Kommentteja ylläpidolle ja moderaattoreille, plus muu ylläpidon tointen jatkopuinti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Nyt vaan kaikki selailemaan F1-valokuvia -ketjua. Ihan hyvin toimii varmaan puhelimellakin ja paljon tosi mielenkiintoisia F1-aiheisia valokuvia on siellä. Yks helvetin jumitoikki on se.

Olen ehkä itse sen verran tottunut räpläämään tuolla photoshopilla, että tulisin pelkkää kuvan koon pienentämistä (sekä pikselimitoiltaan että ööh. tietotekniseltä kooltaan, niitä bittejä ja vastaavia tiedätteks) pitäneeksi jotenkin työläänä ja vaativana tehtävänä. Ennemminkin olen sitä mieltä, että jos jonkun kuvan pieni säätäminen ei ole tarpeellista (silloin kun se on tarpeellista) niin tuskin sen kuvan foorumille laittamisen tarpeellisuuskaan mikään kovin korkea on. Että: "Tässä olis nyt tosi tärkeä asia, mutta en viitsi tsekata josko toi kuvahaussa toisena oleva kuva oli mitoiltaan sopivampi foorumille, liikaa duunia.".

Ja edelleen. Varmaan jossain vaiheessa löytyy sellainen määrä sen verran isoja kuvia, että kenen tahansa liittymä menee jumiin. Vielä siinä vaiheessakin voitaneen mennä "vapaa on vapaa" -periaatteella?
Itsehän 'tottuneena' kännykkäräplääjänä välttelen tiettyjä toikkeja juuri kuvien takia. Esim. noi kurskin ruokakuvat katselan aina koneella kuola valuten. Nyt vaan palo hihna kiinni, kun 'turvallisessa' toikissa olikin aika isoja kuvia ja kone jämähti jumiin (känny modeemina).

Sikäli mielenkiintoista, miten sulle on kuvan pienentäminen helppoa (itse kanssa pienentelen ihan Paintillä), ja toisille taas ei ole. Toiset osaa nählätä kännykän asetukset oikein puolestaan. Minä en.:eek:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Itse etsin yleensä aina foorumille max. juuri ja juuri sellaisen kuvan joka mahtuu skaalaamatta ruutuun. Ja jollei mahdu, uppaan sen pienennettunä forum -kokoon Imageshackiin.

Ei vie kuin pari minuuttia max.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Webslaven tulisi keskittyä ainoastaan F1-puoleen modehommissaan. Muilla osa-alueilla moderointiin liittyvien asioiden jälki ja seuraukset on kuin KingKongilla, Godzillalla tai vastaavalla.
Niin minä keskitynkin, mutta saa minulla silti mielipiteitä olla.

-Edit- Tai siis en minä mitään periaatepäätöstä ole muiden kuin Vapaan suhteen tehnyt, mutta käytännössä en ole moottoriurheilun ulkopuolisia alueita paljonkaan edes lukenut viime aikoina. Ylläpitoa toki olen, kun ikään kuin kuuluu toimenkuvaan. En ole täällä vähään aikaan - jos koskaan - moderoinut, vaikka mielestäni siivottavaa olisi ja paljon. Meno on välillä kuin Vapaalla, vaikka tämä ei ole Vapaa.
 
Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Niin minä keskitynkin, mutta saa minulla silti mielipiteitä olla.
Mielipiteet on kuin persereikiä, jokaisella on omansa. Se vaan on ikävää, että pahemman luokan ripulissa, se räiskyy muiden päälle, niinkuin asiakeskustelun puolella.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Webslaven tulisi keskittyä ainoastaan F1-puoleen modehommissaan. Muilla osa-alueilla moderointiin liittyvien asioiden jälki ja seuraukset on kuin KingKongilla, Godzillalla tai vastaavalla.
Mielipiteet on kuin persereikiä, jokaisella on omansa. Se vaan on ikävää, että pahemman luokan ripulissa, se räiskyy muiden päälle, niinkuin asiakeskustelun puolella.
Onkohan tää asia nyt varmasti menny kaikille perille jokaisella osastolla. Näihin vois lisätä vielä muutaman nollakasin kommentin aiheesta ja laittaa omaksi otsikokseen kera stikin, announcementin, hazardin ja sillee että näkys joka osastolla.

Itse aiheeseen pakollinen tusinakommentti, mun puolesta ylitse menevät jutskat voidaan karsia myös vapaalla. Bannien kera, jos ei muuten uskota. Itkeköön sitte joka keskustelussa ja joka osastolla seuraavat puol vuotta, tai jossain tapauksessa useita voisia.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Itse aiheeseen pakollinen tusinakommentti, mun puolesta ylitse menevät jutskat voidaan karsia myös vapaalla. Bannien kera, jos ei muuten uskota. Itkeköön sitte joka keskustelussa ja joka osastolla seuraavat puol vuotta, tai jossain tapauksessa useita voisia.
Komp.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Tämä toikki on siitä mahtava, että tulevat moderaattorit ilmoittautuu täällä.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Mosse, Iso8, oldez ja Nolla-aasi (eniten postanneet ei-modet tässä toikissa) moderaattoreiksi, sehän se oliskin mahtava idea.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
:D ... :frown:

Edit: Mä luulin olevani kovinkin korkeella tämän toikin postaajissa, mutta oliki surkeet neljä viestiä. Luultavasti mun viesteistä on poistettu noin 90% ja näitä neljää viimestä ei oo vielä ehditty siivota.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös