Kumpi parempi?

no

  • Hiihto

    Äänet: 11 34,4%
  • Luistelu/Jääkiekko

    Äänet: 11 34,4%
  • urheilu on perseestä

    Äänet: 10 31,3%

  • Äänestäjiä yhteensä
    32

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Kummasta pidät enämpi, Hiihdosta vai luistelusta/jääkiekosta?
Itsehän pidän enämpi Luistelusta. Ei se suksi oikein luista ladulla. Sukuvika kait.
 
Viimeksi muokattu:

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Tykkään että maisemat vaihtuu. Retkiluistelu olis varmaan jees, mutten ole päässyt kokeilemaan. Hiihto joka tapauksessa pieksee kaukalossa/kentällä pyörinnän.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
En tiedä osaanko luistella, kun en ole vuosikymmeniin kokeillut, joten ilman muuta hiihto. Se onkin ainoa urheilulaji, jota tulee ihan vapaaehtoisesti, ilolla ja säännöllisesti harrastettua.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Mites rullaluistelu? Muttajoo ite tykkään hiihtamisesta paljon. Maraton matkat on mun leipälajini.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Suksia en ole armeijan jälkeen jalassa pitänyt, luistellut sen sijaan olen 2000-luvullakin, joskaan en ihan viime vuosina. Joka talvi kyllä luistinradalla käymistä jossain vaiheessa suunnittelen.
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Itse kyllä vihaan hiihtämistä yli kaiken. Sama pätee myös TV:stä katsomisessa. Miehet tai naiset isoissa kondoomeissa heiluu siinä kuvassa valkoista taustaa vasten. Jääkiekon pelaamisessa ja katsomisessa on paljon enämpi actionia. No eikai siinä jotkut tykkää hiihdosta ja jotkut ei.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Suksia en ole armeijan jälkeen jalassa pitänyt, luistellut sen sijaan olen 2000-luvullakin, joskaan en ihan viime vuosina. Joka talvi kyllä luistinradalla käymistä jossain vaiheessa suunnittelen.
Sama. Paitsi että luistelemisesta on vieläkin enemmän aikaa kulunut. Eli hiihtänyt viimeksi talvella 1991-92 ja luistellut vissiin apaut 80-luvun puolenvälin tienoilla.

Itse kyllä vihaan hiihtämistä yli kaiken.
Kokeile ihan ladulla hiihtämistä ja jätä kaiken yli rymyäminen väliin. Josko sitten alkaisi sivakointi maistua.
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Kokeile ihan ladulla hiihtämistä ja jätä kaiken yli rymyäminen väliin. Josko sitten alkaisi sivakointi maistua.
Olen minä kyllä monta kertaa talvessa aina ajatellut, että pitäisi käydä kokeilemassa. Vaan pitäisi ostaa kamppeet ja sitten vielä kalvaa ne vuosien takaiset tuskalliset pakkohiihdot mielessä.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12576
Sijainti
Sivulla viisi
Suksia en ole armeijan jälkeen jalassa pitänyt, luistellut sen sijaan olen 2000-luvullakin, joskaan en ihan viime vuosina. Joka talvi kyllä luistinradalla käymistä jossain vaiheessa suunnittelen.
Mä en pitänyt armeijassakaan suksia (vähäluminen talvi), varmaan yläasteella viimeksi hiihtänyt. Sama pätee luisteluun.

Jos toinen näistä pitäisi valita niin hiihtely olisi ihan selkeä voittaja. Ei sillä että sekään nyt järin kivaa olisi, mutta kun luistelusta tulee mieleen lähinnä karvaita lapsuustraumoja ja vitutusta.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tykkään että maisemat vaihtuu. Retkiluistelu olis varmaan jees, mutten ole päässyt kokeilemaan. Hiihto joka tapauksessa pieksee kaukalossa/kentällä pyörinnän.
Se kuulemma tulee pikkujääkausi ihan justiinsa ja Thames jäätyy niin pääset testaamaan.

Itse kyssäriin en osaa vastata. Ehkä hiihto nykyisin.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Luistelujääkiekosta. On se luisteleminen kyllä mukavaa ja kun on keppi kädessä, niin minä pääsen maagisena mailavirtuoosina oikeuksiini.

Lapsena hiihdin äitini kanssa mökillämme paljon. Landella oli aina mukava hiihtää, kun lunta oli paljon. Isoja ja vauhdikkaita alamäkiä. Pahin piru oli aina se yksi naurettavan iso ja uskomattoman jyrkkä pitkä mäki, missä on kyllä näkemisen arvoinen ylösnousu. Skidinä sitä aina suu auki ihmetteli, kun kovimmat karjut vetivät tämänkin mäen luistellen. Suurin osa joutuu sauvoilla tökkimään maankamaran lumipintaa, jotta pääsevät mäen edes ylös. On muuten harvassa ne ihmiset, jotka eivät puuskuta tämän nousun kohdalla. Traumojakin on moni tästä megaylösnoususta saanut.

Hiihto on epäseksikäs laji monelle, mutta onhan hiihto lajina yksi parhaista uinnin lisäksi. Koko kroppa saa avoimena universumina huikeaa lihaskestävyyttä. Pysyy mieli universumina, kun oikein innostuu.

Luisteluhiihdän ainoastaan. Perinteinen hiihto on mielestäni todella työlään ja tylsän näköistä raatamista, mikä ei minua miellytä. Sen sijaan luisteluhiihto on kevyt liikuntamuoto, jossa koko keho saa käsien ja jalkojen saumattomalla yhteistyöllä loistavaa lihastreeniä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös