Kuinka sähköinen olet?

Saatko usein sähköiskuja?

• Usein

Äänet: 16 31,4%
  • Toisinaan

Äänet: 18 35,3%
  • Harvoin

Äänet: 16 31,4%
  • Mitä ne on?

Äänet: 1 2,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    51

Joni

Well-known member
Tänään s-market kassit sähköisti mun karvaset kintut ja meinannu päästä kassi irti musta. :D

Sue_me

Well-known member
Välillä tulee tällejä esim. autosta.

Napsaukset ovat aika voimakkaita toisinaan ja sen kyllä tuntee sormessakin melko mojovasti.

Timanfaya

Group Speed Devils
Hyvin hyvin harvoin saan säkäreitä. Jostain syystä annan niitä usein muille :dunno:

Archie

Well-known member
Äsken näppäilin puhelinta, kun se piippasi ja ilmoitti.. 'Akku latautuu'.. ja latauspalkki alkoi surrata ylösalas. Ilmeisesti sitten olen melko sähköinen, kun laturia ei enää tarvita.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Tänään annoin hälyluurin kaverille oman lounaan ajaksi. Lounaalta palatessani se siinä liu'utti sitä mun pöydälle ja mä ojensin kättä vastaan. Ja tsägäri tietysti iski molempia näpeille. Puhelin ei mennyt rikki (tai no, ainakaan ei oo tullut soittoja lain').

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Saatko usein sähköiskuja? Itse saan usein mm. teräsovista, porraskaiteista yms. Eilen yllätyin aikamoisesti, kun tietokoneen litten näytön sammuttaessani, tuli kunnon kipinät napin ja sormenpään välille. Voiko ihmiseen varautua jännite niinkuin johonkin ankeriaaseen?

Polli tulossa.
Toihan itseasiassa johtuu siitä, että todennäköisesti kävelet siten, että raahaat ja laahustat jalkojen kanssa, eli keräät hankaussähköä. Ei jaksa, ei pysty, että jalka nousisi askelta ottaessa vaan sitä tulee raahattu/vedetty pitkin lattiaa/mattoa jne jne.. Ja "kissansähköö" kertyy senverranpaljoooo, että aina kun sormi johonkin osuu, niin "KNAPS", tällit iskee :D

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Saakelin usein napsahtaa. Viime kuukausina useiten tullut töissä lavojen pakkaamisessa. Muovikäärettä vedän lavan päälle ja sitten asetellakseni sen, joudun astumaan metallisen alustan päälle ja perkele sitä sähköä kengän läpi isovarpaaseen!!!

Myös monesti (kun jotenkin aavistan) ensin kosken sähköiskuansaan (yleensä kippilavan kippausnappi) käsi nyrkissä rystysellä. Ei sormenpäällä.

Viimeksi muokattu:

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Turhan usein. Laivalla oon jo oppinu valttamaan kaiteita, niista saa aina kunnon napaytyksen. Kaikkein pahimpia oli kuitenkin kouluruokalan kauhat :nope:

Arsyttavinta on saada kissaa tai koiraa silittaessa niiden selkarangasta sahkoisku. Ikina ei oo kyseinen elain reagoinu millaan tavalla kuitenkaan... :confused:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Arsyttavinta on saada kissaa tai koiraa silittaessa niiden selkarangasta sahkoisku. Ikina ei oo kyseinen elain reagoinu millaan tavalla kuitenkaan... :confused:
Miten sinne selkärankaan kätesi upottanut? ...vai olisko se turkki siinä välissä, jottei kipunoi iholla asti? Vai häh...

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
En muista milloin viimeksi olisi napsahtanut. Kai sitä silti muutaman kerran vuodessa.