Kotimaan rallikausi 2017

Fiesta

Ralliperuna
Sijainti
Porvoo
Onpas törkeää rahastusta OK Autorallin rallipaketti+pääsyliput.
Toki pätkät on tuplapätkiä ja kiire tulee kiertää montaa pätkää mut kylhän paketin pitäisi silti kattaa pätkien pääsyliput. Taidanpa siis jättää paketin hankkimatta ihan periaatteesta. Aina kannatan seuroja, mut jossain menee rahastuksen raja.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Toki pätkät on tuplapätkiä ja kiire tulee kiertää montaa pätkää mut kylhän paketin pitäisi silti kattaa pätkien pääsyliput. Taidanpa siis jättää paketin hankkimatta ihan periaatteesta. Aina kannatan seuroja, mut jossain menee rahastuksen raja.
Joo, mulle kyl sopis vaikka kalliimpi paketti jos se kattais vaimon ja mun pääsyliput - tuntuis reilummalta peliltä. No, oon kai turhan kädetön mutten vielä ole löytänyt Kouvolan reittiä.

Fiesta

Ralliperuna
Sijainti
Porvoo
Joo, mulle kyl sopis vaikka kalliimpi paketti jos se kattais vaimon ja mun pääsyliput - tuntuis reilummalta peliltä. No, oon kai turhan kädetön mutten vielä ole löytänyt Kouvolan reittiä.
Tuolla suunnalla harvemmin niitä tulee julkiseksi.

Reinweib

Vetohenkilö
Sijainti
Piilosa
Toiselta forumilta pöllitty:

reittimestari
30.5.2017 19:21
Kisan reitti:
Ek1/5: Lakkalan yhdystie 14703
Ek2/6: Kaulion yhdystie 14724
Ek3/7: Säänjärven yhdystie 14742, Viirun yhdystie 14727, Virmajärven yhdystie 14726
Ek4/8: Sarkalahden yhdystie 14694
Ek9 Tykkimäki
Kyllä sorsii kun Riihimäen pystyi suunnittelemaan kotona, nyt pitäisi aikataulusyistä lähteä muutaman tunnin unilla jahtaamaan reittikarttaa ja ajamaan pätkää läpi :thumbdown Houkutus jäädä sohvalle voi olla kova kun kello soi joskus viiden jälkeen.

Makinpo

Well-known member
Jos sattuu omistamaan viime syksyn Abc-rallin kartan niin sillä pääsee aika pitkälle pätkien suhteen. Kaikki samat pätkät mukana kuin viime syksynä, ajosuuntia tosin käännelty + Ek 1 joka on uusi.

delorean

Well-known member
Sijainti
JKL
Nikara ja Asunmaa ajaneet ulos Kouvolan ekalla pätkällä... Pikku-Kalle aloittanut aika vahvasti...

JoneZi

User
On se Rovanperä vaan ihan omalla tasollaan, kun taas uusilla teillä pystyy noin selvään voittoon. Nordgren nousi hienosti toiseksi Tykkimäellä.

talpela

Well-known member
Sijainti
lohja
Ei sanoja löydy, on tuo Kalle Rovanperän menon aivan käsittämätöntä:thumbup: Upea voitto!

Myös Juuso Nordgrenin suoritukset kahdessa viimeisessä rallissa lämmittävät mieltä:ahem: Hienoa, että uusia kasvoja SM1 kärkeen.

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Sijainti
Helsinki
Sama täällä, on se vaan kova kuljettaja. Seuraava rallin maailmanmestari. Kenties 2022?

carl

Well-known member
On tämä hienoa, kun suomalaiset taas pärjää rallissa. Nykyisten WRC-nimien (4kpl) lisäksi Rovis on käytännössä varmuudella menossa WRC-tasolle ja kotimaan kisoissa ainakin Nordgren ja Pietarinen todella lupaavia nimiä. Saa nähdä riittääkö vauhti ja etenkin taustavoimat nostamaan heitä jopa MM-tasolle asti jossakin vaiheessa. Hieno tilanne joka tapauksessa, ihan tulee 90luvun loppu-2000-luvun alku mieleen, jolloin sekä MM-sarja että SM-sarja voivat hyvin ja suomalaisia tuntui olevan kovasti tyrkyllä MM-tasolle. Silloin ajeli MM-tasolla säännöllisesti Mäkinen, Kankkunen, Grönholm,Rovanperä,Gardemeister ja samoihin aikoihin oli SM-tasolla ja osittain jo tehdastallien ovia koputtelemassa mm. Kytölehto,Hagström,Tuohino,Kangas,Lindholm,Laukkanen,Pykälistö, Paasonen, Sohlberg,Hirvonen ja Latvala.

Reinweib

Vetohenkilö
Sijainti
Piilosa
Mitä isot edellä... TOYOTA GAZOO Racing CHALLENGE PROGRAM:

What’s next?:
Arai and Katsuta will be in action next at the Autoglym Rally in Finland from July 14-15. This fast gravel event is used as a warm-up for the WRC Rally Finland, which they will compete on next.
The next round of the Finnish Rally Championship, contested by Nikara and Adachi, is the Oili Jalonen Ralli in Uusikaupunki, southwest Finland from September 8–9.
Ei toi Nikaran ulkoilu nyt parhaaseen saumaan kyllä tullut :wall:

Tossahan on ammattikatsoja helposti ihan ylikunnossa, ensin Autoglym, seuraavana viikonloppuna Lahti Historic ja NRF kruunaa.

jokamies

Well-known member
Mitä isot edellä... TOYOTA GAZOO Racing CHALLENGE PROGRAM:

Ei toi Nikaran ulkoilu nyt parhaaseen saumaan kyllä tullut :wall:

Tossahan on ammattikatsoja helposti ihan ylikunnossa, ensin Autoglym, seuraavana viikonloppuna Lahti Historic ja NRF kruunaa.
Noinkohan oikeasti meinaavat että Nikara ja Adachi eivät ajais Jyväskylää ollenkaan?