Lancer
Realisti
Edelleen olen 12-8-6-5-4-3-2-1 systeemin puolella.
Minustakin tuo olisi ehdottomasti paras.Edelleen olen 12-8-6-5-4-3-2-1 systeemin puolella.
Annettaisiinko palkintokorokkeellakin sitten pokaalin sijasta voittajalle 25 kultaista ananasta?Mä luopuisin pisteistä kokonaan ja siirtyisin jakamaan sen sijaan KULTAISIA ANANAKSIA!
Voittajalle 25 kultaista ananasta, toiselle 20, jne...:ahem:
Ei kun 25 Del Monte tarraa!Annettaisiinko palkintokorokkeellakin sitten pokaalin sijasta voittajalle 25 kultaista ananasta?
Sivuponttooniin! :ahem:Ei kun 25 Del Monte tarraa!
Aikoinaan 80-luvulla pidin "rankingia", jossa pisteitä sai 10 parasta kaavalla 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1. Ranking oli myös tenniksen tavoin ympärivuotinen, eli sitä mukaa kun uusia tuloksia tuli, edellisvuoden vastaavat tulokset lakkasivat vaikuttamasta. Elio de Angelis oli pitkään kärkisijalla tasaisuutensa vuoksi, mutta kauden päättyessä kärjessä oli yleensä se kuski joka oikeastikin mestaruuden vei.Jos porukka sitten lätkisi tänne ideansa, hassutellakin saa.
Juu, [ot]tuon takia en mäkihypystä juuri ole kiinnostunut kun pelkät joidenkin mielipiteet vaikuttavat tulokseen. Muutenkin laji menisi mielestäni parempaan jollei tulisi niitä kaiken maailman kierroksen uusimisia muuttuvan kelin takia (ellei ihan mahdoton lumipyry tms.), vaan välillä nekin vaikuttavat merkittävästi lopputulokseen. Pitkässä juoksussa kumminkin parhaat ovat kärjessä.[/ot]Tai sitten voitaisiin ottaa mallia mäkihypystä ja laittaa tuomarit arvostelemaan jokaisen suoritus erikseen.
Formula ykkösissähän tuomareiden mielipiteet sekä vaihtelevat olosuhteet tunnetusti eivät koskaan vaikuta tuloksiin.Juu, [ot]tuon takia en mäkihypystä juuri ole kiinnostunut kun pelkät joidenkin mielipiteet vaikuttavat tulokseen. Muutenkin laji menisi mielestäni parempaan jollei tulisi niitä kaiken maailman kierroksen uusimisia muuttuvan kelin takia (ellei ihan mahdoton lumipyry tms.), vaan välillä nekin vaikuttavat merkittävästi lopputulokseen. Pitkässä juoksussa kumminkin parhaat ovat kärjessä.[/ot]
Formuloissa se ei kuitenkaan ole itse tarkoitus kun ne ovat nopeuskilpailuja.Formula ykkösissähän tuomareiden mielipiteet sekä vaihtelevat olosuhteet tunnetusti eivät koskaan vaikuta tuloksiin.
Joo se aina :jaska::jaska: ku joutuu kattomaan mäkihypyn aina kahteen kertaan.Juu, [ot]tuon takia en mäkihypystä juuri ole kiinnostunut kun pelkät joidenkin mielipiteet vaikuttavat tulokseen. Muutenkin laji menisi mielestäni parempaan jollei tulisi niitä kaiken maailman kierroksen uusimisia muuttuvan kelin takia (ellei ihan mahdoton lumipyry tms.), vaan välillä nekin vaikuttavat merkittävästi lopputulokseen. Pitkässä juoksussa kumminkin parhaat ovat kärjessä.[/ot]