burb
.
- Liittynyt
- 19.2.2002
- Viestit
- 46199
.Tekstiä korjattu 25.5. kello 9.21. Muutettu oikea reuna vasemmaksi reunaksi. Vasemmalle kääntyvä henkilöauto pysähtyi luonnollisesti kaistan vasempaan reunaan.
.Tekstiä korjattu 25.5. kello 9.21. Muutettu oikea reuna vasemmaksi reunaksi. Vasemmalle kääntyvä henkilöauto pysähtyi luonnollisesti kaistan vasempaan reunaan.
Vasta kun Mamba on keikkaillut Hakametsän hallilla.Eli nyt on siis maailma taas täydellinen paikka.
Toi on niin tyypillistä. Lisäks se että jäädään odottelemaan vastakkaiselta suunnalta ympyrään tulevaa autoa, vaikka ehtisi hyvinkin mennä itse ensin. Liikenneympyrä on varsin joustava ja hyvä ratkaisu risteyksissä, kunhan vaan autoilijat osaisivat ajaa niissä.Josta tulikin mieleen taannoin näkemäni suuntavilkkusuoritus kotikylän kiertoliittymässä. Ympyrään mennessä autoilija näytti vilkkua oikealle, koska siihen suuntaan oli tarkoitus lähteä liittymää kiertämään. Kiertäessä oli luonnollisesti vasen vilkku päällä. Ympyrästä poistuessa ei tarvinnut vilkkua lain, koska suoraanhan siinä mennään.
Tekihän Riikonen taannoin myös elitistisehkön katsauksen pyöräilyyn - peräti viikon ajaksi vaihtoi auton fillariin!Jose Riikosen autojutut Hesarissa, mm. seuraavat
Liikenneruuhkan anatomia: Näin ruuhkat syntyvät ja näin ne voisi poistaa
Autoihin myydään paljon kalliita ja turhia lisävarusteita – tässä 10 parasta ja 11 turhinta varustetta
Nämä lisävarusteet autoon oikeasti kannattaa hankkia – Katso asiantuntijan kymmenen vinkkiä matka-ajoon, kaupunkiajoon ja lapsiperheelle (Saman asiantuntijan viisauksien mukaan tehty kuin edellinen)
Onko Audi oikeasti Škoda, jolla vain on kovempi hinta? Näin autonvalmistajat rahastavat automerkeillä
Onko täällä jotain köyhiä, joilla ei ole HS:n (digi)tilausta?Ei saa auki tuota artikkelia.
On.Onko täällä jotain köyhiä, joilla ei ole HS:n (digi)tilausta?
Oho. Aukasin ekan jutun ja sain luettua, niin aattelin toimivan jokaiseen linkkiin.Pääseekö Hesarin tilaajaksi tyhjentämällä välimuistin? Ei tietääkseni.
Välttis en osaa iPhonesta moista tehdä.Ei tarvitse mitää digitilausta. Tyhjennä Antsa välimuisti vehkeestäs niin pääset lukemaan. Vai onko tuokin toiminto kielletty työnantajan puolelta?
Sekään ei yllättäne, että hankkeen hintalappu on jo liki nelinkertaistunut alkuperäisestä kahdesta miljardista eurosta 6,5 miljardiin euroon. Kustannuksia tulee jatkuvasti jo valmiin infran, kuten raideyhteyden ylläpidosta. Tästä syystä tyhjä juna ajelee reitin parina päivänä viikossa.