PeePee
Team 107
Millähän aikataululla repost bad postit muuten tutkitaan?
Ei koskaan.Millähän aikataululla repost bad postit muuten tutkitaan?
Sitä mukaa kun joku mode spostinsa avaa. Väittäisin, että normiolosuhteissa (esim. ei-jouluaatto) muulloin kuin yöllä noin kahden tunnin välein.Millähän aikataululla repost bad postit muuten tutkitaan?
Mun mielestä täällä voitaisiin ottaa käyttöön Grand Slam-postaukset, josta saisi nelinkertaiset postausmäärät.Ei koskaan.
Muuten, minusta täällä on liian vähän sääntöjä.
Tämä tuli itsellekin mieleen tätä toikkia selaillessa. Ei toki meidänkään modet täydellisiä ihmisiä ole, mutta yleensä ne tuppaavat aina olemaan samat hahmot joilla on vaikeuksia modejen ja modelinjan kanssa. Niissä tilanteissa voisi olla hyvä aina hetkisen miettiä, mistä päästä vikaa kannattaisi lähteä korjaamaan. Suurin osa keskustelijoista on kuitenkin pärjännyt täällä vuosikaudet ilman ainuttakaan bannia tai varoitusta.Periaatteessahan helpoimmalla pääsee kun edes yrittää olla ihmisiksi. Vähän samaan malliin kuin tuolla fyysisessä maailmassa pyöriessäkin. Ei täällä tartte kuvainnollisesti roikuskella munasillaan puun oksasta ja paiskoa paskaa ympäriinsä, vaikka se teknisesti mahdollista onkin.
Viime aikoina banneja ja varoituksia ovat saaneet suhteellisen uudet f1-puolen käyttäjät siksi olisi ihan kiva että modet näkyisivät kyseisillä alueilla. Moderoinnin tarve muilla alueilla on aika mitätön.Tämä tuli itsellekin mieleen tätä toikkia selaillessa. Ei toki meidänkään modet täydellisiä ihmisiä ole, mutta yleensä ne tuppaavat aina olemaan samat hahmot joilla on vaikeuksia modejen ja modelinjan kanssa. Niissä tilanteissa voisi olla hyvä aina hetkisen miettiä, mistä päästä vikaa kannattaisi lähteä korjaamaan. Suurin osa keskustelijoista on kuitenkin pärjännyt täällä vuosikaudet ilman ainuttakaan bannia tai varoitusta.
*menee muualle pätemään*
En tiedä millaista näkyvyyttä kaipaat, mutta eikö nuo varoitukset ja bannit juuri ole sitä? Ja nyt jos muutkin kuin FW08 alkaa kirjoitella kommenttinsa punaisella, niin luulisi että se huomataan. Mitään käytävävalvojia sinne ei kuitenkaan tarvita jotka puuttuisi joka asiaan.Viime aikoina banneja ja varoituksia ovat saaneet suhteellisen uudet f1-puolen käyttäjät siksi olisi ihan kiva että modet näkyisivät kyseisillä alueilla. Moderoinnin tarve muilla alueilla on aika mitätön.
On, muttei spämmää enää.Nimimerkki Pistolero mainostaa yksityisviestillä omaa foorumiaan. Onko spämmännyt muitakin?
Oliko idea huono, koska minä esitin sen? Teiltä löytyi sitten parempi ratkaisu? Oletteko huomanneet, ettei säännöistä löydy mitään kieltoja punavärin käytön suhteen? En ole Ferrarifani, mut punainen on ihan kiva väri...(ihan vaan vinkiksi)Olisiko mitenkään mahdollista, jos käyttäjä moderaattorin ominaisuudessa puuttuu keskusteluun, niin käyttäkööt moderaattorit nicciä aina silloin? Pitäisi vasarankin tajuta viimeistään siinä vaiheessa.
Idea ei ole huono siksi, että se tuli sinulta, vaan siksi, että kukaan ei varmaan tahdo täällä surffatessaan vekslata nimimerkiltä toiselle. Edes mode.Oliko idea huono, koska minä esitin sen? Teiltä löytyi sitten parempi ratkaisu? Oletteko huomanneet, ettei säännöistä löydy mitään kieltoja punavärin käytön suhteen? En ole Ferrarifani, mut punainen on ihan kiva väri...(ihan vaan vinkiksi)
Vaikka asia ei minulle mitään merkitse, niin höpötän nyt postausmäärän kasvattamiseksi. Se ei nyt pitäisi olla ylivoimaista, jos sinne punatuherruksen alle laittaa samalla värillä allekirjoituksen "-Ylläpito" tms. Poistaisi samalla tuon ongelman, KUN JOKU MEISTÄKIN HALUAISI JOSKUS PIIRTÄÄ VÄRIKYNILLÄ. Väärinkäytöksistä tietty viikon luxusloma on paikallaan banaanipuun varjossa...Idea ei ole huono siksi, että se tuli sinulta, vaan siksi, että kukaan ei varmaan tahdo täällä surffatessaan vekslata nimimerkiltä toiselle. Edes mode.
Jos nyt joku kokee pakottavaa tarvetta ruveta itse noilla värityksillä kikkailemaan vaan siksi, että modetkin niitä käyttää, niin aina voidaan tehdä uusia linjauksia.
Olen itsekin miettinyt, että nuo modekommentit voisi "allekirjoittaa", kun kaikille ei ole selvää tuo uusi värikäytäntö eikä ketkä on modeja.Vaikka asia ei minulle mitään merkitse, niin höpötän nyt postausmäärän kasvattamiseksi. Se ei nyt pitäisi olla ylivoimaista, jos sinne punatuherruksen alle laittaa samalla värillä allekirjoituksen "-Ylläpito" tms. Poistaisi samalla tuon ongelman, KUN JOKU MEISTÄKIN HALUAISI JOSKUS PIIRTÄÄ VÄRIKYNILLÄ. Väärinkäytöksistä tietty viikon luxusloma on paikallaan banaanipuun varjossa...
Miksi et kirjaudu kahdella nikillä sisään kahteen eri ruutuun?Idea ei ole huono siksi, että se tuli sinulta, vaan siksi, että kukaan ei varmaan tahdo täällä surffatessaan vekslata nimimerkiltä toiselle. Edes mode.
Jos nyt joku kokee pakottavaa tarvetta ruveta itse noilla värityksillä kikkailemaan vaan siksi, että modetkin niitä käyttää, niin aina voidaan tehdä uusia linjauksia.