Kuka pitää banjota?

Kuka pitää banjota?

• Äänestäjiä yhteensä
    58

DFiaA

I told you so
Olga sanoi:
Tyhjänpäiväiset vanhojen toikkien kaivelijat joutaisivat vähäksi aikaa jäähylle.
Nämä uudempien toikkien laatijoiden laatimat toikit ovatkin ah, ei niin tyhjänpäiväisiä lain :cool:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Muistuttaisin tässä yhteydessä, että jos muo ollaan banjoamassa, niin kakkosnikkini Jacques kärsii rangaistukset puolestani :ahem: :thumbup:
Pöh! Noi on sun omia kuvitelmias. :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jacques sanoi:
Etenkin ne jotka nostaa Tosen toikkeja! :nope:
Niille voisi antaa elinkautisen.

Tosen toikit voisi jäädyttää niin, ettei niitä kukaan tahmatassu pääse rääpimään.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Mä oon nyt ollut hetken aikaa huuli pyöreenä, että mistä hiton mainospalkista on kyse. Sitten tajusin, että mulla ei näy koko palkkia. Ilmeisesti jotain batterymainontaa siinä, vai kuinka?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Vellu sanoi:
Mä oon nyt ollut hetken aikaa huuli pyöreenä, että mistä hiton mainospalkista on kyse. Sitten tajusin, että mulla ei näy koko palkkia. Ilmeisesti jotain batterymainontaa siinä, vai kuinka?
Joo, hyvin ärsyttävästi toteutettu :thumbdown
Testaapa tätä sivustoa IE:lla ja katso :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kaks viikkoa ilman Heidiä ja just sillon mun pitää lähtee lomille :jaska: :jaska: :jaska:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ei näköjään koskenu tuo kahden viikon banni Heidin vanhaa nickiä J.Heldenviewtä, koska sieltä tuli tuon mun edellisen kommentin johdosta privaa. Eikös noiden bannien niinku yleensä kuuluis koskea myös bannatun hahmon tunnettuja sivunickejä? :doubtful: