Koska Buttonista tulee kirosana?

Törni

Well-known member
Kyllä täällä varmasti suurin enemmistö pitää ainakin Alonsoa, Villeneuvea, Hilliä, Prostia, Mansellia ja Sennaa ihan epämulkkuina.
Senna on hyvä esimerkki. Suuri osa tänne nyt kirjoittavista hahmoista oli pelkkä kiilto iskän silmissä silloin kun Senna ajoi. Ja Sennaa itsekkäämpää mulkkua tuskin F1 mestareiden joukosta löytyy. Sennan rinnalla jopa Schumi oli mielyttävä heppu.

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
Senna on hyvä esimerkki. Suuri osa tänne nyt kirjoittavista hahmoista oli pelkkä kiilto iskän silmissä silloin kun Senna ajoi. Ja Sennaa itsekkäämpää mulkkua tuskin F1 mestareiden joukosta löytyy. Sennan rinnalla jopa Schumi oli mielyttävä heppu.
Se mikä Sennalta suurissa määrin puuttui, oli tämä Schumin ja Hamiltonin peruspiirteenä oleva kaksinaamaisuus ja tekopyhyys. Tästä syystä en itse pitänyt Sennaa mulkkuna edes silloin hänessä vielä henki pihisi.

P.S. En kyllä usko, että suurin osa tänne aktiivisesti kirjoittavista on alle 15-vuotiaita, kuten oletat.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Se mikä Sennalta suurissa määrin puuttui, oli tämä Schumin ja Hamiltonin peruspiirteenä oleva kaksinaamaisuus ja tekopyhyys. Tästä syystä en itse pitänyt Sennaa mulkkuna edes silloin hänessä vielä henki pihisi.
Tuuliviiri se Sennakin oli.

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
En mä usko, että Buttonista tulee samanlaista kirosanaa kuin mitä Hamilton on nyt monien suomalaisten suussa.
Henk. koht. ainakin suon Buttonille tämänhetkisen menestyksen kaikkien niiden laihojen vuosien jälkeen, mitä mies mm. Hondalla vietti.

Toisaalta taas näen miehen viimevuotiset kommentitkin nyt täysin uudessa valossa; Buttonhan julisti Hamiltonin hallitessa MM-sarjaa, että kyllä hän pystyisi samanlaisiin suorituksiin tarpeeksi hyvällä autolla. (Voi olla, että tämä kommentti ei ihan mennyt näin kuin muistelen, mutta sinnepäin..) Silloin ajattelin, että nämä ovat vain näitä katkeroituneen miehen katkeroituneita kommentteja, mutta nyt kun alle on annettu sopiva auto niin mieshän on ollut suorastaan ilmiömäisen nopea - kulunutta fraasia lainatakseni.. Joten vaikka Button voittaisi jopa mestaruudenkin, niin kyllähän sen hänelle soisi - tietenkin sillä varauksella, ettei kusi nouse ihan älyttömästi kupoliin: eli jos esim. nähdään jotain schumimaisia klikkausyrityksiä tai yltiö-ylimielisiä lausuntoja tyyliin Hamilton.

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Ei tule ikinä kirosanaa minun silmissäni. Olen vaan iloinen, jos Button menestyy, sen hänelle suo monen kökön kauden jälkeen. Jenson on kuitenkin ollut minun suosikkien listalla jo monet vuodet, välillä enemmän ja välillä vähemmän.

|EdU|

Scuderia Ferrari
Sijainti
Järvenpää
Koska Buttonista tulee kirosana?

Joko olisi aika?
Ei kyllä ainakaan vielä. Näyttäisi siltä ettei Buttonilla ole vielä näkyvästi noussut nesteet päähän.

Jos Kimi ihmeen kaupalla Ferrarin Barcelonaan tulevilla päivityksillä nousee mestaruustaistoon niin eiköhän se Button kirosanaksi muutu.

|EdU|

Scuderia Ferrari
Sijainti
Järvenpää
Taitaa Button jo olla kirosana vai kuinka ? Itselleni ainakin alkaa olla vaikkei se varmaan Buttonin vika olekaan ettei Rubinhon anneta voittaa.

zenit

Well-known member
Sijainti
Lahti
Ei tule vaikka voittais mestaruuden.Mieluummin kattelen Buttonia voittajana ku Elwistä.

