kouvotsvoni
Banjottu
Ainakin 2 paskinta vittuilijaa tiedän
:thumbdownkouvotsvoni sanoi:Ainakin 2 paskinta vittuilijaa tiedän
Runar ja Kyllikki sanoi:tosissaan vittuilijoista pahin on haju aka Jakopään hihna.
Mukava huomata, että oma nimimerkki on samassa viestiketjussa tullut rinnastetuksi kahteen forumin legendaan. Kannustaa jatkamaan samalla linjalla. Hieman tosin ihmettelen tuota vertausta Jakopään hihnaan. Tulin forumille kylläkin vasta jakiksen bannin jälkeen, joten en kovin tarkasti hänen postauksiaan tai bannin taustoja tunne. Nikki on niin monessa yhteydessä tullut kuitenkin esiin, että jonkun verran olen uteliaisuudesta hänen kirjoituksiaan lukenut. Sujuvaa suomea ainakin tekstinsä näyttäisivät olevan. Pisteet siitä.Mr Natural sanoi:Mut kovin (mitä se sitten tarkoittaakaan) vois olla Tblair, joka vittuilee tunteella - tai haju, joka tekee samaa järjellä
Formulanomin vittuilut voi verrata johonkin pikkukillin masturbaatioon. Ei tuu kuin kuumaa ilmaa ja pullanmuruja.Thunder sanoi:Niin ja Formulanomi yritti vittuilla minulle useaan otteeseen, turhaan.
Sinä et ole listalla, tiedoksi.Vellu sanoi::thumbdown
Olet vaan kateellinen. :thumbdownMoe Szyslak sanoi:Formulanomin vittuilut voi verrata johonkin pikkukillin masturbaatioon. Ei tuu kuin kuumaa ilmaa ja pullanmuruja.
Ai mä oon kolmanneksi huonoin?kouvotsvoni sanoi:Sinä et ole listalla, tiedoksi.
Mainittu seura on tässä yhteydessä ihan noopelia. Olen todella ylpeä maininnasta. Ei tolla bändillä kiertäessa pysyis varmaan sovussa kahta korttelia, mutta mitä sitte. Jos ei omat kolhis kulmaan, niin vieraat. Mut vaaroja varten on vaarallinen elämä keksitty.elle sanoi:Kovinta en osaa valita, mutta kuka olis parsa?
Moe on luonnonlapsi, Oopee kaartaa ja Mehe tekee sen lempeästi. Myllis räjähtää ja Knoukka alistaa ylistämällä.
Juuri niin. Just kertomasi mukaisia ne vittumaiset tyypit ovat....:nope:Knoukkari sanoi:Täällähän sekoitetaan huolellisesti vittuilijat ja vittumaiset tyypit. Vittumainen tyyppihän vittuilee tietämättään ja huonosti, osaava vittuilija sen sijaan tarkoin harkiten ja osuvasti. Yksinkertainen vittumaisuus on tylsä rasite, mutta taitava vittuilu on parhaimmillaan taidetta.
Mä ainaskin, onko muita?Micael sanoi:Ja sitten pieni osa, joka ei juuri vittuilua harrasta.
Mä kans!jps sanoi:Mä ainaskin, onko muita?
Etpä et.Vellu sanoi:Ai mä oon kolmanneksi huonoin?
Esititkö kysymyksen istuen katolla ja tuijottaen jotain jota pidät kädessäsi kera vatupassin?Captain Howdy sanoi:Onks tää nyt joku hyve?