noh noh.Mutku sanoi:
Saaristokaupungissa on omakotitaloja ja rivareita. Petosellakin omakotitaloja, joista osa asunto-oy periaatteella.Barco:[ sanoi:Ai siellä on muutakin kuin omakotitaloja. No enpä ole käynyt kuin Lidlissä...
Mä tunnen täältä montakin 18 vuotiasta, osa vielä neitsyitä.kouvotsvoni sanoi:Kuopion Petoselta tunnen yhden 18vuoti...UNOHDA!
Mutta näkyispä vaan tässä Joensuun osoitteessa Eurosport. Jos joku voittaa formulat, niin nuorten venäläisnaisten tennismatsit.
Minun tuntemani ei ole kun, kyn....EIKU!!!!!McMike sanoi:Mä tunnen täältä montakin 18 vuotiasta, osa vielä neitsyitä.
Okei, vaihdan välittömästi.Il Tempo Gigante sanoi:Olisitko hyvä Kouvo ystävällinen, ja vaihtaisit tuon mielisairaan Peppi Pitkätossun näköisen avatteresi johonkin vähemmän ahdistavaan ?
Kiitos.
hmmm. sinuako siis kiittäminen tuosta nykyisestä :yuck:Il Tempo Gigante sanoi:Olisitko hyvä Kouvo ystävällinen, ja vaihtaisit tuon mielisairaan Peppi Pitkätossun näköisen avatteresi johonkin vähemmän ahdistavaan ?
Kiitos.
Ilmeisesti. Onhan tuo uskonnollinen hahmo tuhannesti helpompi katseltava, kuin mentaaliongelmainen Kinky-Peppi. Vai ?Mutku sanoi:hmmm. sinuako siis kiittäminen tuosta nykyisestä :yuck:
Oot lueskellut vanhoja F1Racingeja? :wink:Pasi73 sanoi:Mika Häkkinen
Dave Mustaine (Megadeth bändin laulaja/kitaristi/johtohahmo, joka on syntyny muistaakseni suomessa?)