Kuka on forumin kovin vittuilija?

Knoukka

Well-known member
Kaikkihan täällä vittuilee. Jotkut vaan enämpi ja yleensä ne enämpi vittuilijat huonommin. Huonoa vittuilua kun ei jaksa kukaan, edes noteerata. Muutama natural born kusipääkin joukkoon mahtuu. Pari täysin arvaamatontoa tyyppiä, luotto loppu. Ja jokunen piilovittuilija, joiden jäädessä vittuilusta kiinni alkaa akkamainen uikutus ja vastuunpakoilu.

Ihan tavis sakkia siis tääkin mesta täynnä. Hyvässä ja pahassa.

burb

.
Knoukkari sanoi:
Kaikkihan täällä vittuilee. Jotkut vaan enämpi ja yleensä ne enämpi vittuilijat huonommin. Huonoa vittuilua kun ei jaksa kukaan, edes noteerata. Muutama natural born kusipääkin joukkoon mahtuu. Pari täysin arvaamatontoa tyyppiä, luotto loppu. Ja jokunen piilovittuilija, joiden jäädessä vittuilusta kiinni alkaa akkamainen uikutus ja vastuunpakoilu.

Ihan tavis sakkia siis tääkin mesta täynnä. Hyvässä ja pahassa.
Nyt alkoi jokainen forumisti otsa hiessä miettimään jotta ketä Knoukkari milläkin kohdalla tarkoittaa. Mua vihlas vähän joka kohdassa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
Nyt alkoi jokainen forumisti otsa hiessä miettimään jotta ketä Knoukkari milläkin kohdalla tarkoittaa. Mua vihlas vähän joka kohdassa.
Mä ainakin tunnistin itseni tosta, muttei vihlassut mistään kohdasta.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Oikeesti täällä kukaan mitään vittuile. Niin saatanan onnettomia vittuilijoita, että myötähävettäis jos osais.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Pohdin tässä vielä kuka olis se kovin vittuilija? Tai no, tiedän kyllä itsekin kuka se on...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Ai mä luulin, että tää oli semmonen julkinen avautuminen ja oli päivänselvää, että puhuu ittestään.

Ai ei ollu. No ei sit :(

Knoukka

Well-known member
Mehe Rienarsuo sanoi:
Ei Knoukkari niilä kohdilla ketään varsinaisesti tarkota. Kuhan vittuilee.
Näi on. Eikun... ne jotka ymmärtää osaa olla hiljaa ja ne jotka älähtää ei ymmärrä.