kunnianloukkaus

Onko kunniaasi loukattu fyksforumilla?

• On

Äänet: 0 0,0%
  • Useasti

Äänet: 2 6,7%
  • Moderaattiorien toimesta

Äänet: 2 6,7%
  • Mitä kunniaa?

Äänet: 15 50,0%
  • Ei

Äänet: 11 36,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    30
  • Äänestys suljettu. .

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Niin, mä olin reilu 2,5 h kuntosalilla spinningissä siinä välillä. Kyyhkyillä vai savumerkeilläkö te kommunikeeraatte? :eek:

Mutta annetaanko jo olla, ennenkuin joku joutuu pakosta lukemaan meidän keskustelumme? Voi tulla lisää huokailuja ja markoj vielä haukkuu vaikka mikskä näin ennen pyhiä. :(

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mutta se pointti mitä ajanet takaa on, että vaikka sääntö olisi kuinka tarkkaan rajattu niin tulkinta on siitä huolimatta aina veteen piirretty viiva, pitää kyllä paikkansa. Siitä huolimatta joku raja johonkin olisi syytä vetää.
Tätä juuri ajoin takaa.

Voisihan se olla hyvä, jokin raja vetää, mutta tuon toteuttaminen käytännössä lienee mahdotonta.

Knoukka

Well-known member
Ja se unohtu, että tuon ehdottoman rajan ja rangaistuksen pointti ei oo siinä miten sitä kussakin tapauksessa tulkitaan vaan siinä, että se toimisi pelotteena ettei sellaisia tapauksia syntyisi lainkaan. Anteeksi tämä itsestäänselvyys!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tuo on vielä niin yleisellä tasoilla heitetty eikä viittaa sinänsä kehenkään ja kuluneisuudessaan jo harmiton ja voimaton argumentti muutenkin. Mutta loukkaavan ja rangaistavan tuosta tekisi jos se viittaisi vaikkapa tiedetysti vastentahtoaan lapsettomaksi jääneeseen tai lapsensa menettäneeseen forumistiin.

Mutta se pointti mitä ajanet takaa on, että vaikka sääntö olisi kuinka tarkkaan rajattu niin tulkinta on siitä huolimatta aina veteen piirretty viiva, pitää kyllä paikkansa. Siitä huolimatta joku raja johonkin olisi syytä vetää.
Olisiko raja tämä hetki tässä ja nyt. Tämän jälkeen ei saisi vedota mihinkään ennen tätä tapahtuneeseen loukkaamiseen tai loukkaantumiseen tai piru hänet periköön ja avattarensa kans.

burb

.
Jotenkin täällä palataan aina siihen jps-Mosse-vääntöön.
Noin periaatteessa sanoisin että 10+ vuotta samalla keskustelupalstalla viettäneet hahmot joiden yhteenlaskettu siviili-ikä on vissiin jossain satasen huitteilla voisivat jättää modet huomiotta ja ratkoa asiansa itse.

Voihan se olla ettei enää pysty vaan nyt on vietävä asia niin pitkälle että a) Mosse bannataan, b) jps bannataan, tai c) modet vaihtuu.

D-vaihtista ei ole koska anteeksihan ei pyydetä eikä varsinkaan anneta, saatana.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Noin periaatteessa sanoisin että 10+ vuotta samalla keskustelupalstalla viettäneet hahmot joiden yhteenlaskettu siviili-ikä on vissiin jossain satasen huitteilla voisivat jättää modet huomiotta ja ratkoa asiansa itse.

Voihan se olla ettei enää pysty vaan nyt on vietävä asia niin pitkälle että a) Mosse bannataan, b) jps bannataan, tai c) modet vaihtuu.

D-vaihtista ei ole koska anteeksihan ei pyydetä eikä varsinkaan anneta, saatana.
Ja iän ja dementian myötä varsinkin vanhat vinoilut muistetaan.

burb

.
Ja varmaan hajotitte mun vyönkin tässä väännössä. Haistakaa suojakaasu.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä

Eikös tuota C) vaihtista kokeiltu viime syssyllä/talvella mutta sekään ei auttanut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eikös me kuomat olla melkeen kaikki oltu täällä jo yli 10 vuotta? Tapellaan saatana kun vanha aviopari. :D

Omasta puolestani pyydän kaikkia tekojani anteeksi. Hyviä ihmisiä te olette. :eek:

Eli omasta polestani pyrin olemaan mukavampi.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eikös me kuomat olla melkeen kaikki oltu täällä jo yli 10 vuotta? Tapellaan saatana kun vanha aviopari. :D

Omasta puolestani pyydän kaikkia tekojani anteeksi. Hyviä ihmisiä te olette. :eek:

Eli omasta polestani pyrin olemaan mukavampi.
Toimit siis kuin kasvotusten? Johan täällä on ollut monet "avioriidat" aikojen saatossa. Vanha väki vaan vähentynyt ja tullut enämpi välinpitämättömäksi ja nuori polvi rupeaa potemaan ensimmäisiä kriisejään forumilla.

Lunssila

Well-known member
Toihan on ihan tuttu ilmiö oikeastakin elämästä. Pikkuasioista saadaan helvetinmoinen riita, joka halutaan väkisin viedä oikeuteen, vaikka olisi paljon helpompaa sopia se keskenään. Halutaan ottaa ne tuomarit ja asianasiat mukaan kuvioihin.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kostamalla ne sodatkin loppuu, eikös juu. Mittakaava toki tässä pienempi kuin sodassa, mutta ilmiö sama. Naapurin törkeyden perusteella katsotaan omaksikin oikeudeksi törkeillä, ja vähän korkojen kanssa kun kerran perkeleet aloittivat. Sama toisin päin ja paluu lähtöruutuun.

Se, joka käyttäytyy idioottimaisesti siksi että joku muukin käyttäytyy idioottimaisesti, on mielestäni enämpi idiootti kuin luonnostaan idiootti. Kuka sitten on täällä mikäkin, jos kukaan, en mie enää tiedä. I've lost count, sanoisin jos olisin ameriikkalainen.
Oli miten oli, fiksumpi on se joka pyrkii lopettamaan.

Että jospa itse kukin tahollansa koitettais olla ihmisiksi, häh.

Edit: Juu, ja ei sitten ollut Mosselle henkilökohtaisesti tämä, vaan kaikille yleisesti. Itsellenikin. Juontui vain mieleen tuosta ikiaikaisesta foorumin meemistä, jonka käsitin kevennykseksi. Ainakin puolittain.

Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
Jos joku lyö poskelle, käännä toinenkin poski? Vai miten se meni. En minä tiedä, mutta helpottaa omaa oloa verrattuna kostonhimoon.