DSQ
Elossa
Banaaneja viuhuu sarjatulella. Täytyy varoa, ettei itse liukastu kuoreen.
Banaaneja viuhuu sarjatulella. Täytyy varoa, ettei itse liukastu kuoreen.
Ja tulitus näyttää suuntautuvan kovin puolueellisesti, mikä ei ole ihme kun katsoo tulittajaa.
Ja tulitus näyttää suuntautuvan kovin puolueellisesti, mikä ei ole ihme kun katsoo tulittajaa.
Yleensä tulitus suuntautuu puolueellisesti. Toinen tulittaa ja toinen ottaa osumaa.
Tässä tapauksessa on kaksi provoilevaa ryhmää, josta vain toista tulitetaan.
Tuo on tavallaan ihan oikeutettu rangaistus, mutta siinä suhteessa pielessä, että vaikka Jonin lienee ollut tarkoitus tuo tehdä, niin ei siinä omaa ymmärtämättömyyttään onnistunut, vaan levitti disinformaatiota.Moderaattorit sanoi:Joni kuittaa viikon jäähyn paljastettuaan toisen käyttäjän yksityisiä tietoja.
Aiempi rangaistus vastaavasta rikkeestä vaikutti jäähyn mittaan.
Tahdomme muistuttaa, että toisten käyttäjien yksityisten tietojen paljastaminen on ehdottoman kiellettyä (pl. tilanteet, joissa käyttäjä on jo itse kyseisen tiedon julkiseksi tuonut).
Tuo on tavallaan ihan oikeutettu rangaistus, mutta siinä suhteessa pielessä, että vaikka Jonin lienee ollut tarkoitus tuo tehdä, niin ei siinä omaa ymmärtämättömyyttään onnistunut, vaan levitti disinformaatiota.
Tämä on ihan totta. Mutta kyseessä on niin vakava rikkomus, että jo pyrkimys levittää toiseen kirjoittajaan liittyvää henkilökohtaista tietoa riittää rangaistusperusteeksi, vaikka hahmo olisikin niin pöljä, että onnistuu kyseisen levitys-yrityksen sotkemaan.
... vaikka hahmo olisikin niin pöljä...
Avatarin laittaminen ei vieläkään onnistu. Tälläista vittuilee:
Upload failed due to failure writing temporary file
Oletko aivan varma, että kuvatiedostosi ei riko rajoituksia...
Mitä rajoituksia? Koko on 100x100 niinkuin pitääkin. Onko siinä jotain muutakin?