Kuinka taitava olet liikenteessä?

Liikennöintitaitoni kaikkiin muihin verrattuna

  • 10

    Äänet: 10 23,8%
  • 9

    Äänet: 5 11,9%
  • 8

    Äänet: 4 9,5%
  • 7

    Äänet: 7 16,7%
  • 6

    Äänet: 4 9,5%
  • 5

    Äänet: 5 11,9%
  • 4

    Äänet: 1 2,4%
  • 3

    Äänet: 2 4,8%
  • 2

    Äänet: 1 2,4%
  • 1

    Äänet: 3 7,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    42

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mihin pollatuista ryhmistä arvioit kuuluvasi liikennöintitaitojesi puolesta,
kun kaikki liikenteessä tarvittavat taidot ja ominaisuudet otetaan huomioon. Siis ihan kaikki, kuten kuskin kiihtyminen, ennakointi, turvallisuus, sujuvuus, sääntöjen noudattaminen, auton käsittely, huomaavaisuus, joustavuus jne...jne...

10 tarkoittaa, että kuulut niihin, jotka taitavat liikennöinnin kokonaisuutena paremmin kuin 90% autoilijoista.
5 tarkoittaa että olet liikennöintitaidoiltasi keskimääräinen muihin autoilijoihinn nähden.
1 tarkoittaa, että kuulut mielestäsi niihin, joiden liikennöintitaidot ovat huonommat kuin 90% autoilijoista.
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Olen katuliikenteen Senna. Tarvittaessa nopea, tarvittaessa hidas. Ja mitä muuta sekoilua siihen kuuluikaan? Ai niin se täydellinen orgasmi.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olen keskimääräistä parempi kuljettaja. Odottelen lisää vastauksia niin osaan sijoittaa itseni oikein.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jos ei tuu ni on kyllä harvinaisen paska polli.
Paskahan toi on lähtökohtaisesti ja joka tapauksessa.
Vastaajat voivat kuitenkin ajatella vastaustaan graafisesti oikein tai väärin oikean vastausjakauman kannalta.
Sen verran pitää jokaisen osata jos väittää pärjäävänsä liikenteessä hyvin tai edes huonosti.

Jos gaussin käyrä ei ole symmetrinen, väärin vastattu.
Ja paska polli.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Aika onneton. Heti kun poistuu omasta maakunnasta, niin huomaa kuinka huonoja ollaan...
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Rohkeasti mukaan hei!
Kolme alimmasta istuinta on edelleen täyttämättä!
Ok. Tässä kysellään ilmeisesti sitä, kuinka todennäköisesti ajat esim. kuorkin matalaan siltaan, eikä sitä että kuinka herkästi kaadat koko paskan. Mennään kakkosella, eipä tule paskoja keikkatarjouksiakaan niin herkästi...
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Laitoin kutosen koska olen ihminen, joten myös erehtyväinen, vaikka joskus toista mieltä olisinkin.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Arvosana 5 ehkä kuvaa mua parhaiten. Arvioisin, että auton käsittely on keskimääräistä parempaa, mutta joissain liikennetilanteissa olen usein epävarma, vaikka ajokortti on ollut jo yli 5 vuotta. Kolareita en ole kuitenkaan aiheuttanut, mutta olin vuosi sitten kolarissa, joka meni täysin toisen osapuolen piikkiin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ajelin tänään verrattain pitkän matkan ja tein ainakin kaksi virhettä. :frown:

Annan itselleni arvosanaksi vaikkapa kutosen.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18207
Laitoin 5. Hirvittää omassa kyydissä istua, kun ajattelee minkälainen vajakki siinä kuskin roolissa toimii. Pitää kompensoida ajamalla kuin muori.
Pidät siis keskivertokuskia aika huonona.

Pistin 8:in. Enhän mä oikeesti noin hyvä ole, mutta laitoin vähän omaa lisää. Paha sanoa.
 
Ylös