Kumpi: Seiska vai muuta luettavaa?

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Seiska vai asialehti?

• Seiska

Äänet: 2 6,9%
  • Asialehdykkä

Äänet: 18 62,1%
  • En lue mitään

Äänet: 9 31,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    29
  • Äänestys suljettu. .

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Tulen yleensä parturiin hyvissä ajoin ja jos varaamallani henkilöllä on edellinen asiakas tuolissa, niin luen joko matkalehtiä tai Tekniikan Maailmaa. Seiskan olen avannut kirjastossa joskus kauan sitten kerran ja silloin totesin, että sisältö on sontaa, joten en ole sen koommin sitä lukenut.

Örfil

Guest
Huomio: kukaan ei lue seiskaa, mutta kaikki tietää sisällön. Hmmm....

DW

2009-2016
-Nykänen kännissä
-Keskinen kännissä
-Mäntylä alasti
-Räikkönen kännissä
-Tauski kännissä

Kyllä ne tietää lukemattakin.
Rikospähkinä (vaimikävttsenyoli) on parasta antia

Örfil

Guest
Luen yleensä Seiskan baukkarin kahvilassa päivän kahvin kera.

Parturissa en kehtaa, kun on tuttu parturi. Tai oli.

Viimeksi (M-Room) en lukenut mitään vaan tuijotin tiukasti peilikuvaani. Tähän sain ohjeet täältä.

Lähtiessä olin jo lausumassa hyvät tissit mutta sanoinkin vaan kiitos.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kappas! Tulipa muistin syövereistä pinnalle tieto että olen kerran lähettänyt Jasmin Mäntylälle sähköpostia!

Olipa aika kun asuin kaupungissa jota vihasin, tein työtä jota vihasin ja asuin naisen kanssa jonka kanssa touhu oli vähintäänkin hieman kyseenalaisella tasolla homman järkevyyden osalta.

Taas kun oli yhden 8h työpäivän saanut pulkkaan heittäytymättä trukin alle, tulin kotiin perinteiseen tapaan masentuneena ja vittuuntuneena ja näin netissä lööpin kun Jasmin Mäntylä haukkui Kimiä tämän suhtautumisesta mediaan.

Jutun pointti oli osapuilleen että Jasmin ei pystynyt ymmärtämään miten joku voi kohdella mediaa niin välinpitämättömästi kuin Raikkonen tekee.

Silloin kiehahti kone lailla Toxicityn ja lähetin Jasminille mailia sisällöltään osapuolleen "että haista sinä ämmä vittu. Ei median persettä ole pakko nuolla jos on oikeasati tehnyt jotain ansaitakseen julkisuutta. mene ittees saatana. ps. haista vittu."

Hienoa, upeeta ja mahtavaa. Toivottavasti meni itseensä.