Kumpi parempi

Kumpi Parempi

• Jussi-paita

Äänet: 17 45,9%
  • Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Armani... tai mikä tahansa muu muotijuttu

Äänet: 20 54,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    37

Mangelo

Well-known member
Ai siellä oli polli tulossa. Luulin että pöhkö vain ilmoitti että kumpi on parempi :thumbfh:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Heh, heh. Jos olisit halunnu tehdä Reinot vs. crocsit polliin vertautuvan utelun, niin ehkä noiden design-merkkien sijaan H&M olis ollu sopivampi vaihtoehto...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kumpi parempi lapaluitten (omien) välissä?

1) Mora
2) Kauhavalainen

WebSlave

Trackman
Ei kumpikaan. En ostele brändivaatteita ja jussipaitakin on brändi. (Tai siis, jotain brändiähän ne ostamanikin vaatteet tietysti ovat, mutta tuntemattomia sellaisia).

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Jussi-paidalla on jotenkin nihkeä imago. Siitä tulee mieleen hienhaju. Jussi-paita tartteis selkeesti sellasen reinomaisen muotibuumin, joka nostais sen taas arvoonsa.

Ei oo näkyny Jussi-paitaa kaapissa, eikä toivottavasti näykään. Sen sijaan Armani-tagitettua paitaa on tullu pari kertaa silitettyä, ja pyykkikorin kerrostumista löytyy välillä ties mitä calvinkleinia ja dolcegabbanaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Armani... tai mikä tahansa muu muotijuttu :frank:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Jussi-paita on yks viimeisimmistä vaatekappaleista, jonka mä pukisin päälleni, joten vastasin Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Armani... tai mikä tahansa muu muotijuttu -vaihtiksen, vaikka sekin on huono vaihtoehto.

72

Well-known member
Minua viehättää Poh(o)janmaa, joten vastaan Jussi-paita.

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Meidän pirpanalla on ollut Jussi-body... ei minun ostama, eikä mielestäni tytölle sopinut (liian äijämäinen).

Itse tykkään paljonkin TH:n ajattomasta tyylistä... Pintamuoti ei nappaa.

Örfil

Guest
Mun vastausta ei kai ole liene vaikea arvata. Paitsi jos kolmantena vaihtoehtona olisi ollut Moe-paita ;)