ScuderiaJormaz

Well-known member
Ei tule vaikka voittais mestaruuden.Mieluummin kattelen Buttonia voittajana ku Elwistä.
Jep,tai Vetteliä.Sebillä on vielä niin pirun paljon vuosia jäljellä että kyllä tälle Brawnin tuhkimotarinalle soisi onnellisen lopun.Button wdc 2009,hieno homma.Sen kyllä miehelle suo,ihan hymyssä suin.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Kirosanaksi tuo näyttä tulevan kun yrittää kirjoittaa Jenson B****n.

EDIT: Perhana, ei pysty :thumbfh:

Mangelo

Well-known member
Alonsossa on vähän samaa kuin Sennassa. Kovan kuskin ei tarvii lässyttää imelää pa**aa lehdistön edessä.

kessel

Well-known member
Sijainti
Tampere
Miten kauan luulette menevän, ennen kuin suomalainen F1-fani oksentaa Jenson Buttonin päälle?
Ehkä keskimäärin yhtä nopeasti kun se tapahtuu muuallakin* - rohkeasti vaan muille apajille niin huomaat ettei tämä ole vain suomalainen ilmiö.

* Ei kuitenkaan missään nimessä niin nopeasti kun vastaava on tapahtunut suomalaiselle F1-kuskille suomalaisen f1-fanin toimesta :D

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Viimeisen kahdenkymmenen vuoden ajalta mestareista ovat mulkkuja olleet: Schumi, Kimi, Hämpton, Alonso, ja Senna.

Villeneuve oli huppuvuosinaan varsin leppoisa tapaus, vaikka kehittikin hieman äkäisen vanhan koiran piirteitä uran lähtiessä laskuun.

Hill oli myös varsin sympaattisen ja reilun oloinen kaveri, vaikkakin hyötyi tässä suhteessa vertailusta Schumiin.

Häkä on tässä joukossa oma lukunsa, julkisuudessa varsin leppoisan oloinen, mutta en suostu uskomaan, että olisi yksityishenkilönä kaikkein helpointa seuraa.

Mansell oli auton ratissa todellinen mulkku, mutta auton ulkopuolella lähinnä säälittävä. Joku Williamsin työntekijä kuvailikin häntä aikoinaan: täydelliseksi kuskiksi, jos hänet voisi tiputtaa autoon helikopteista ennen kisaa ja nostaa autosta helikopterilla kisan jälkeen.

Prostia kukaan kovin mulkuksi enää nykyään tuskin väittää, mutta ei ollut hänkään aikoinaan helpoimpia tallikavereita.

Kun tuota listausta katsoo, niin siinä on nähtävissä kaikilla "mulkuilla" mestarikuljettajilla yhdistävänä tekijänä nopea nousu lajin huipulle, ja sitä kautta tullut suuri mediahuomio jo uran alkuvaiheessa. Toisaalta taas nopea nousu huipulle pitää paikkansa myös Villeneuven ja Prostin kohdalla.

Button tuskin tulee kirosanaksi muuttumaan, sillä hänen kaltaisiaan pitkän kaavan puurtajia tavataan arvostaa fanien keskuudessa kansallisuudesta riippumatta.

oldez

Well-known member
Jos Buttonista tulee mestari niin se menee mun silmissä samaan kastiin Hillin kanssa eli mestaruus on tullut ylivoimaisella autolla tallikaverin ollessa pahin vastus. Tosin mielummin suon mestaruuden buttonille kuin vaikka hamiltonille.

Kuhan Buttonilta ei ala tulemaan kommentteja missä vertaa itseänsä sennaan tai sanoo jumalan johdattavan häntä tai alkaa haukkua muita kuskeja niin ei se kirosanaksi muutu.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Mulla Button ei ole muuttunut kirosanaksi, ja tuskin tulee muuttumaankaan ilman ylimielisiä kommentteja. Kaudella 2005 tosin Alonso alkoi muuttumaan näihin aikoihin kirosanaksi. Siihen tosin varmaankin vaikutti se, että Räikkönen taisteli Alonson kanssa maailmanmestaruudesta. Viimeinen niitti oli silloin Nürburgringin GP ja Alonson hannuhanhimainen onni, jolloin Alonso muuten antoi lisäksi lehdistötilaisuudessa ylimielisen kommentin: "Auto tuntui kuitenkin niin hyvältä, että pystyimme painostamaan Kimiä ja McLarenia niin paljon, että rengas lopulta rikkoutui." Kunhan vaan Button ei anna tällaisia lausuntoja tai rupea turhan röyhkeäksi radalla, niin mulla ei ole mitään Buttonia vastaan.