Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Ihmisten reikiin ja jätöksiin liittyviä pääasiassa.minkälaisia muuten ovat huonot lempinimet?
Ihmisten reikiin ja jätöksiin liittyviä pääasiassa.minkälaisia muuten ovat huonot lempinimet?
Peesaus ja komppaus. Tehdään tästä Iltalehden vastainen formulasivusto!Olisiko mahdollista kieltää Iltalehden käyttö uutislähteenä?
Olisihan se valitettavaa jos ei voisi käyttää lähteenä yhtä luetuimmista suomalaisista verkkolehdistä, mutta heidän vihapuheensa Kimiä kohtaan menee jo yli.
Ehkä viha on keksittyä ja tekevät mahdollisimman provosoivia uutisia vain klikkausten toivossa, mutta siinäkin tapauksessa olisi vain reilua että me täällä tukisimme laatujournalismia ja hylkäisimme tuollaiset roskauutisten tekijät sekä klikkauskerjäykset.
Tai voisiko edes kieltää Iltalehden toimittajien Ville Hartikaisen ja Janne Palomäen rustaamien satuilujen käyttö?
Eikö tää muka ole jo?Peesaus ja komppaus. Tehdään tästä Iltalehden vastainen formulasivusto!
Tällaiseen kielenkäyttöönkö viittaat?Tiedän, että itsekkin joskus liioitteluun syyllistyn F1 puolella, mutta aika-ajo toikki on jotain aivan uskomatonta paskaa.
Paskaa kannattaa kiillottaa kirjoittamalla itse jotain järkevämpää.Tiedän, että itsekkin joskus liioitteluun syyllistyn F1 puolella, mutta aika-ajo toikki on jotain aivan uskomatonta paskaa.
Vaikka kuinka haluaisit, että kiroilu kiellettäisiin F1 puolella, niin ikävä kyllä näin ei tapahdu. Toiseksi mun viesti oli tarkoitettu ylläpidolle, etkä sinä siihen porukkaan kuulu.Tällaiseen kielenkäyttöönkö viittaat?
Ignore bye.Paskaa kannattaa kiillottaa kirjoittamalla itse jotain järkevämpää.
Olennaista tuossa ei ollut kiroilu, vaan toista kirjoittajaa vastaan hyökkääminen, vaikkei tämä ollut tehnyt mitään sääntöjen vastaista, ainoastaan sinua korpeavaa.Vaikka kuinka haluaisit, että kiroilu kiellettäisiin F1 puolella, niin ikävä kyllä näin ei tapahdu. Toiseksi mun viesti oli tarkoitettu ylläpidolle, etkä sinä siihen porukkaan kuulu.
Siinä oli pientä ironiaa suhteessa edellisen postauksen urheilijoihin. Tuo kuvahan on sensuroitu.Perustaessani toikin "seksikkäimmät naismoottoriurheilijat" EN tarkoittanut sitä aivan tällaiseksi:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1964605&postcount=169 :nope: