DFiaA
I told you so
Nämä uudempien toikkien laatijoiden laatimat toikit ovatkin ah, ei niin tyhjänpäiväisiä lainOlga sanoi:Tyhjänpäiväiset vanhojen toikkien kaivelijat joutaisivat vähäksi aikaa jäähylle.
Nämä uudempien toikkien laatijoiden laatimat toikit ovatkin ah, ei niin tyhjänpäiväisiä lainOlga sanoi:Tyhjänpäiväiset vanhojen toikkien kaivelijat joutaisivat vähäksi aikaa jäähylle.
Pöh! Noi on sun omia kuvitelmias. :ahem:jaska sanoi:Muistuttaisin tässä yhteydessä, että jos muo ollaan banjoamassa, niin kakkosnikkini Jacques kärsii rangaistukset puolestani :ahem: :thumbup:
Kiusa se on kuulemma pienikin kiusaOlga sanoi:Tyhjänpäiväiset vanhojen toikkien kaivelijat joutaisivat vähäksi aikaa jäähylle.
Niille voisi antaa elinkautisen.Jacques sanoi:Etenkin ne jotka nostaa Tosen toikkeja! :nope:
Banjosin juuri Batteryn osaltani tuon mainoksen myötä.:ahem:Sam sanoi::thumbup:
Samoin tuo yläreunan mainos![]()
Sua kuunneltiin nopeasti :eek!: :thumbup:Olga sanoi:Tyhjänpäiväiset vanhojen toikkien kaivelijat joutaisivat vähäksi aikaa jäähylle.
Enpä aio minäkään moista tukea. Otin myös Adblockin käyttöön.Moe Szyslak sanoi:Banjosin juuri Batteryn osaltani tuon mainoksen myötä.:ahem:
Joo, hyvin ärsyttävästi toteutettu :thumbdownVellu sanoi:Mä oon nyt ollut hetken aikaa huuli pyöreenä, että mistä hiton mainospalkista on kyse. Sitten tajusin, että mulla ei näy koko palkkia. Ilmeisesti jotain batterymainontaa siinä, vai kuinka?
"Done, but with errors on page."Sam sanoi:Joo, hyvin ärsyttävästi toteutettu :thumbdown
Testaapa tätä sivustoa IE:lla ja katso![]()
Entäs toi KAASUKAKEZetor sanoi:Paavo21:n voisi kanssa banjota - ihan vaan tervetuliaisiksi.
Modeilta on näköjään unohtunut eräskin 'nahkapöxy'.OoPee sanoi:Sillälailla![]()
No mikä ettei.Sam sanoi:Entäs toi KAASUKAKE![]()
No ei ihme, soot ollu viimeaikoina niin hiljaa :nope:Zetor sanoi:Modeilta on näköjään unohtunut eräskin 'nahkapöxy'.![]()
OoPee sanoi:Kaks viikkoa ilman Heidiä ja just sillon mun pitää lähtee lomille :jaska: :jaska: :jaska: