"Vastustaja hyökkää tehokkaammin ja puolustaa tarkemmin. Me on hävitty tää peli."micra_k10 sanoi:Valmentajan vinkki pelaajille oli: hyökätään tehokkaasti ja puolustetaan tarkasti. Ei ollu oikein strategiaa valmentajalla. Ja vaikka ei olis pitäis silti jotain tuubaa suoltaa joukkueelle mutta kun ei. Suomi pelasi ilman valmentajaa ja hävisi.
:thumbup:Mutku sanoi:PAALUPAIKKA!!!
OK!J.Heldenview sanoi:moottoripyöräpoliisi
poliisi (Richard Scarryn touhukas maailma)
täällä näkyy.kouvotsvoni sanoi:Näkyispä Eurosport :jaska:
NP :thumbup:Matxi sanoi:
Etkös sää asunut Petosella? Onko sinne tosiaan mahdollista saada kaapeli?McMike sanoi:täällä näkyy.
Joo, Petosella asun. Täällähän on kaapeli ollut jo kauan. Taloyhtiömme on myös varmistanut Eurosportin näkymisen lukuisten muiden kanavien ohella.Barco:[ sanoi:Etkös sää asunut Petosella? Onko sinne tosiaan mahdollista saada kaapeli?
Kuopion Petoselta tunnen yhden 18vuoti...UNOHDA!McMike sanoi:Joo, Petosella asun. Täällähän on kaapeli ollut jo kauan. Taloyhtiömme on myös varmistanut Eurosportin näkymisen lukuisten muiden kanavien ohella.
Mä voin laittaa webbikameran tohon töllön eteen yöksi ja jättää Eurosportin päälle.kouvotsvoni sanoi:Kuopion Petoselta tunnen yhden 18vuoti...UNOHDA!
Mutta näkyispä vaan tässä Joensuun osoitteessa Eurosport. Jos joku voittaa formulat, niin nuorten venäläisnaisten tennismatsit.
Yöllä jotain muuta meinasin yöllä katsoa...KnowHow sanoi:Mä voin laittaa webbikameran tohon töllön eteen yöksi ja jättää Eurosportin päälle.
Onko veppikamera sellanen nörtinkatse, joka tuijottaa nettiä?KnowHow sanoi:Mä voin laittaa webbikameran tohon töllön eteen yöksi ja jättää Eurosportin päälle.
Ai Subbarin tsättiteeveetä, no voin mä laittaa senkin.kouvotsvoni sanoi:Yöllä jotain muuta meinasin yöllä katsoa...