Kuskien siirrot ja huhut vuodelle 2011

Hmm

Active member
Liittynyt
10.9.2010
Viestit
33
Juu.

En jaksa uskoa, että Kimi on itse kysellyt työpaikkojen perään yhtään mihinkään suuntaan, kuten tuossa maikkarin 'uutisessa' taasen kerrottiin.
Kimin tasoisilla jannuilla on managerit, jotka hoitavat sen puolen.

Hyvähän se on tietenkin huhuista tehhä härkänen, jotta saa niitä elintärkeitä klikkauksia kerättyä. ;)
 

Sam the Man

Registered Yes-man
Liittynyt
21.9.2009
Viestit
1351
Juu.

En jaksa uskoa, että Kimi on itse kysellyt työpaikkojen perään yhtään mihinkään suuntaan, kuten tuossa maikkarin 'uutisessa' taasen kerrottiin.
Kimin tasoisilla jannuilla on managerit, jotka hoitavat sen puolen.

Hyvähän se on tietenkin huhuista tehhä härkänen, jotta saa niitä elintärkeitä klikkauksia kerättyä. ;)
En kyllä itsekkään näe Kimiä henkilökohtaisesti soittelemassa - ainakaan Rellun tallipäällikölle. Jollekin Withmarsille tai Haugille ehkä. Tosin sanomalla että Kimi otti yhteyttä ITSE ei välttämättä tarkoita että hän nyt ihan itse omin pienin sorminensa tarttui puhelimeen. Yhteydenotto on voinut tapahtua Robertsonin taholta.
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Robertson on tietty soittanut rellulle ja kysynyt, että saiko tallipäällikkö hänen lähettämänsä viestin. No päällikkö medialle kertomaan, että Kimi otti yhteyttä. Ja viestissä oli kohteliaasti, että Kimi ei tänä vuonna voi liittyä Renault-talliin.
 

Kakenstain

Wololo
Liittynyt
1.4.2009
Viestit
649
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=es&tl=en&u=http://www.terra.es/deportes/formula1/articulo/hispania-destino-pedro-delarosa-temporada-818559.htm
Pedro de la Rosa linkitetään ensi kaudeksi Hispania Racingin riveihin.

Hispanian pomo Carabante ja de la Rosa ovat kuulemma käyneet jotain neuvotteluja "ensi vuodesta" monzassa.
Lisäksi Maikkarin ja usean muunkin webbisivun saman aiheen uutisesta voi päätellä, että Sennalla on jo soppari ensi kaudesta HRT:llä
 

Automenu

Well-known member
Liittynyt
2.11.2008
Viestit
2335
Kimi ottaa yhteyttä, ja motivaatiota epäillään. Minä puolestani epäilen, että Kimi ei ole mitään yhteyttä edes ottanut.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Alkaa jotenkin tuntua siltä, että sekä Hessu Rellulle -huhu on puhtaasti suomalaisen formulamedian (=maikkarin www-sivut ja tekstikanava) luoma kupla. Kerran on tivattu Boullierilta tai Lopezilta, että onko Heikki vaihtoehto => vastaus "Ei hän ole poissuljettu vaihtoehto" tms. jargonvastaus => otsikoksi KOVALAINEN VAHVASTI EHDOLLA RENAULT'LLE 2011. Renault'lla selvästi halutaan nyt hämmentää jotain soppaa tuomalla jatkuvasti Räikköstä - miestä joka haluaa ajaa mestaruudesta kovalla palkalla - esille. Renault pitää yllä huomattavasti todellista suurempaa mediapeliä ja -showta.
 

Teoderik

Banned
Liittynyt
14.12.2008
Viestit
1032
huhuu

Jos näitä huhuja aletaan tosissaan ottamaan, niin joka jätkähän siellä Rellulla ensi kaudella ajaa. Ilmeisesti viestilähtöinä perä perää.:D
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18472
Tallipaikat liki täynnä

Formula 1 -kuskimarkkinoilla avoimet paikat alkavat käydä vähiin.

Lotus julkistaa ensi viikolla kuljettajansa Singaporessa yhdessä Renaultin moottorisopimuksen kanssa. Lotus saa moottorien lisäksi Renaultin vaihdelaatikon, hydrauliikan ja elektroniikan – eli erittäin luotettavan paketin.

KERS-systeemiä Lotus ei ota ensi vuoden autoonsa.

Kun Lotus päätti olla ottamatta tallipaikastaan maksavia kuljettajia, sinetöityvät Heikki Kovalaisen ja Jarno Trullin jatkopestit palkkatarkastusten jälkeen.

Liuzzi ulos,
di Resta sisään


Vitantonio Liuzzi menettää paikkansa Force Indialla. Luultavaa on, että DTM-kuski Paul di Resta tulee intialaistiimiin, joskin tuore GP2-mestari Venezuelan Pastor Maldonado koputtelee sponsoreineen myös ovella.

Skotti di Resta on ajanut Force Indian F1-harjoituksia ja hänellä on moottoritoimittaja Mercedeksen arvokas tuki takanaan.

Sauber vaihtoi Pedro de la Rosan loppukaudeksi Nick Heidfeldiin. Näin MM-sarjassa ajaa nyt peräti seitsemän saksalaiskuskia.

Vahvin ehdokas Kamui Kobayashin ensi kauden tallikaveriksi on Heidfeldin sijasta kuitenkin Meksikon Sergio Perez, joka sijoittui GP2-sarjassa toiseksi.

Turun Sanomat 15.9 2010 22:45:48
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Robertson myöntää Heikki Kullalle, että kyllä hän on Bollierilta kysellyt Renaultin aikomuksia ja olisiko Kimille tilaa.
http://www.ts.fi/f1/uutiset/159954.html
No niin, tämähän alkaa kuulostaa vähän realistisemmalta. Vaikea olikin kuvitella, että Kimiä itseään kiinnostaisi kaivella Renaultin tyyppien puhelinnumeroita, kun hänellä on Robertsonit sitä varten.

Tilanteen kartoitusta siis. Boullierin kommentit motivaatiosta ja palkkavaatimuksesta (jo toistamiseen) yhdessä Kimin omien kommenttien kanssa viittaavat siihen, ettei mistään kovin todennäköisestä kytkennästä ole kyse.

Epäilen, että Kimi itse näkisi Renaultin tallina, johon kannattaisi lähteä (vaikka palkka-asiatkin olisivat kunnossa). Mutta ainahan kysellä voi.

Samalla tuli ammuttua alas epäuskottava NASCAR-huhu.
 

Capello

Well-known member
Liittynyt
25.8.2010
Viestit
352
No niin, tämähän alkaa kuulostaa vähän realistisemmalta. Vaikea olikin kuvitella, että Kimiä itseään kiinnostaisi kaivella Renaultin tyyppien puhelinnumeroita, kun hänellä on Robertsonit sitä varten.

Tilanteen kartoitusta siis. Boullierin kommentit motivaatiosta ja palkkavaatimuksesta (jo toistamiseen) yhdessä Kimin omien kommenttien kanssa viittaavat siihen, ettei mistään kovin todennäköisestä kytkennästä ole kyse.

Epäilen, että Kimi itse näkisi Renaultin tallina, johon kannattaisi lähteä (vaikka palkka-asiatkin olisivat kunnossa). Mutta ainahan kysellä voi.

Samalla tuli ammuttua alas epäuskottava NASCAR-huhu.
Näinpä. Robertsonin kommenteista paistoi rivien välistä se, ettei tuo Renault-juttu todellakaan ole Kimin kannalta se "kiehtovin", tai ainakin tällainen fiilis mulle tuli.

Ja onneksi ampuivat alas tuon NASCAR homman, tosin itse en siihen alusta alkaenkaan uskonut Kimin aikaisempien kommenttien perusteella noita amerikkalaisia autosarjoja kohtaan. Toisaalta Roberston hoki koko viime kauden, että Kimi ajaa Ferrari-sopparinsa loppuun, mutta toisin kävi.
 

