Kovalainen on ärsyttävä

kommunisti

Active member
ei kovalainen minua mitenkään ärsytä, mutta kova se on puhumaan. tulee jotenkin felipe massa mieleen.

esim. urheilulehden haastattelusta:

"Näin Lewisin ensi kertaa, kun hän ajoi go-karteja 14:n vanhana. Olen aina uskonut hänen olevan hyvä kuljettaja ja hän on aina erottunut joukosta. Mutta kyllä minäkin pärjäsin. Olen aina tiennyt, että pystyn kisaamaan häntä vastaan, en edelleenkään pelkää radalla ketään"

Juggis

Well-known member
Sijainti
Espoo
Musta on vaan hienoa, että meillä suomalaisilla on kaksi niin erilaista kuljettajaa. Pidän paljon Kimin tyylistä ja Heikin tyyli on taas omalla tavallaan hieno :thumbup: Kukin tavallaan ja kaikkiahan ei koskaan voi miellyttää.

Heikki on kokolailla varsin miellyttävä persoona. Jos Heikki jotakuta OIKEASTI ärsyttää niin en voi sitä oikein ymmärtää.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Juggis sanoi:
Jos Heikki jotakuta OIKEASTI ärsyttää niin en voi sitä oikein ymmärtää.
Ei oikein muuta syytä äkkiseltään tule mieleen kuin omat, kariutuneet, haaveet F1-kuljettajan urasta. Sitten kun näkee Heikin (tai Kimin, ei sen puoleen), mieleen tulee helposti ajatus "Minäkin voisin olla tuossa, perkele!". Tämä pätee erityisesti suomalaisiin F1-kuljettajiin, jos sarjassa ei olisi kotimaisia kuskeja, voisi selitellä että: "Ei Suomesta voi tulla F1-kuskeja, muuten minäkin olisin siellä."

Ja on kyllä hienoa, että noinkin erilaiset suomalaiset kuljettajat sarjasta löytyy.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Ahaa, ai, että ainoastaan silloin voi Heikki olla ärsyttävä jos oma F1-ura ei ole toteutunut. Niinpä niin :rolleyes:

Ei sitä kuule vaan kaikki miellytä, sillehän ei voi mitään. Joskus jotku vaan ärsyttää, sille ei voi mitään ja sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä kateellisuuden kanssa.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Mua ei ärsytä juuri kukaan F1 kuski. Joskus niiden kuskien joku yksittäinen kommentti/sana/teko ärsyttää, mutta ei koko kuski..

Esimerkkinä Schumin radalla tehdyt tempaukset, Alonson ja Flavion vahingon iloisuus..

Heikin tapauksessa ärsyttää ainoastaan yks sana: pikkupojasta.. (eli pikkupojasta asti halunnu ajaa rallia.. mersua.. jne) Ainakin kolmessa eri haastattelussa se on nuin sanonu..

Kimissä mua ei ärsytä (nyt ainakaan) mikään. Kimi on semmonen mun mieleen, hemmetti se keskittyy olennaisee eikä selittele tai jossittele.

WebSlave

Trackman
Kyllähän se niin on, että jos Heikistä pitää etsimällä etsiä jokin ärsyttävä piirre, niin se on hänen täydellinen ärsyttämättömyytensä. :D

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Periaatteessa tietynlaista Mika Salomaisuutta on ollut Heikin käyttäytymisessä havaittavissa, mutta se ei ole lainkaan huono asia. :ahem:

Revolt

Lead Singer
Jacques sanoi:
Periaatteessa tietynlaista Mika Salomaisuutta on ollut Heikin käyttäytymisessä havaittavissa, mutta se ei ole lainkaan huono asia. :ahem:
Nyt saat kyllä hieman perustella koska minä en näe noissa kahdessa kaverissa juuri mitään samanlaisuutta. Salo oli sellainen selittelijätyyppi, joka oli myös aika arrogantti, jos tällainen sivistyssana sallitaan. Kovalainen taas on huomattavan nöyrä ja ottaa kyllä syyn omille niskoilleen jos vain syytä on. Tai ehkä Salo vain oli niin täydellinen, ettei koskaan tehnyt itse virheitä ;)

Trullinkaasu

Well-known member
Jacques sanoi:
Tätä en kyllä ymmärrä. Onhan Selittelijä-Salo ja Hessu aivan eri planeetalta. Salo kitisi aina että jossakin on vikaa, mutta miehessähän ei koskaan ollut mitään vikaa... Heikki taas on nöyrä landespede:eek: , joka osaa myös rattia kääntää.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Jep, ei ole muuta samaa Salossa ja Koviksessa kuin se, että molemmat ovat ärsyttäviä. Täysin eri syistä tosin.

Salo on juuri tuollainen oma kehun omaava leuhka sälli, aina selittelemässä, itsessä ei mitään vikaa ja Heikki taas lähes Salon vastakohta.

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Misa1 sanoi:
Jep, ei ole muuta samaa Salossa ja Koviksessa kuin se, että molemmat ovat ärsyttäviä. Täysin eri syistä tosin.

Salo on juuri tuollainen oma kehun omaava leuhka sälli, aina selittelemässä, itsessä ei mitään vikaa ja Heikki taas lähes Salon vastakohta.
Potkiiko maailma päähän? Eikö mikään kelpaa? Onko ruotsalaiset formulakuskit vähemmän ärsyttävämpiä?

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Skenejeesus sanoi:
Potkiiko maailma päähän? Eikö mikään kelpaa? Onko ruotsalaiset formulakuskit vähemmän ärsyttävämpiä?
:rolleyes:

Mitäpäs tätä selittämään mutta selitän kuitenkin. Ei potki elämä päähän, mulla menee ihan hyvin. Monikin asia kelpaa ja olen varsin tyytyväinen elämääni. Toki haaveita riittää useidenkin asioiden suhteen, niitähän pitääkin olla. Elämääni ei juuri vaikuta sen kummemmin Kimin, Salon kuin Heikinkään tekemiset tai sanomiset. Kommentoinpahan vaan täällä foorumilla noin yleensä mitä mieltä olen joistakin asioista. Luulisi olevan suht ymmärrettävää?

Ruotsalaisia formulakuskeja en juuri tiedä, joten ei ole heistä juuri kommentoitavaa, tavallaan ne siis ärsyttävät vähemmän :D

Haluatko vielä tietää jotain vai kerrotko jotain itsestäsi? :)

Miss Piggy

Schufosa
Salon Mikasta ja Kovalaisen Hessusta vielä sellainen sananen, että siinä mielessä mun mielstä muistuttavat toisiaan, että molemmat ylipäänsä puhuu vähä enemmänkin kuin pari sanaa. Mun mielestä se on vaan hyvä asia, eli ei ärsytä lain. :eek: Eipä noissa muuten paljo samaa liene, jokainen on oma persoonansa Ykkösissäkin. :ahem: