Kumpaa lykästää ensin?

Kumpaa lykästää ensin?

• Äänestäjiä yhteensä
    26
  • Äänestys suljettu. .

Jarppi

The Trulli Train
Sijainti
Home
Aika turhanpäiväisiä tämmöset toikit, mutta sanotaan kurski.

oldez

Well-known member
Komppaan melkein tätä.. Joni yrittää liikaa ja väärin eikä saa koskaan, kurski ei yritä yhtään mitään mutta saa jossain vaiheessa ihan pyytämättä ja täytenä yllätyksenä.
Joo todennäköisesti näin käy, mutta kun Joni yrittää niin paljon niin joku voi aina antaa säälistä.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Kyllä Joni jossain vaiheessa onnistuu jonkun kanssa, toisin kun Kurski, jota "ei kiinnosta"

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jonilla on sentään yritystä

Edit: Olen sivusta todistanut erään tunnetun panomiehen yrityksiä, eivätkä ne juuri poikenneet Jonin yrityksistä. Että kaikki on mahdollista. Jos 1000 säälittävästä yrityksestä yksi onnistuu, niin kyllähän sitä lihan makuun ennenpitkää pääsee.

Viimeksi muokattu:

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Joni yrittää liikaa ja väärin ja Kurski sais kun vaan yrittäis... Veikataan silti Jonia.
Näillä linjoilla... En kyllä tohdi kuitenkaan äänestää.

Jacquesiakin myötäilen. Suomen jokaisen kaupungin yöelämä on pullollaan sellaista jakorasiaa että se on ihan sattuman kauppaa kumpi näistä sankareista ensimmäisenä löytää itsensä pilkkipuuhista. Toinen juttu on tietysti se, että kurski ilmeisesti ylläpitää edes jonkinlaista laatuvaatimusta naisten suhteen, jolloin yllämainitut leidit jäänevät Jonin lykittäviksi.

Vaikeaa, vaikeaa.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Täytyy kompata muutamia aikaisempia kirjoituksia. Forumilta on välittynyt sellainen kuva, että Jonille kelpaa kuka tahansa nainen ja että kurskilla ei ole mitään yritystä saada naista.

Joe Tanto

Well-known member
Sijainti
Katalanian laiva
Forumilta on välittynyt sellainen kuva, että Jonille kelpaa kuka tahansa nainen ja että kurskilla ei ole mitään yritystä saada naista.
Vaikuttaa tasapuoliselta kilpailulta...

Mistä johtuu kurskin näinkin välinpitämätön asenne asiaan? Pettymyksiä joutuu suurin osa ihmisistä kohtaamaan sekä käsittelemään. Täydellinen periksiantaminen ei kuitenkaan tule aivan heti ensimmäisenä mieleen.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Mistä johtuu kurskin näinkin välinpitämätön asenne asiaan? Pettymyksiä joutuu suurin osa ihmisistä kohtaamaan sekä käsittelemään. Täydellinen periksiantaminen ei kuitenkaan tule aivan heti ensimmäisenä mieleen.
Tietenkin pettymään olen joutunut muutaman kerran, niinkuin vissiin muistat aikaisempia jutustelu kertoja mutta ei yksinkertaisesti ole halua löytää ketään kun kuitenkin tekee samat kuin muut aiemmat naiset. Tosin ei minusta vissiin koskaan kukaan ole tosissaan ollut kiinnostunut, lähinnä vain olen ollut heidän pelinappulana.

Vois kait sitä yrittää löytää jonkun, mutta vois joskus toiseltakin puolelta olla sitä kiinnostusta. (Minusta kuitenkin nykyinen tilanne on ihan ok, vaikka olisihan hyvä kumppania olla ja niin miehissä kuin naisissa on huonoja ja hyviä puolia)

Joe Tanto

Well-known member
Sijainti
Katalanian laiva
Tietenkin pettymään olen joutunut muutaman kerran, niinkuin vissiin muistat aikaisempia jutustelu kertoja mutta ei yksinkertaisesti ole halua löytää ketään kun kuitenkin tekee samat kuin muut aiemmat naiset.
Muistan kyllä jotakin, mutta siitä huolimatta tuo on mielestäni huono oletus, jolla pystyy toki perustelemaan asian itselleen, mutta sen todenperäisyys onkin aivan toinen asia. Kyllä tässä on itsekin tullut joskus pohdittua "v**** s******, ei sitten"-ajatuksia, joista voisi tavallaan helposti hypätä tuohon nykyiseen kantaasi. Itse siinä lopulta häviää. Ei siinä mitään, jos se ei oikeasti haittaa. Harvemmin vain kyse on tästä, ja sitten itketään vuosia tai vuosikymmeniä myöhemmin...

Vois kait sitä yrittää löytää jonkun, mutta vois joskus toiseltakin puolelta olla sitä kiinnostusta. (Minusta kuitenkin nykyinen tilanne on ihan ok, vaikka olisihan hyvä kumppania olla ja niin miehissä kuin naisissa on huonoja ja hyviä puolia)
Niinpä. Kuitenkin, jos jo lähtökohtaisesti ottaa asenteen "ei väliä, ei kiinnosta, yksinkin pärjää", niin mahdollisuudet kutistuvat.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Itse siinä lopulta häviää. Ei siinä mitään, jos se ei oikeasti haittaa. Harvemmin vain kyse on tästä, ja sitten itketään vuosia tai vuosikymmeniä myöhemmin...

Niinpä. Kuitenkin, jos jo lähtökohtaisesti ottaa asenteen "ei väliä, ei kiinnosta, yksinkin pärjää", niin mahdollisuudet kutistuvat.
Olen jo häviäjä puolella jollain tapaa jonkun mielesta varmaankin mutta en omasta, mutta on se kumma että mulle täällä usutetaan "hanki" nainen vaikka en ole ainakaan tällä hetkellä naista etsimässä vaikka toisinaan ne ajatuksissa pyöriikin naisissa ja niin varmaan muillakin. Ei yksin olemisessakaan ole haittaa ja voihan sen kumppanin löytää vaikka vasta 10 vuoden päästä, itse ainakin elän päivä kerrallaan kun ei voi tietää mitä huomenna tapahtuu mutta tuolla en tarkoittanut naisrintamaa. (Toki tuo myös sitä tarkoittaa että naista pitäisi "etsiä" ahkerammin)

Alenpaan sen verran että kyllähän naiset kiinnostaa ja yksinkin voi hyvin pärjätä mutta on aika monellakin asialla väliä, en kyl ihan ketä vaan ottais kumppaniksi mutta en myöskään mitään lajitttelua tee niinkuin jotkut luulevat. (Itse olen onnellinen jos joku on kumppanin löytänyt ja se hyvä homma peukkua pitää vain nostaa)

Viimeksi muokattu: