Sam
Muumipappa
Onko täällä oikeasti aikuisia kirjoittajia
Ei.Onko täällä oikeasti aikuisia kirjoittajia
Mä en oikein ymmärrä tätä sun ristiretkeä tuota toikkia vastaan. Siellä postataan huhuja Kimin paluusta ja trollataan kuten kaikissa muissakin ketjuissa, niin mikä on sun ongelma?Taas on tehty tärkeää työtä Räikkösen ketjussa näemmä...
Jos siivotaan, niin sitten siivotaan, eikä vain niiden käyttäjien viestejä, joista ei tykätä.Mä en oikein ymmärrä tätä sun ristiretkeä tuota toikkia vastaan. Siellä postataan huhuja Kimin paluusta ja trollataan kuten kaikissa muissakin ketjuissa, niin mikä on sun ongelma? Okei Webs moderoi tuota ketjua erilailla kuin muita ketjuja, mutta mikä muu sua vituttaa?
Hiehoa! Ontopic-paskaa siellä sitten onkin jauhettu jo sivutolkulla, mutta siihen kukaan ei ole kykenevä puuttumaan. Nuo poistetut viestit olivat kuitenkin fiksummasta päästä siellä viikkokausiin.Tällä kertaa siivottiin viestejä, joissa puhuttiin tv-tuoleista ja Renaultin siviiliautomalleista. Ja ilmeisesti konjakistakin. Hyvä esimerkki siitä, mihin offtopic-hassuttelu nopeasti vie.
Lienee jonkunlaista lukkarinrakkautta omien kommenttien tason suhteen, mutta kieltämättä melko satunnaisesti valittu poistettavat viestit kun yhtä tasokasta materiaalia löytyi toistakymmentä viestiä viimeisen vuorokauden ajalta.Hiehoa! Ontopic-paskaa siellä sitten onkin jauhettu jo sivutolkulla, mutta siihen kukaan ei ole kykenevä puuttumaan. Nuo poistetut viestit olivat kuitenkin fiksummasta päästä siellä viikkokausiin.
Isoluuta näyttää poistaneen sieltä enemmänkin viestejä, jotka eivät oikeasti liittyneet mitenkään aiheeseen. Tuo sinun näyttäisi olleen tahallinen "Schumi tarkoittaakin Ralfia"-hassutteluväärinymmärtäminen, joka meni siinä samassa.Mun viestin sisältö oli luokkaa "Ai meinaako Kimi mennä Ralfin tilalle DTM-sarjaan?" ja se ilmeisesti poistettiin? Ööö, miksi?
Ei. Stedosille ja IWE:lle on siguista huomautettu. Jos muutosta ei tapahdu, tulee sanktioita.Onko nimimerkki Stedoksen signature kaikilla mittapuilla asiallinen?
Viimeaikaisen poistuman sekä tietyn ilmastonmuuttumisen perusteella sanoisin, että pitäisi.Pitäisikö pistää hakuun moderointiin lisävoimia?
Tärkeämpää olisi saada selkeä linja joka on sekä moderaattorien että kirjoittajien tiedossa. Sillä ne kiistanalaiset moderoinnit ja niistä pulinat lopp... vähenisivät. Uudet modet ilman selkeää injaa sekoittaisivat vain soppaa entisestään.Pitäisikö pistää hakuun moderointiin lisävoimia?
Olen kyllä eri mieltä tästä. Linja on ihan selkeä, eikä sitä tarvitse ainakaan kiristää. Tosin ainostaan täysin turhaa soopaa suoltavia kirjoittajia voisi kyllä ottaa hieman kovemmalla kädellä.Tärkeämpää olisi saada selkeä linja joka on sekä moderaattorien että kirjoittajien tiedossa. Sillä ne kiistanalaiset moderoinnit ja niistä pulinat lopp... vähenisivät. Uudet modet ilman selkeää injaa sekoittaisivat vain soppaa entisestään.
Kyse ei ainakaan F1-puolella ole siitä etteikö enemmänkin ehtisi tehdä, vähäinen moderointi ei johdu resurssipulasta vaan löysästä linjasta/linjattomuudesta. Jos muilla osastoilla on tarvetta aktiivisempaan moderointiin, niin toki sinne sitten lisäväkeä.