:frown: It-gee.
*nauraa*
Lopetan heti! *käsi lipassa*Tämä ei ole mikään seksifoorumi. Meillä on jo demit sunmuut sitä :dunno:varten!
Eikös tuommoisen nuoren miehen pitäisi olla ihan mehuissaan kun päästään 'itse asiaan' tälläkin forumilla?Tämä ei ole mikään seksifoorumi. Meillä on jo demit sunmuut sitä :dunno:varten!
Silloin topicin nimi pitäis olla "Puska vai Posliini?"Eikös tuommoisen nuoren miehen pitäisi olla ihan mehuissaan kun päästään 'itse asiaan' tälläkin forumilla?
Eiku tää on ihan Dompparin oma projekti, jonka tarkoitus on juuri kuvailemasi kaltainen.Onko tää nyt naisforumistien ansa jolla selvitetään keillä on tarpeeksi suuri, jotta seuraavassa möötteessä houkuttelee oikeankokoiset omaavat forumistit petihommiin?
Thylliskö tämän organisoi ja kaappasi Dominicin tunnukse toteuttaakseen kyselyn?
Eli kollinkohoukuttelu.Onko tää nyt naisforumistien ansa jolla selvitetään keillä on tarpeeksi suuri, jotta seuraavassa möötteessä houkuttelee oikeankokoiset omaavat forumistit petihommiin?
Thylliskö tämän organisoi ja kaappasi Dominicin tunnukse toteuttaakseen kyselyn?
Jallis on kuussa.Kullis on jäässä!
Harry on kova jätkä.Jallis on kuussa.
Täsmälleen! Ylläpuolen nollaeditointi oli vaan siitä vaikeaa, että kun on niin isosti sanottavaa. Siksi päätin sillä viivaksi pyyhkiäTärkeintä ei ole iso koko, vaan käyttövarmuus....eli minulla on sopivan kokoinen.
Ja mitä hittoa tämä teille kuuluu....:mad_old:
Hyvähän se on pyyhkiä, kun on itellä niin isot kalusteet! Tai toisaalta isot kalusteet voi hankaloittaa pyyhkimistä.Täsmälleen! Ylläpuolen nollaeditointi oli vaan siitä vaikeaa, että kun on niin isosti sanottavaa. Siksi päätin sillä viivaksi pyyhkiä
jaa...Yläasteella oltiin kavereiden kanssa semmoista kilpaa, että vedettiin sormilla esinahka kiinni ja kustiin väliin niin että kikkelit paisu isoksi ja sitten päästettiin ruiskut irti.
Ei mulla muuta.
Tarkkiksella kesken tunnin?Yläasteella oltiin kavereiden kanssa semmoista kilpaa, että vedettiin sormilla esinahka kiinni ja kustiin väliin niin että kikkelit paisu isoksi ja sitten päästettiin ruiskut irti.
Ei mulla muuta.