Tuli, mutta paikkamäärä pysyi samana.patriot sanoi:Sdp ja Kokoomus voittivat ja lisäsivät kannatustaan. Keskusta kärisi pienoisen tappion. Vihreät suuren, etenkin Helsingissä. Hesassa Keskustalle tuli mukavasti menestystä.
Tuli, mutta paikkamäärä pysyi samana.patriot sanoi:Sdp ja Kokoomus voittivat ja lisäsivät kannatustaan. Keskusta kärisi pienoisen tappion. Vihreät suuren, etenkin Helsingissä. Hesassa Keskustalle tuli mukavasti menestystä.
Talk is cheap :dunno:elle sanoi:Katainen olikin yllättävän varma esiintyjä; miellyttävä katseltava ja kuunneltava. Taisi loppukiri henkilöityä juurikin hänen figuuriinsa. Puhui asiaa kuntapalvelujen tuottamisesta.
Mä muuten totesin tuon työnantajalle, kun neuvoteltiin palkankorotuksesta.. kun selitteli miten hyvin olet työsi tehnyt jne.J.Heldenview sanoi:Talk is cheap :dunno:
Ja sit ne myy maitoa sentilläOlga sanoi:Eikös Jyväskylässä makseta kaupunginjohtajillekin (entisille ja nykyisille) tähtitieteellistä palkkaa tai erorahaa?
Ei hyvin mene, jos se ulkomuoto ja esiintymistaito noin paljon ratkaisee. Hei ihan oikeasti tää vakava asia, eikä mikään "show".elle sanoi:Hyvä tulos!
Katainen olikin yllättävän varma esiintyjä; miellyttävä katseltava ja kuunneltava. Taisi loppukiri henkilöityä juurikin hänen figuuriinsa. Puhui asiaa kuntapalvelujen tuottamisesta.
Demareiden vanha - "olemme valmiita kehittämään kunnan omia palveluja" - on edelleenkin hämmästyttävä vaaliase.
(Minä näitä vaalitapahtumia oikeasti seurannut .. mutta Kataisen vaaleanpunainen solmio MTV:n tentissä oli hieno - samanlainen kuin Bill Clintonilla!)
Niimpä ja katainen olikin ainoa, kuka puhui asiaa :ahem:mn97 sanoi:Ei hyvin mene, jos se ulkomuoto ja esiintymistaito noin paljon ratkaisee. Hei ihan oikeasti tää vakava asia, eikä mikään "show".
Ai!jaska sanoi:Niimpä ja katainen olikin ainoa, kuka puhui asiaa :ahem:
Ett silleen!!!!!!!
Mitä se sano?jaska sanoi:Niimpä ja katainen olikin ainoa, kuka puhui asiaa :ahem:
Ett silleen!!!!!!!
Että palveluiden tuottamista pitää harkita kriittisesti, eikä johdonmukaisesti tuottaa kaikkea itse, kuten demarit haluaa :nope:Willer sanoi:Mitä se sano?
Ei, mutta kyllä pitää osata saad asiansa sanottua. Ja totta kai jo puheilla ei ole mitään katetta niin tyhjän puhujille ei pitkää uraa heru.mn97 sanoi:Ei hyvin mene, jos se ulkomuoto ja esiintymistaito noin paljon ratkaisee. Hei ihan oikeasti tää vakava asia, eikä mikään "show".