Kumpi parempi

Kumpi Parempi

• Jussi-paita

Äänet: 17 45,9%
  • Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Armani... tai mikä tahansa muu muotijuttu

Äänet: 20 54,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    37

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Ennemmin Jussipaita kun joku muotihönskä.
Oon Etelä-Pohojanmaalta, ja ylypiä siitä *henkselinpaukuttelua*

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Aikoinaan näköjänsä olen äänestänyt, mutten kommentoinut. Ei ole mieli muuttunut, eli Jussi-paita tietysti. Minen mikään muotipelle ole koskaan ollut, eikä miusta koskaan semmoista tulekaan.

Makkonen

Guest
Mul on sellaanen keltaanen kalvinklainin t-paita roodokselta ostettuna.
Maksoi 5000 drakmaa ja vieläki on uutta vastaava. Parempi kuin yksikään aito lakostenpaita.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Omistan tällä hetkellä vain yhden "jussipaidan" joku duudsoneitten minkä systeri osti lahjaksi . Tosin en katso duudsoneita enää , niin siinä mielessä vähä turha .
Molempia on tullut käytettyä sekä muotijuttuja ja perinteisiä , mutta aihtoehdoista otin tuon juntimman . Toivottavasti momma sais kudottua mulle pian jussilapaset , kaava toistaseksi kaiteissa .

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jussipaita löytyy. Kylmällä kelillä lämmin pukine, ei oma ostamani.

Ja jussin partneri perustuu vitsiin, jossa kaksi maalaisisäntää keskustelee ja toinen mainitsee nähneensä pihallaan jäniksen. Toinen kyselemään, että mitäpä pupu touhusi. Suvunjatkamishommissa, kuului vastaus. Tähän vuorostaan jatkokommentti: "Teillä on sitten ensi kesänä jänisperhe pihapiirissänne!", mihin pupun nähnyt vastaa: "Joo. Ja kastelukannu emona!"
Huomatkaa muuten, että photoshoppasin kuin hirvi. Ylitin kykyni, enkä taidostani käyttänyt kuin murto-osaa.
Ei tarvittu kuin sopivan motivoiva tehtävä niin jo lähti syntymään...

Noista aiemmin mainituista pirpanapukineista sen verran, että tuli yks kerta kuvattua paikallisessa levykaupassa moinen. Kotiteollisuus-aiheinen:

Aika hieno on. Tuollaisen vois vaikka ostaa. Ja sitten hankkia sopivan kokoisen nallen ja pukea sille ko. potkupuvun. Sitten eikun lentomatkustelemaan ja nalle mukaan.