Kouvof:n ja Pyrytsvonin ilo saari ploki

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Odottelen raporttia päivän tapahtumista.
Päivän teemana oli keikkojen missaus. No taisin minä vähän alkua nähdä Apulannasta ja Sielun veljistä...ja sit jotain minkä nimiä en muista. Pyryf karkasi jo heti aamulla, kun meinattiin ensin pyörillä mennä. Totesin parin kilsan jälkeen, jotta pitäkööt tunkkinsa, kun ei pelkillä vanteilla ilo työstää, Pyryf jatkoi pyöräilyä itse hyppäsin bussiin. No seuraavan kerran näinkin hahmon vasta illalla, kun tuli kavereitteni seuraan takakenossa kävellen..Siinä välissä kävin Kate Nashia kattelemassa tuon tytön kanssa ja sillä välin Pyryf oli vissiin karannut jotain manaillen "heikki on paska jätkä" tms.. No ei siinä, Pyryf nukkui mielikuvitusveljeni kaarassa (miten sinne eksyi, kait ihan hyvin), minä en paljoa nukkunut:):) Aamuyön hämärinä tunteina vara-avaimilla sisään tuli kaveri horisemaan ja nukahti sohvalle.

Tänään mietin josko joisi vaiko eikö joisi paljoa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Siekkari-keikasta olisi kiva kuulla kommentteja mutta arvatenkin tästä känninkatkuisesta topicista moisia on turha kaivella.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Neljän ruusun Tero Vaara oli vaihtunut Pyryfiin, mutta ei sitä kukaan huomannut. Aphex twinin keikalla näkyi Johanna Tukiainen. Nyt silmpäpolille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Selkä meni paskaksi aivan täydellisesti. Häppäräppä pystyi välillä edes kävelemään. Varmasti mahtava kokemus vetästä moottoripyörällä takas Tanpereelle tänään. Kouvon fillarin hukkasin kait. Tai ei se hukassa. Siellä se on jossain päin Joensuun keskustaa.
Sielun veljet oli vallan kova.
Eilen loppui törpöttely jo 12:ahdeltatoista jotta tänään olisi edes joskus ajokuntoinen.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Pyryf karkasi jo heti aamulla, kun meinattiin ensin pyörillä mennä. -- sillä välin Pyryf oli vissiin karannut jotain manaillen "heikki on paska jätkä" tms.. -- Aamuyön hämärinä tunteina vara-avaimilla sisään tuli kaveri horisemaan ja nukahti sohvalle.
Kai sitä voisi Pyryfin kanssa baariin lähteä, kun ilmeisesti siinä hommassa ei juuri aikaa joudu Pyryfin seurassa viettämään.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Päivitetäänpäs nyt, kun sain housut jalkaan ensimmäistä kertaa Pyryfin lähdön jälkeen, tehtyä viinapaukun ja istuuduttuani pinppasillani sohvalle sen jälkeen. Aphex twin oli huima. Sieni-efektiä lisäsi jonkin aikaa ollut sormi rektumissa. Kotosalla tuli päivällä tehtyä hinttimäisesti lihapullia ja sitten minulla olikin pyykkipojat nänneissä parempien välineitten puutteessa ja samalla minulle huudettiin monesti "Irstas setä!"...tulin, näin, voitin. Pikkuveljen kaveri kärrättiin Paiholaan, hieno mies.