Tai sitten et. Kahden minuutin googletuksen perusteella naisilla on yleensä pidemmät etusormet ja miehillä nimettömät. Poikkeuksena homot sekä raavaat suomalaistantat. Kyllähän se kiletämättä on neitimäistä jos nimetön on lyhyt.Olen poikkeava :doubtful:
\o/ Jihuu. Jokin on sentään kohdallaan. Kaikki 12 sormeani:ahem:Tai sitten et. Kahden minuutin googletuksen perusteella naisilla on yleensä pidemmät etusormet ja miehillä nimettömät. Poikkeuksena homot sekä raavaat suomalaistantat. Kyllähän se kiletämättä on neitimäistä jos nimetön on lyhyt.
Hieno toikki.
Pitäisikö sittenkin hankkia sellainen sinikeltainen haalari..?Homot:
FW08, jak, Juskanen, Lancer, Melinda, Mity, Ria, ToXiCiTy, ttkorhon
Äärimmäinen homous on merkki heteroudesta. Menee kato ihan ylihomoksi, niin pakkohan sen olla hetero.Pitäisikö sittenkin hankkia sellainen sinikeltainen haalari..?
Jaa pikkarit vai?Nimettömät ovat molemmissa käsissä pitemmät. :alppu:
Tommoseen kuuluisi kätevä varustekassikin.Pitäisikö sittenkin hankkia sellainen sinikeltainen haalari..?
Paitsi jos menee heteroudesta läpi ja tulee toiselta puolelta jälleen ulos homouteen.Äärimmäinen homous on merkki heteroudesta. Menee kato ihan ylihomoksi, niin pakkohan sen olla hetero.
Heh, kahvakuula.Tommoseen kuuluisi kätevä varustekassikin.
Jos oikein laskin, niin pollin perusteella naisista vain 2/6 omaa pitkät nimettömät eli nk. mummokalsarit.Homot:
Väärän värinen, sen pitäisi olla pinkki. Siis kassin.Tommoseen kuuluisi kätevä varustekassikin.
"Tykkään pojista, olen siis homo"? :ahem:Homot:
Tuliko tämä sinulle yllätyksenä tässä patriarkaalisessa kulttuurissa?"Tykkään pojista, olen siis homo"? :ahem:
Ei huono :thumbup: