Kumman möötterituaalin kohteeksi haluaisit joutua/päästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kumpi möötterituaali mieluummin?

• Äänestäjiä yhteensä
    26
Nyt on paha! Toi ässämmä on niin lähellä sydäntä että kysymys on samaa luokkaa kun joku kysyis "pitäiskö dominalla olla ruoska oikeassa vai vasemmassa kädessä".
Enkä oikein tiedä ihan tarkkoja speksejäkään henkilöistä. Toisaalta en ole möötteenkään tulossa... Noh, varmuuden vuoks valitsen Molemmat kiitos! -vaihtiksen valituksi, niin ei sitten kaduta myöhemmin.

Odotin, että vaihtoehtona olisi ollut kanssakäymistä Jacques-Matxi-aisaparin (heh, aisa :D) kanssa. Petyin. :frown:

Jos jommalla kummalla on micra se vois ajaa miun yli.

Mulle ei oo vielä varmaks selvinny onks toi aatsipoppa mulle liian vanha. Kaksu on kai vähän, mut se kompensoi luonteella.

Ma tietämaton oon, mit täs' kyselys hajetaan.

Varsinkin kohta 2 meni nyt yli, ja korkeelta.

Kaktus heittelee mua ees ja taakse! :wink:

Mulle ei oo vielä varmaks selvinny onks toi aatsipoppa mulle liian vanha. Kaksu on kai vähän, mut se kompensoi luonteella.

Jotain voi kai päätellä siitä, että on maininnut täällä jotain yo-kirjoituksistaan? :)
Eli ilmeisesti aika lähellä optimi-ikää Mehen kategoriassa!

Jotain voi kai päätellä siitä, että on maininnut täällä jotain yo-kirjoituksistaan? :)
Eli ilmeisesti aika lähellä optimi-ikää Mehen kategoriassa!

Voi että nuori pillu osaakin olla iloinen ja arvaamaton! Ihan niinku viikon vanha varsa ensilaitumella, niin nätti mutta auta armias sitä takapotkua.