Kumpaa lykästää ensin?

Kumpaa lykästää ensin?

• Äänestäjiä yhteensä
    26
  • Äänestys suljettu. .

Joe Tanto

Well-known member
Sijainti
Katalanian laiva
Olen jo häviäjä puolella jollain tapaa jonkun mielesta varmaankin mutta en omasta, mutta on se kumma että mulle täällä usutetaan "hanki" nainen vaikka en ole ainakaan tällä hetkellä naista etsimässä vaikka toisinaan ne ajatuksissa pyöriikin naisissa ja niin varmaan muillakin.
Tuli ehkä vastailtua turhan vakavamielisesti tähän ketjuun. Jos tosiaan olet ok nykytilanteen kanssa, niin ei siihen pitäisi muillakaan olla sanomista. Ideanani oli lähinnä sanoa, että jos leimaat kaikki naiset jo etukäteen joidenkin aiempien huonompien kokemusten perusteella, niin olet mielestäni jokseenkin hukassa, ja tästä tulet kärsimään lähinnä itse.

en kyl ihan ketä vaan ottais kumppaniksi mutta en myöskään mitään lajitttelua tee niinkuin jotkut luulevat.
Tämä on kyllä mielestäni ihan hyvä suhtautuminen. Toivotan vilpittömästi onnea. Turhaan synkkyyteen tässä(kään) asiassa ei kannata sukeltaa.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Tämä on kyllä mielestäni ihan hyvä suhtautuminen. Toivotan vilpittömästi onnea. Turhaan synkkyyteen tässä(kään) asiassa ei kannata sukeltaa.
Niin eiköhän se joskus lyödy, minun puolelta on useastikkin ollut vihreää valoaa mutta kun toisesta ei ota aina selvää. En ole synkistellyt päivääkään ja minua ei kiinnosta sekään jos jollian toisella on joku ja he ovat onnellisia. Tosin jos minä vaikka löydän jonkun varatun naisen, niin minua ei kiinnosta myöskään hänen sen hetkisen miehen mietteet sille oma vika jos päästää naisensa menemään eikä osaa pitää kiini. (Semmosta settiä taas että huh huh vissiin muut sanoo)

Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Niin eiköhän se joskus lyödy, minun puolelta on useastikkin ollut vihreää valoaa mutta kun toisesta ei ota aina selvää. En ole synkistellyt päivääkään ja minua ei kiinnosta sekään jos jollian toisella on joku ja he ovat onnellisia. Tosin jos minä vaikka löydän jonkun varatun naisen, niin minua ei kiinnosta myöskään hänen sen hetkisen miehen mietteet sille oma vika jos päästää naisensa menemään eikä osaa pitää kiini. (Semmosta settiä taas että huh huh vissiin muut sanoo)
Tuossa tekstissä jälleen kerran ne huh huh -ajatukset sai aikaan tuo kirjoitusasu, josta ei jälleen kerran tahtonut saada selvää lain. En muuten usko ettet muka juo.

Ashley

Banned
Miksi täällä on tälläistä törkyä aina?

Kurski on hieno mies! :thumbup:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Niin olishan se aikamoinen poikkeus forumilla...
No se on kyllä huomattu että täällä pitäisi "muka" olla kaikilla ihmisillä lähes samat tavat. Ei se niin ihmeellistä ole, jos ei ole koskaan juonut ainakaan minulle ja muutamalle muulle jotka tunnen.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Miksi täällä on tälläistä törkyä aina?

Kurski on hieno mies! :thumbup:

No se on kyllä huomattu että täällä pitäisi "muka" olla kaikilla ihmisillä lähes samat tavat. Ei se niin ihmeellistä ole, jos ei ole koskaan juonut ainakaan minulle ja muutamalle muulle jotka tunnen.
No voihan nyt sanonko mikä. Yritin hassutella ja vihjailla sarkastisesti, että jos yhteen postaukseen saa niin paljon virheitä, ei voi olla selvin päin. En yritä houkutella ketää ryyppäämään.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Tosin jos minä vaikka löydän jonkun varatun naisen, niin minua ei kiinnosta myöskään hänen sen hetkisen miehen mietteet sille oma vika jos päästää naisensa menemään eikä osaa pitää kiini. (Semmosta settiä taas että huh huh vissiin muut sanoo)
Sama. Niin kauan kun ei ole naimisissa, on vapaata riistaa. Ja avioeronkin voi aina ottaa, vaikkakaan ei Maltalla.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Eiköhän kaikki tällä foorumilla ole jollain viisiin epäonnistuneita ihmisinä ja eläiminä, ei kait muuten täällä roikkuis..

Joni

Well-known member
Oli jo tosi lähellä baarin jälkeen aamuyöllä tiksissä. :D