On.Kouvo taitaa olla panomies vailla vertaa.
On.Kouvo taitaa olla panomies vailla seuraa.
Päivän teemana oli keikkojen missaus. No taisin minä vähän alkua nähdä Apulannasta ja Sielun veljistä...ja sit jotain minkä nimiä en muista. Pyryf karkasi jo heti aamulla, kun meinattiin ensin pyörillä mennä. Totesin parin kilsan jälkeen, jotta pitäkööt tunkkinsa, kun ei pelkillä vanteilla ilo työstää, Pyryf jatkoi pyöräilyä itse hyppäsin bussiin. No seuraavan kerran näinkin hahmon vasta illalla, kun tuli kavereitteni seuraan takakenossa kävellen..Siinä välissä kävin Kate Nashia kattelemassa tuon tytön kanssa ja sillä välin Pyryf oli vissiin karannut jotain manaillen "heikki on paska jätkä" tms.. No ei siinä, Pyryf nukkui mielikuvitusveljeni kaarassa (miten sinne eksyi, kait ihan hyvin), minä en paljoa nukkunutOdottelen raporttia päivän tapahtumista.
Kossusta veto että menee paljon juomiseksi!Tänään mietin josko joisi vaiko eikö joisi paljoa.
Jaha. Tämä selventääkin miksi olen yksin Kouvon kämpillä.Neljän ruusun Tero Vaara oli vaihtunut Pyryfiin, mutta ei sitä kukaan huomannut. Aphex twinin keikalla näkyi Johanna Tukiainen. Nyt silmpäpolille.
Kai sitä voisi Pyryfin kanssa baariin lähteä, kun ilmeisesti siinä hommassa ei juuri aikaa joudu Pyryfin seurassa viettämään.Pyryf karkasi jo heti aamulla, kun meinattiin ensin pyörillä mennä. -- sillä välin Pyryf oli vissiin karannut jotain manaillen "heikki on paska jätkä" tms.. -- Aamuyön hämärinä tunteina vara-avaimilla sisään tuli kaveri horisemaan ja nukahti sohvalle.
Quotessa luki "kaveri" ei "Pyryf".Kai sitä voisi Pyryfin kanssa baariin lähteä, kun ilmeisesti siinä hommassa ei juuri aikaa joudu Pyryfin seurassa viettämään.
Nii-i. Ei edes yöksi palannut sohvalle onanoimaan. Eli rauhassa sait olla.Quotessa luki "kaveri" ei "Pyryf".
Vähän alkua jne. Samuli Putro ei ihan niin hyvä kait ollut, ehkä. Freeman tuli nähtyä.Siekkari-keikasta olisi kiva kuulla kommentteja mutta arvatenkin tästä känninkatkuisesta topicista moisia on turha kaivella.
Mainitsiko se, että ei ole numero?Freeman tuli nähtyä.