Misa1 sanoi:
Laitoin kyllä ja myös paras. Miten se sen huonommaksi muuttaa jos se on laitoin? Ja sitäpaitsi jos olet täysin tuota mieltä, niin silloin mielestäsi myös Alonson ja Hemiltonin suoritukset täytyy hylätä!
Turha tuosta on yrittää mitään kääntää, yhtälailla näitä "laittomia" autoja on joka kausi!
Ja otappa se huomioon, että Ferrarilta saaduilla tiedoilla ei oletettu edes olevan tämän kauden autoon juuri mitään vaikutusta! Autot edustavat kuitenki painojakaumiltaan yms niin erilaista linjaa!
Siksihän ne syynää tätä tulevaa kärryä niin tarkkaan!
En ole ollut osallisena keskuteluun, mutta haluan silti vastata Misa1:lle. Itse olen todellakin sitä mieltä että kuljettajien pisteet olisi pitänyt hylätä, ja sitä mieltä oli myös muuan Max Mosley.
Ensimmäiseksi, Ferrarilla saaduilla tiedoilla McLaren vaikuitti paljonkin tämän kauden voimasuhteisiin. Meinaan, että Ferrarin pohjaratkaisu meni uusiksi, on selvää että se vaikutti voimasuhteisiin muutamiksi kisoiksi. Toiseksi, Alonson ja de la Rosan keskusteluista tuli ilmi, että renkaan paineet he pystyivät muuttamaan Ferrarin kaltaisiksi. Ja ennen kaikkea heille tuli selväksi se, että Ferrari käytti jotian kaasua renkaissaan ilman ohessa. Keskustelujen mukaan Alonso vaati, että hedänkin täytyy saada sellainen.
Kukaan meistä tuskin koskaan voi sanoa, miten paljon McLaren hyötyi Ferrarin tiedoista.
McLaren oli loistava auto, nopee jne. Mutta jos titteli pitäisi antaa, niin kyllä itse antaisin sen Ferrarille. Juurikin tämän epäselvän paskajupakan takia. McLaren kuitenkin hylättiin, jotain oli tehty väärin.
PS: Ymmärrän täysin sinun mielipiteesi, joten ei kai meillä ole tarvetta rueta väittelemään asiasta. Olemme vain "hiukan" erimieltä, ja tämä lienee osaksi (juurikin tämän vakoilucase takia) mielipide juttu. Eli onko tässä nyt sitten oikeaa tai väärää ajatusta kummallakaan.