Kuka pitää banjota?

Kuka pitää banjota?

• Äänestäjiä yhteensä
    58

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
OoPee sanoi:
Ei näköjään koskenu tuo kahden viikon banni Heidin vanhaa nickiä J.Heldenviewtä, koska sieltä tuli tuon mun edellisen kommentin johdosta privaa. Eikös noiden bannien niinku yleensä kuuluis koskea myös bannatun hahmon tunnettuja sivunickejä? :doubtful:
No johan. Se ei muuten ole vanha nimimerkki vaan uusi, tämän vuoden kesäkuussa käyttöön otettu. DFiaA:an sivunikkejä on tämän päivän aikana jo ikuisesti hiljennetty neljä kappaletta, mutta noita näkyy riittävän:rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Bobakki sanoi:
No johan. Se ei muuten ole vanha nimimerkki vaan uusi, tämän vuoden kesäkuussa käyttöön otettu. DFiaA:an sivunikkejä on tämän päivän aikana jo ikuisesti hiljennetty neljä kappaletta, mutta noita näkyy riittävän:rolleyes:
Jaa... mut eiks Heidi ollu J. Heldenview ennenkuin siitä tuli DFiaA? :confused:

Ace17

Acenteella
Joku ilmeisesti kaipailee itselleen ikuista bannia.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Bobakki sanoi:
Oli, mutta se muutti nimimerkkinsä tuohon nyt käytössä olevaan muotoon ja rekisteröi sitten uuden vanhalla nimellä näköjään. Sama kai se.
Ok, kiitti! Tää selvittikin :D

fakotti

Well-known member
Sijainti
Norway
Voiko nimimerkkiä vaihtaa itse? Mulle alkaa riittää tämä heterouden pönkittäminen :yuck:

burb

.
fakotti sanoi:
Voiko nimimerkkiä vaihtaa itse? Mulle alkaa riittää tämä heterouden pönkittäminen :yuck:
Ei voi.
En tiedä voiko moderaattorit vaihtaa puolestasi, mutta ainakin Antti lienee perusteluja vastaan vaihtanut.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
fakotti sanoi:
Hommaa uusi nikki. Fakotilla ainaskin JUST oikea määrä postauksia:ahem:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
burb sanoi:
Ei voi.
En tiedä voiko moderaattorit vaihtaa puolestasi, mutta ainakin Antti lienee perusteluja vastaan vaihtanut.
Jep, Antti vaihtoi meikäläisenkin nimimerkin. Moderaattorit eivät sitä pystyneet tekemään. Mutta kun sijainnin ilmoitan edelleen samana niin eiköhän meikäläisen tunnista edelleenkin ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Slartibartfast sanoi:
Eikö OoPeen kannattas pysytellä siellä työpaikalla, niin ei tarvitsisi lomalla noin stressata. :D
Kai sitä ny stressaa, kun miettii, että miten te reppanat oikein pärjäätte puoltoistaviikkoa ilman mun valvovaa silmäparia :nope:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Kai sitä ny stressaa, kun miettii, että miten te reppanat oikein pärjäätte puoltoistaviikkoa ilman mun valvovaa silmäparia :nope:
Älä välitä. Kyllä Isoveli valvoo.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Nii'i.. onko koko foorumia olemassakaan enää sillon kun tuut takasin. Erroria pukkaa vaan.. :thumbfh:

Mietippäs sitä siinä rentouttavan lomailun aikana.