No on kyllä. Taitaa olla hinnoissa Rovanperä-lisää.Onpas törkeää rahastusta OK Autorallin rallipaketti+pääsyliput.
Toki pätkät on tuplapätkiä ja kiire tulee kiertää montaa pätkää mut kylhän paketin pitäisi silti kattaa pätkien pääsyliput. Taidanpa siis jättää paketin hankkimatta ihan periaatteesta. Aina kannatan seuroja, mut jossain menee rahastuksen raja.Onpas törkeää rahastusta OK Autorallin rallipaketti+pääsyliput.
Joo, mulle kyl sopis vaikka kalliimpi paketti jos se kattais vaimon ja mun pääsyliput - tuntuis reilummalta peliltä. No, oon kai turhan kädetön mutten vielä ole löytänyt Kouvolan reittiä.Toki pätkät on tuplapätkiä ja kiire tulee kiertää montaa pätkää mut kylhän paketin pitäisi silti kattaa pätkien pääsyliput. Taidanpa siis jättää paketin hankkimatta ihan periaatteesta. Aina kannatan seuroja, mut jossain menee rahastuksen raja.
Tuolla suunnalla harvemmin niitä tulee julkiseksi.Joo, mulle kyl sopis vaikka kalliimpi paketti jos se kattais vaimon ja mun pääsyliput - tuntuis reilummalta peliltä. No, oon kai turhan kädetön mutten vielä ole löytänyt Kouvolan reittiä.
Toiselta forumilta pöllitty:Joo, mulle kyl sopis vaikka kalliimpi paketti jos se kattais vaimon ja mun pääsyliput - tuntuis reilummalta peliltä. No, oon kai turhan kädetön mutten vielä ole löytänyt Kouvolan reittiä.
Kyllä sorsii kun Riihimäen pystyi suunnittelemaan kotona, nyt pitäisi aikataulusyistä lähteä muutaman tunnin unilla jahtaamaan reittikarttaa ja ajamaan pätkää läpi :thumbdown Houkutus jäädä sohvalle voi olla kova kun kello soi joskus viiden jälkeen.reittimestari
30.5.2017 19:21
Kisan reitti:
Ek1/5: Lakkalan yhdystie 14703
Ek2/6: Kaulion yhdystie 14724
Ek3/7: Säänjärven yhdystie 14742, Viirun yhdystie 14727, Virmajärven yhdystie 14726
Ek4/8: Sarkalahden yhdystie 14694
Ek9 Tykkimäki
Asunmaa tainnut viimeksi ajaa ulos Naantalissa 2009(?).Nikara ja Asunmaa ajaneet ulos Kouvolan ekalla pätkällä... Pikku-Kalle aloittanut aika vahvasti...
Ei toi Nikaran ulkoilu nyt parhaaseen saumaan kyllä tullut :wall:What’s next?:
Arai and Katsuta will be in action next at the Autoglym Rally in Finland from July 14-15. This fast gravel event is used as a warm-up for the WRC Rally Finland, which they will compete on next.
The next round of the Finnish Rally Championship, contested by Nikara and Adachi, is the Oili Jalonen Ralli in Uusikaupunki, southwest Finland from September 8–9.
Noinkohan oikeasti meinaavat että Nikara ja Adachi eivät ajais Jyväskylää ollenkaan?Mitä isot edellä... TOYOTA GAZOO Racing CHALLENGE PROGRAM:
Ei toi Nikaran ulkoilu nyt parhaaseen saumaan kyllä tullut :wall:
Tossahan on ammattikatsoja helposti ihan ylikunnossa, ensin Autoglym, seuraavana viikonloppuna Lahti Historic ja NRF kruunaa.