Albert Oil
Hippi ja juntti
Sössö-Nipa lieneekin enemmän elementissään jonkun pikkuvaltion hallitsijana kuin fykköskuskina.Kunkku Felipe ite määräs.
Sössö-Nipa lieneekin enemmän elementissään jonkun pikkuvaltion hallitsijana kuin fykköskuskina.Kunkku Felipe ite määräs.
Yllättävän hyvä se on kunkkuna ollu! Formulakuskiks.Sössö-Nipa lieneekin enemmän elementissään jonkun pikkuvaltion hallitsijana kuin fykköskuskina.
Sössö-Nipan faijan ilme kun tajusi Hamiltonin vieneen mestaruuden.Sössö-Nipa lieneekin enemmän elementissään jonkun pikkuvaltion hallitsijana kuin fykköskuskina.
Sössö-Nipan faijan ilme kun tajusi Hamiltonin vieneen mestaruuden.
*priceless*
Kyllä mä sen olen Littoisista lainannut Ruupeneihin.Mä kuvittelin Sössö-Nipan olevan ihan yleinen kutsumanimi Massalle, jopa tämän forumin ulkopuolella.
Asiaa toistamalla saa asian joskus paremmin perille, kun toistaa asiaa tarpeeksi paljon.Metrojunat kulkevat noin 1–9 minuuttia myöhässä aikataulustaan.
Ukkosilma on aiheuttanut häiriöitä aamun metroliikenteeseen Helsingissä. Häiriö alkoi kello 7.20 ja kestää HSL:n arvion mukaan aamuyhdeksään asti.
– Metrot kulkevat 1–9 minuuttia aikataulustaan myöhässä, kertoo tiedottaja Tapio Tolmunen HSL:n viestinnästä.
Tolmusen mukaan häiriö johtuu säästä ja ukkosilmasta. Tarkempi syy ei ole vielä selvillä.
Heini Särkkä
Jos toimittajat saavat provikkapalkkaa juttujen syväluotaavan pituuden mukaan. Toivottavasti Hartsa on tuollaisissa töissä, niin saisi kirjoittaa pitkiä juttuja juurta jaksain toistamalla, niin saisi enemmän palkkaa kirjoitustyylillään, joka on aika itseään toistavaa ja tyhjentävää. Sanoinko jo toistosta jotain?IS: Metroliikenne tökkii Helsingissä – ukkonen sekoitti aikataulut
Asiaa toistamalla saa asian joskus paremmin perille, kun toistaa asiaa tarpeeksi paljon.
Älkää antako Iltasanomille moisesta klikkikuluja, vaan katsokaa video täältä: https://www.instagram.com/p/BHxvDuaAwhF/?taken-by=sr4oficialMitä ihmettä? Miljoonia ansaitseva huippu-urheilija ei osaa punnertaa!
Sergio Ramosin treenisuoritus ei hiponut täydellisyyttä.
EM-kisoissa olleet pelaajat joutuivat pahimmillaan uurastamaan kentällä yhdessä ottelussa 120 minuuttia. Se vaatii rautaista kuntoa.
Espanjan ja Real Madridin tähtipuolustaja Sergio Ramos antoi näytteen harjoittelustaan, kun hän julkaisi Instagramissa videon leuanveto- ja punnerrustreenistään.
Ilmeisesti salin ilmanvaihto ei ollut paras mahdollinen, sillä Ramos suoritti liikkeet alushousuissaan.
Tatuoidun pelaajan 10 leuanvetoa sujuivat varsin mallikkaasti täydellä liikeradalla, mutta 13 punnerrusta olivat kaukana täydellisistä.
Ramosin rinta ei edes hipaissut lattiaa, ja keskivartalokin näytti hiukan pettävän.
Mies itse sen sijaan tuntui olevan tyytyväinen tuokioon, sillä hän pullisteli lihaksiaan kameralle suorituksen jälkeen.
– Mikään omistamisen arvoinen ei tule helpolla, hän kommentoi videon ohessa