OoPee sanoi:aivan...
:doubtful:
OoPee sanoi:aivan...
Heh, pahamaineinen jengiVellu sanoi:vastaan (toistaiseksi) seuraavat hahmot:
Trullinkaasu
Jason Voorhees
Yussi
kouvotsvoni
forti
jps
ettäs tiätte!
Jepjep, mulle ainakin fiduilevat jos ei nyt ihan jatkuvasti, niin ainakin joskus harvoin.yussi sanoi:Heh, pahamaineinen jengi
Nyt alkoi jokainen forumisti otsa hiessä miettimään jotta ketä Knoukkari milläkin kohdalla tarkoittaa. Mua vihlas vähän joka kohdassa.Knoukkari sanoi:Kaikkihan täällä vittuilee. Jotkut vaan enämpi ja yleensä ne enämpi vittuilijat huonommin. Huonoa vittuilua kun ei jaksa kukaan, edes noteerata. Muutama natural born kusipääkin joukkoon mahtuu. Pari täysin arvaamatontoa tyyppiä, luotto loppu. Ja jokunen piilovittuilija, joiden jäädessä vittuilusta kiinni alkaa akkamainen uikutus ja vastuunpakoilu.
Ihan tavis sakkia siis tääkin mesta täynnä. Hyvässä ja pahassa.
Mä ainakin tunnistin itseni tosta, muttei vihlassut mistään kohdasta.burb sanoi:Nyt alkoi jokainen forumisti otsa hiessä miettimään jotta ketä Knoukkari milläkin kohdalla tarkoittaa. Mua vihlas vähän joka kohdassa.
Ihan hyvä, njotta et ole huomannut mitään....:ahem:toleranssisiipi sanoi:Emmä oo huomannut mitään vittuilua täällä koskaan.
Niinpä...Formulanomi sanoi:Ihan hyvä, njotta et ole huomannut mitään....:ahem:
Katsoitko peiliin?Jason Voorhees sanoi:Pohdin tässä vielä kuka olis se kovin vittuilija? Tai no, tiedän kyllä itsekin kuka se on...
En ole katsonut tänään. :jaska:Micael sanoi:Katsoitko peiliin?
Ai mä luulin, että tää oli semmonen julkinen avautuminen ja oli päivänselvää, että puhuu ittestään.burb sanoi:Nyt alkoi jokainen forumisti otsa hiessä miettimään jotta ketä Knoukkari milläkin kohdalla tarkoittaa. Mua vihlas vähän joka kohdassa.
Niin mutta asiasta ja asiallisesti!Mehe Rienarsuo sanoi:Ei Knoukkari niilä kohdilla ketään varsinaisesti tarkota. Kuhan vittuilee.
Näi on. Eikun... ne jotka ymmärtää osaa olla hiljaa ja ne jotka älähtää ei ymmärrä.Mehe Rienarsuo sanoi:Ei Knoukkari niilä kohdilla ketään varsinaisesti tarkota. Kuhan vittuilee.