poljat
Well-known member
Ja Salon Mika aloittaa noi haastattelut melkein aina "Moro Valtteri yms...":thumbdown
Haastattelun oppitunnille Salon poika!
Haastattelun oppitunnille Salon poika!
Toi Saari->Pulkkinen -vaihdos pistää kyllä pakan täysin sekaisin aina.Aika kiusallisen oloista on taas F1-extran meininki. Kaverit aivan ulapalla tuttuun tyyliin.
Mun mielestä toi on just hyvä. Salon tarkoitus onkin haastatella "kaverina", kuten itse sanoo, eikä esittää mitään reportteria.Ja Salon Mika aloittaa noi haastattelut melkein aina "Moro Valtteri yms...":thumbdown
Haastattelun oppitunnille Salon poika!
Mitä vikaa? Turha kliinisyys ei ole hyvä.Ja Salon Mika aloittaa noi haastattelut melkein aina "Moro Valtteri yms...":thumbdown
Haastattelun oppitunnille Salon poika!
Niinpä, rennolla otteella, niin saa haastateltavistakin enemmän irti.Mitä vikaa? Turha kliinisyys ei ole hyvä.
Mä ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että MITEN sun mielestä ne haastattelut pitäis aloittaa?Ja Salon Mika aloittaa noi haastattelut melkein aina "Moro Valtteri yms...":thumbdown
Haastattelun oppitunnille Salon poika!
Nimenomaan. Suomalaisten osalta tuo nyt on selviö, mutta kun nuo tv-hemmot ja tallityypit tapaa toisiaan 20 kertaa vuodessa, niin parempi vaan, että ollaan rennoissa väleissä. F1:ssä on ihan liikaa jäykkyyttä ja tehtyä glamouria.Niinpä, rennolla otteella, niin saa haastateltavistakin enemmän irti.
Kimi kaivaa muniaan ja IS tekee siitä uutisen! :thumbup:Ei hyvää päivää! Kimi raapii nenäänsä ja maikkari tekee oikein uutisen siitä! Löytyykö mistään muualta yhtä tasokasta uutisointia?!:wall:
Munien kutinahan on F1-kuskeilla aivan yleinen vaiva, mitä sitä peittelemään:Kimi kaivaa muniaan ja IS tekee siitä uutisen! :thumbup:
2) 1996: Kolme autoa maaliin
On melkoisen harvinaislaatuista, että ainoastaan kolme autoa selviytyy F1-kisassa maaliin saakka. Olivier Panis lähti kilpailuun lähtöruudusta 14, mutta edellä olevien keskeytykset ja hieno ohitus Eddie Irvinestä toivat ranskalaiselle hänen ainoan osakilpailuvoittonsa. Kisan edetessä yksi toisensa jälkeen joutui jättämään kisan kesken kolareiden ja teknisten ongelmien kanssa ja lopulta vain neljä autoa kiersi rataa viimeisillä kierroksilla. Karl-Heinz Frenzen päätti vetäytyä pilttuuseen, kun oli kuitenkin jo kilpailussa viimeisenä ja lopulta vain Panis, David Coulthard ja Johnny Herbert ylittävät maalilinjan.
Mistä ne Karl-Heinzin sai esiin?
Melkoista 'uutisointia'. Alempana koko juttu, ettei tarvitse klikata linkkiä tuolle roskasivustolle.
Räikkönen katon kautta ohi?
Monacon F1-rata tunnetaan erityisesti 360 metrin pituisesta tunnelistaan, jossa hyvinkin erikoiset ohitukset olisivat teoriassa mahdollisia.
Monia formulafaneja on askarruttanut, voisiko F1-autolla ajaa ylösalaisin Monacon tunnelissa, kuten Riemukupla teki elokuvassa päihitettyään päävastustajansa Monte Carlon rallissa?
Kokeneen F1-insinöörin Pat Symondsin mukaan se on teknisesti mahdollista.
-Kun F1-auto menee ylösalaisin, vauhtia pitää olla muistaakseni vähintään 150 km/t, niin auto pysyy kiinni katossa.
-Siinä nopeudessa F1-auto kehittää niin paljon downforcea, että se ylittää auton painon. Se riittää pitämään auton kiinni tunnelin katossa, nykyisin Marussia-tallin teknisenä konsulttina työskentelevä Symonds sanoi taannoin Veikkaajassa.
Monacon F1-kilpailu alkaa kello 15 Suomen aikaa. Kimi Räikkönen yrittää nousta ylöspäin kahdeksannesta lähtöruudusta.
Janne Aittoniemi
Olisi mielenkiintoinen lisä tuo, kun joka radan pisimmille suorille rakennetaisiin putki. Saa vähän tarkemmin ohittajakin miettiä pää alaspäin ollessaan: "avatako siipi, vai eikö? Kas siinä pulma!"
WRC-pomo Jarmo Mahonen harmitteli Nokian ja MM-sarjan yhteistyön päättymistä.
Mähönen myönsi, että Nokian vetäytyminen on merkittävä isku koko sarjalle.
http://thef1times.com/news/display/06144(Lähdettä en tiedä, FIA.com ja formula1.com eivät asiasta mitään mainitse, eikä autosport myöskään)