Kuka tunnustaa?

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Naisen käsialaa.

btw. onko käsiala aina sama? Jos ei, niin soon sun vaimos, joka lahjoo kaikki ystävättärensä lähettämään sulle kortin maailmalta. Varma tieto!
Ja näyttäis että oikee kätinen, koska teksti on noin päin kallellaan, jos ollenkaan.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Olen helvetin iloinen, että sinäkin olet homo kun huomattiin runkkauskuvista. No joo, ihmeteltiin kauheasti sitä, että Moe häipyi nopeasti paikalta pois...

Mutta joo, paskaa puhuttiin ja paskaa puhumalla varmasti lopetettiin. Miksi pitäisi paskaa aina puhua? No, paska on varmasti herkullista.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Naisen käsialaa.

btw. onko käsiala aina sama? Jos ei, niin soon sun vaimos, joka lahjoo kaikki ystävättärensä lähettämään sulle kortin maailmalta. Varma tieto!
Käsiala on aina sama. Vaimolla ei tiettävästi ole ystävättäriä, jotka kiertävät ralleissa ympäri maailman.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Olen helvetin iloinen, että sinäkin olet homo kun huomattiin runkkauskuvista. No joo, ihmeteltiin kauheasti sitä, että Moe häipyi nopeasti paikalta pois...

Mutta joo, paskaa puhuttiin ja paskaa puhumalla varmasti lopetettiin. Miksi pitäisi paskaa aina puhua? No, paska on varmasti herkullista.
:confused: Mitä helvettiä? :D:D
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olen helvetin iloinen, että sinäkin olet homo kun huomattiin runkkauskuvista. No joo, ihmeteltiin kauheasti sitä, että Moe häipyi nopeasti paikalta pois...

Mutta joo, paskaa puhuttiin ja paskaa puhumalla varmasti lopetettiin. Miksi pitäisi paskaa aina puhua? No, paska on varmasti herkullista.
Oisko vuoden kommentti nyt sitten siinä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Veikkaan littyvän jollaintapaa lääkitykseen. Joko se aamukiireessä unohtui tai vaihtoehtoisesti tuli otettua erehdyksessä "tuplat".
En mä usko, ihan perinteisiä Thunderin hämmentäviä kommentteja.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Eli yli kymmenen vuoden mysteeri. Hienoa omistautuneisuutta ja pitkäjänteisyyttä.

Hetkinen... etkös sä muuttanut joskus tässä... eli kortit osaavat tulla uuteenkin osoitteeseen?
 
Ylös