiin jahka löytyy.

Sitten CCMK kommentoi jotain saamastaan palautteesta jossain niistä F1-vapaan toikeistaan, niin jos siellä jotain etädiagnosointia on, niin report postia sieltä, niin joku moderaattori sitten korjailennee nekin veks. Itse en niihin toikkeihin mene ainakaan niin kauan kuin tätä moderointia tehdään ilman palkkaa.

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Eipä ole tullut pantua etädiagnosointia merkille. Tsekkaan tarkemmin ja pistän roskiin jahka löytyy.

Sitten CCMK kommentoi jotain saamastaan palautteesta jossain niistä F1-vapaan toikeistaan, niin jos siellä jotain etädiagnosointia on, niin report postia sieltä, niin joku moderaattori sitten korjailennee nekin veks. Itse en niihin toikkeihin mene ainakaan niin kauan kuin tätä moderointia tehdään ilman palkkaa.
Ok. Vähä kiristi hermoja kun oli taas hyökkäys yhtä kohtaan. Jatketaan...

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Roskiksessa. Ilmoitelkaa jos tommosia näkyy. Ei noita kaikkia off-topikiksi meneviä pälinöitä tule niin tarkkaan luettua, varsinkaan kun pitää itsekin siinä seassa kommentoida kaiteeseen vievän ajolinjan täydellisyyttä.

Mickey

Well-known member
eipä enää mitään

Viimeksi muokattu:

Mickey

Well-known member
eipä enää mitään

Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Miten liikkuva hymiö häiritsee/estää lukemasta tekstiä?
Vuosien varrella on useaan otteeseen useiden kirjoittajien toimesta todettu, häiritsevien, animoitujen avatarten häiritsevän palstan lukemista.

Näihin on systemaattisesti puututtu. Esim. se monellakin käytössä ollut "oldezin satiainen" on systemaattisesti pyydetty poistamaan.

Mickey

Well-known member
eipä enää mitään

Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.