Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Joku testikuskeista, kuulostaisi todennäköisimmiltä.
Ei oo Jacques vielä ehdottanut Jacquesta.
Ei oo Jacques vielä ehdottanut Jacquesta.
Samaa mieltä ja luultavasti Gene, koska hänellä enemmän ajotuntumaa viime aikoina kuin Badoerilla.Kyllähän se varmasti on joku noista ferrarin testikuskeista. Nuo testi kaverit kuitenkin tuntevat F60 aika pirun hyvin joten ongelmia mahdollisesta auton vaihdosta ja uuden auton opettelusta ei synny. Plus ferrarilla olisi suuri etu ajattaa pätevää testikuskia ja samalla testata jo ensi vuoden osia suoraan kokeneen testikuskin avustuksella. Niin että eiköhän tuo vaaka kallistu nuihin testikuskeihin.
Kas kun ei itse Captain Slow, eli James May.Kuulin luotettavalta lähteeltä että Top Gearin juontaja Jeremy Clarkson on tulossa tuuraamaan Massaa loppukaudeksi.
The Stig?Kas kun ei itse Captain Slow, eli James May.
En haluaisi tuottaa pettymystä mutta...Mutta veikkaan että Massa ajaa itse.:ahem:
Hungaroringin aika-ajoissa vakavasti loukkaantunut Felipe Massa ei saanut onnettomuudessa aivovammaa, mutta uutistoimisto AP:n mukaan hän sai vakavan silmävamman. Lääkäri Roberto Veres vahvisti asian AP:lle ja arveli samalla, että silmävamma voi olla niin vakava, ettei Massa välttämättä pysty jatkamaan uraansa. Massaa pidetään koomassa tiistaihin saakka ja lähiaikoina hänelle suoritettaneen silmäleikkaus, jonka onnistuminen lienee avainasemassa uran jatkon kannalta.