Kaupparatsut on hyviä laskemaan näemmä.Esim. tuotteiden kestävyydessä me luvataan tietty kilomäärä. Siinä on 2-3 kertainen turvaraja. Vähintään. Jos luvataan 300 kiloa, niin ollaan ladattu esim. 2500 kilon paino päälle.
Kaupparatsut on hyviä laskemaan näemmä.
Siellä lukee myös 'vähintään'.Kaupparatsut on hyviä laskemaan näemmä.
Niin. Niin lukee. Huomasin sen liian myöhään, mutta en toki antanut sen estää hassunhauskaa hassutteluani.Siellä lukee myös 'vähintään'.
Hyviä lukemaan mopokauppiaat.![]()
:thumbup:Niin. Niin lukee. Huomasin sen liian myöhään, mutta en toki antanut sen estää hassunhauskaa hassutteluani.
Tai taksikuskin.:ahem:Amiksesta valmistuneen lääkärin suorittamaan aivoleikkaukseen kun pääsiskin.
Näsäviisastelu ja vittuilu sikseen!
Vai onks tää täynnä jotain jotka lukee koulukirjoja silmät huurussa?
Ala-aste ja ylä-aste menivät hieman samanlaisesti, ei tavallaan notkahduksia tosin ylä-aste aikana tuo koulu enää kiinnostanut ja tuli oltua paljon poissa.Mites foorumin väki on pärjänny koulussa?Peruskoulussa ja senjälkeen?
Liittyykö tää lukiohäiriö tohon lukion keskeyttämiseen? :tongue:Lukiohäiriöt ym. toki asia erikseen.
Liittyykö tää lukiohäiriö tohon lukion keskeyttämiseen? :tongue:
Liittyykö tää lukiohäiriö tohon lukion keskeyttämiseen? :tongue:
Eihän täällä nyt esim. 10000 postauksen rajaa saa rikki muut kuin ahkeran opiskelun ohella koneen edessä päivästä toiseen ryyppäävät sankarit.![]()
Tuossa on helvetin vinha perä. Siis vaikka kyseessä ei ole edes varsinaisesti taito ,niin huomattiin aikoinaan kavereiden kanssa kun... , tästä tulee hiukan pitkähkö stoori nyt mutta menköön..., siis ollaan sellaisia illanistujaisia järjestetty ja toisinaan tulee siellä paistettua lettuja kaiken muun touhun ohessa. Niin jossain vaiheessa enemmän tai vähemmän ukkomieheydyttiin (avo-/avioliittoa kehiin ja silleen) koko porukka ja yhtäkkiä ei oikein meinannut löytyä ketään, joka olisi jaksanut vatkata sitä lettutaikinaa riittävästi. Vuorotellen jouduttiin homma hoitamaan ennen kuin taikina oli paistovalmista. Että jotta monenlaisille kyvyille ja harrastuksille löytyy käytännön sovelluksia kyllä.Niin tosiaan, moneen junaan meitä on. Ja kaikille ei kaikki sovi, eikä tarvikaan. Mutta sitä mieltä olen, että yksikään taito, jonka itselleen pystyy tässä elämässä kartuttamaan, ei ole turha.
Mä olen hyvä pieresekelemään mutta eipä ole hyötyä siitä ollut tässä elämässä. Että.Mutta sitä mieltä olen, että yksikään taito, jonka itselleen pystyy tässä elämässä kartuttamaan, ei ole turha.
Et sitten käynyt MM-kisoissa?Mä olen hyvä pieresekelemään mutta eipä ole hyötyä siitä ollut tässä elämässä. Että.