Kommentteja ylläpidolle ja moderaattoreille, plus muu ylläpidon tointen jatkopuinti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4186
Lienee hahmolla jotain muitakin viestejä kuin trollaamista, mutta eipä tule just nyt yhtään mieleen.
edit. Oliskohan tämä laskettava ei-trollaavaksi.
Kyllä ihan oikeasti on, vaikka itse sanonkin. Jos vähänkin tarkempiin tarkastelisit (http://www.f1-forum.fi/vb/search.php?searchid=4149836), myöntäisit varmaan itsekin. Provokatiivisiin kommentteihin/aloituksiin tulee yleensä vastattua sillä tavalla kuin ne on kirjoitettukin.

Tai sitten alkaisi eeppinen trollimoderaattorien sota.
Nyt on sitten kaljat näytöllä. :D
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Et taida koko ironiaa arvatakaan. Irwin on tällä foorumilla legendaarinen trolli. Jo pelkän nimimerkin näkeminen tuo mieleen flashbackeja aikain takaa, alkuajoilta. Oi niitä, aikoja.
Joo ja ei. Mikäli Irwin olisi kannattanut suomalaiskuskeja ja esittänyt samat kommentinsa nimiä vaihtaen, niin häneen ei kohdistuisi samanlaisia negatiivisia arvolatauksia, jotka loppujen lopuksi pohjautuvat "väärien" kuskien kannattamiseen. Toki Irwinin kielenkäytölläkin on oma osansa. Kuitenkin Irwinin legendaarisuudessa on pata-kattilla ja koira-kalikka jupaskansa.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Se vbulletin 4 piste jotain on siis tulossa tännekin.
Suosittelisin tuomaan mahdollisimman kevyenä versiona sen... Siis pois päältä kaikki turhan pilipaliominaisuudet, joille ei ole käyttöä.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Searching has been disabled.

Ensin ajattelin lokkaamattomana että joo, näinhän on monella muullakin forumilla, mutta että kirjauteneenakin. Miksi?
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Kakkosnickillä kiertämisestä kuukausi lisää.
hieno homma ikuinen banni ois ollu paree mut käy toiki.. ai on informoitu? Ei minulle ole ja enkös minä ole iso8 ja eikös mua uhattu paitsi jos skygen piti ilmotttaa....
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
hieno homma ikuinen banni ois ollu paree mut käy toiki.. ai on informoitu? Ei minulle ole ja enkös minä ole iso8 ja eikös mua uhattu paitsi jos skygen piti ilmotttaa....
Tuota... Pitääkö minun kaivaa sättimen logit esiin tältä iltapäivältä että muistat n. 7 tuntia sitten käymämme keskustelun?
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Tuota... Pitääkö minun kaivaa sättimen logit esiin tältä iltapäivältä että muistat n. 7 tuntia sitten käymämme keskustelun?
:D No ei tarvii luulin et meinattiin yv. Juu sori ei tavi, mut laita jos tahot..
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös