Kumpi parempi?

no

• Hiihto

Äänet: 11 34,4%
  • Luistelu/Jääkiekko

Äänet: 11 34,4%
  • urheilu on perseestä

Äänet: 10 31,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    32

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Aika paskoja seurattavia noi kaikki

Kävin ensimmäistä kertaa eläessäni viime viikolla koripallo-ottelussa.
Se on aika moninkertaisesti viihdyttävämpää seurattavaa kuin mikään pollissa mainituista.

Koko ajan tulee onnistumisia ja pelitilanteet vaihtuu huikeella temmolla.
Pelikentästä voi istua 2 metrin päässä (itse istuin), joten peli on katsomossa oikeasti läsnä.

Viimeksi muokattu:

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä

Se on aika moninkertaisesti viihdyttävämpää seurattavaa kuin mikään pollissa mainituista.

Areenasta voi istua 2-3 metrin päässä (itse istuin), joten peli on katsomossa oikeasti läsnä.
Voisihan se kyllä olla. Pitääpä joskus käydä katsomassa.

jjv

Arschloch

Pelikentästä voi istua 2 metrin päässä (itse istuin), joten peli on katsomossa oikeasti läsnä.
:thumbup:
Siinä saa katsojakin ihan tosissaan keskittyä peliin, jos aikoo pelitapahtumista kärryillä pysyä. Pelitilanteiden vaihtelevuuden näkee telkkaristakin, mutta sen vauhdin älyää vasta paikanpäällä. Kyllä silti suosittelisin ennemmin katsomon yläriviä.

burb

.
Ei tuo vielä mitään, mutta Jjusban on suomeksi Jjusban. :D
Että voi muutenkin kahjolle häiskälle käydä noin! Säälisin, jos omaisin sielun.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mikähän siinä muuten, burb, on, että sä et tajua sitä tosiseikkaa, että eivät tytöt sitä huomaa jos vain sormilla vilkutellaan.

burb

.
Mikähän siinä muuten, burb, on, että sä et tajua sitä tosiseikkaa, että eivät tytöt sitä huomaa jos vain sormilla vilkutellaan.
Päinvastoin! Toisin kuin sä joka tuskin edes huomaat kun lattialla uudelleen synnyt.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Eniten huolettaa se, että yksikin kalia vielä tähän niin riisun ihteni aataminasuun lain ja sitten kaverit mua hillitsee.

Hartsa76

Well-known member

Näkemäni perusteella koripallossa ei tule koko ajan onnistumisia ellei sellaisiksi lasketa ohiheittoja, pallonmenetyksiä ja harhasyöttöjä.

Näkemäni perusteella koripallossa menee välillä jopa kymmenen heittoa putkeen ohi ja välillä taas heittoja uppoaa koriin jopa kymmenen yhteen putkeen.

Onpa koripallossa harrastettu sellaistakin joka yleensä palloilulajeissa yhdistetään jääkiekkoon eli nyrkkitappeluita.