Kuinka paljon veikkaat vuodessa?

  • Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Pikkaisella etsinnällä en löytänyt tällästä toikkia tälle joten nyt voitas laittaa ja kysyä tätä kiinnostaa kysymystä. Pitäiskö sanoa että lähes joka F1-viikonloppu(+ muutama muu urheilulaji mitä seuraan) tulee veikattua aika-ajot ja kisan... Yleensä ei niin hyvällä menestyksellä :alppu: Pyrin minipanoksilla pelaamaan mutta joskus riskillä isommillakin. Lottoan nykyään hyvin harvemmin.


Kuinka paljon veikkaat urheilua, lottoat, kenotat yms? Paljon sulla menee rahaa siihen? Yleensä eniten veikkaus siinä voittaa kuin toisinpäin ;)
 
Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Pitäiskö sanoa että lähes joka F1-viikonloppu(+ muutama muu urheilulaji mitä seuraan) tulee veikattua aika-ajot ja kisan... Yleensä ei niin hyvällä menestyksellä :alppu: Pyrin minipanoksilla pelaamaan mutta joskus riskillä isommillakin. )
F1-veikkauksien tapaisissa kannattaa veikata vähänkin erikoisempia aina minimipanoksella, koska vaihto on niin pientä. Käytännössä voitat saman summan oli panos sitten 0,50, euro tai kymmenen, kerroin vain vaihtuu.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mulla on 70 euron kestolotto 10:ymmenelle viikolle. Eli noin 370 euroa menee vuodessa.

On mutsin vuosikymmeniä vanha lappu tuo. Pidän sitä nyt sitten hengissä, kun faija keskittyy omaan lappuunsa.:eek:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Olen lotonnut ehkä kerran 5 vuodessa, voisi harventaa sitä tahtia. Formulaa veikannu viimeksi Jerezissä 1994. 5mk panos toi 8mk voiton. Mestaria veikkaan aina futiksen EM- ja MM-kisoissa, sekä joka kesäkuu Venlojen, ja Jukolan viestien voittajajoukkuetta niissä tapauksissa, kun seuraan TVn äärellä kisaa.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Olisikohan kerran viimeisen vuoden aikana tullut lotottua.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mä aikanaan pelasin vetopelejä hyvinkin säännöllisesti mutta sitten kun Monivedosta napsahti kohtuullisen kokoinen voitto, niin päätin lopettaa lähes tykkänään.
Korkeintaan formuloita pelaan silloin tällöin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä aikanaan pelasin vetopelejä hyvinkin säännöllisesti mutta sitten kun Monivedosta napsahti kohtuullisen kokoinen voitto, niin päätin lopettaa lähes tykkänään.
Korkeintaan formuloita pelaan silloin tällöin.
107€ voitto mullisti Alpun elämän.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Mä pistän viikoittain pari riviä Lottoa ja usein myös rivin Eurojackpottia. F1-supertriplaa välillä muutama rivi 0,5-1€ panoksilla.
 

KL-petteri

Old Fart
Liittynyt
26.5.2008
Viestit
1393
Sijainti
On the Road
200 euroo kuussa, joskus, korostan joskus se tulee takaisin voittoina ja joskus taas ei. Jos et veikkaa et voi voittaa:ahem:
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Mulla on 70 euron kestolotto 10:ymmenelle viikolle. Eli noin 370 euroa menee vuodessa.
Aikalailla samoin. Vuoden alussa tulee kiinnitettyä suunnilleen tuo summa Lottoon. En kyllä yhtään seuraa natsaako vai ei. Taatusti sitten ilmoittavat jättipotista ihan puhelimitse. Odottelen tässä nyt näin vaan. Ei eroa tavalliseen tampioon. Saattaa myös olla että olen itse tuo Tavallinen Tampio.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
160 euroa kaikkinensa uponnut pelitilille. Millonkohan olisin tuon avannut, suunnilleen 2 vuotta sitten ehkä.

Kesän aikana meni niin nopeesti rahnaa sieltä, että meni taas maku ainakin vähäksi aikaa tuosta touhusta.
 
Ylös