Eikö tämä minun ajojahti voisi jo loppua? :wall:Aika turhanpäiväisiä tämmöset toikit, mutta sanotaan kurski.
Ei. Tämä on vasta alkua.Eikö tämä minun ajojahti voisi jo loppua? :wall:
Enpäs kerro, että äänestin itseäni.
Joo todennäköisesti näin käy, mutta kun Joni yrittää niin paljon niin joku voi aina antaa säälistä.Komppaan melkein tätä.. Joni yrittää liikaa ja väärin eikä saa koskaan, kurski ei yritä yhtään mitään mutta saa jossain vaiheessa ihan pyytämättä ja täytenä yllätyksenä.
Joni = Alonso, kurski = Kimi?Kyllä Joni jossain vaiheessa onnistuu jonkun kanssa, toisin kun Kurski, jota "ei kiinnosta"
Kenties, mutta sen aika näyttää.Mahdollisesti joku nainen nappaa kurskin pois vapailta markkinoilta kuleksimasta. Riippumatta kurskin panostuksesta asian suhteen.
Näillä linjoilla... En kyllä tohdi kuitenkaan äänestää.Joni yrittää liikaa ja väärin ja Kurski sais kun vaan yrittäis... Veikataan silti Jonia.
Vaikuttaa tasapuoliselta kilpailulta...Forumilta on välittynyt sellainen kuva, että Jonille kelpaa kuka tahansa nainen ja että kurskilla ei ole mitään yritystä saada naista.
Tietenkin pettymään olen joutunut muutaman kerran, niinkuin vissiin muistat aikaisempia jutustelu kertoja mutta ei yksinkertaisesti ole halua löytää ketään kun kuitenkin tekee samat kuin muut aiemmat naiset. Tosin ei minusta vissiin koskaan kukaan ole tosissaan ollut kiinnostunut, lähinnä vain olen ollut heidän pelinappulana.Mistä johtuu kurskin näinkin välinpitämätön asenne asiaan? Pettymyksiä joutuu suurin osa ihmisistä kohtaamaan sekä käsittelemään. Täydellinen periksiantaminen ei kuitenkaan tule aivan heti ensimmäisenä mieleen.
Muistan kyllä jotakin, mutta siitä huolimatta tuo on mielestäni huono oletus, jolla pystyy toki perustelemaan asian itselleen, mutta sen todenperäisyys onkin aivan toinen asia. Kyllä tässä on itsekin tullut joskus pohdittua "v**** s******, ei sitten"-ajatuksia, joista voisi tavallaan helposti hypätä tuohon nykyiseen kantaasi. Itse siinä lopulta häviää. Ei siinä mitään, jos se ei oikeasti haittaa. Harvemmin vain kyse on tästä, ja sitten itketään vuosia tai vuosikymmeniä myöhemmin...Tietenkin pettymään olen joutunut muutaman kerran, niinkuin vissiin muistat aikaisempia jutustelu kertoja mutta ei yksinkertaisesti ole halua löytää ketään kun kuitenkin tekee samat kuin muut aiemmat naiset.
Niinpä. Kuitenkin, jos jo lähtökohtaisesti ottaa asenteen "ei väliä, ei kiinnosta, yksinkin pärjää", niin mahdollisuudet kutistuvat.Vois kait sitä yrittää löytää jonkun, mutta vois joskus toiseltakin puolelta olla sitä kiinnostusta. (Minusta kuitenkin nykyinen tilanne on ihan ok, vaikka olisihan hyvä kumppania olla ja niin miehissä kuin naisissa on huonoja ja hyviä puolia)
Olen jo häviäjä puolella jollain tapaa jonkun mielesta varmaankin mutta en omasta, mutta on se kumma että mulle täällä usutetaan "hanki" nainen vaikka en ole ainakaan tällä hetkellä naista etsimässä vaikka toisinaan ne ajatuksissa pyöriikin naisissa ja niin varmaan muillakin. Ei yksin olemisessakaan ole haittaa ja voihan sen kumppanin löytää vaikka vasta 10 vuoden päästä, itse ainakin elän päivä kerrallaan kun ei voi tietää mitä huomenna tapahtuu mutta tuolla en tarkoittanut naisrintamaa. (Toki tuo myös sitä tarkoittaa että naista pitäisi "etsiä" ahkerammin)Itse siinä lopulta häviää. Ei siinä mitään, jos se ei oikeasti haittaa. Harvemmin vain kyse on tästä, ja sitten itketään vuosia tai vuosikymmeniä myöhemmin...
Niinpä. Kuitenkin, jos jo lähtökohtaisesti ottaa asenteen "ei väliä, ei kiinnosta, yksinkin pärjää", niin mahdollisuudet kutistuvat.