VilleH

Banned
Liittynyt
24.6.2010
Viestit
2087
Sijainti
Kuopio
Ei toi välivuosi oli ainakaan kimin kohdalla tätä yhtä ja samaa huhumyllyä rauhoittanut yhtään. Villimmäksi menee vaan vuosi vuodelta. Tulee jo sellasia luokkia joissain uutisissa esille että äkkinäistä vois jännittää :)

Noh veikkaan että missä kimi nyt ikinä ajaakaan ni ei sitä vituta ajaa sielä. Kyllä tämä kaveri tekee ihan sitä mitä itse haluaa. Moni on varmasti kateellinen kimin asemasta ! Kyllähän toi kelpais että vähä jokainen haluaisi sinut ajamaan heidän härveliään. Minihän o kanssa nyt mukana. Minillä ajaa siis bosse ja räkä !
 

tommii

Well-known member
Liittynyt
1.6.2004
Viestit
773
Toiveajattelua, mutta kusisin hunajaa jos Renault olisi ensi kaudella kilpailukykyinen ja kuskikaksikkona Räikkönen - Massa.
 

Kakenstain

Wololo
Liittynyt
1.4.2009
Viestit
649
Maikkarin sivuilta:
Huhut Kimi Räikkösen tulevaisuudesta muuttuvat yhä villimmiksi. Räikköseen liitetään nyt kaikki kuviteltavissa olevat tallipaikat - on asiassa totuuspohjaa tai ei.

Kuvaa hyvin tänhetkistä tilannetta. Mun mielestä edelleenkin hyvin epätodennäköistä, että palaisi kun huipputallien paikat on jo täynnä
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4222
Toiveajattelua, mutta kusisin hunajaa jos Renault olisi ensi kaudella kilpailukykyinen ja kuskikaksikkona Räikkönen - Massa.
Tuo kuulostaisi hyvältä - liian hyvältä. Räikkösen ja Massan mieltymykset auton ajettavuuden suhteen kumminkin aika läheltä liippaa toisiaan, kemiat pelaavat ammattimaisesti ja kumpikin erinomaisia kuskeja, Massa siis hyvänä päivänä.

Muutenkin Massan kannalta olisi hyvä saada joku reilumpi kuski tallitoveriksi, tuntuu että mies on murtunut Alonson "paineessa", suorituskyky on kateissa ja se edellisvuosien taistelutahto kateissa. Massaa pidin ennen tätä kautta yhtenä kovimpina ohittajista ja taistelijoista.

PS. Niin ja Kimi tuskin huutelisi radioon "this is ridiculöös" vaikka Massan perässä jumittaisikin.
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8257
Sijainti
Helsinki
Minä en kyllä ihan samaa mieltä ole Irwinen kans tuosta Kimin ja Massan mieltymyksestä samanlaiseen autoon. Ajotyylit poikkeavat täysin toisistaan, ja toive auton käyttäytymisestä on samaa luokkaa eroltaan mitä oli Heidillä & Kubicalla.

Muuten kyllä samaa mieltä siitä, että homma varmasti toimisi tasapuolisemmin ja kunnioittavammin ilman turhanpäiväisiä vaatimuksia ja kitinöitä.

Tosin osittain Massan tämän kauden velttoon vetoon pitäisin syynä viime kauden onnettomuutta. On jotenkin miehestä puhti poissa ja viimeinen terä sit raapaistiin onnettomuuden vuosipäivänä työnantajan toimesta :nope:
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Samaa mieltä. Kyllä Kimin tarkka ohjaustuntuma ja Massan Schumilta omaksuma ajotyyli olivat aivan erilaisia. Siksihän Kimillä niitä rengaslämpöongelmiakin oli enemmän.
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4222
Oolrait, tunnustan tietämättömyyteni. Kimin (eikös nekin ollut vain 2008? )rengasongelmista kyllä tiesin, kuin myös siitä että esim. 2008 Massalla ja Kimillä oli auton etupään kehityksestä poikkeavat näkymät.

Päättelin vaan auton sopivuudesta molemmille sillä perusteella, että kaverit ajoi 2 ½ kautta hyvin lähellä toistensa tasoja. Kummallakaan ei pahoja notkahduksia ollut, ja ilman ongelmia kisoissa yleensä aika lähekkäsillä sijoilla maaliin saapui.
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Oolrait, tunnustan tietämättömyyteni. Kimin (eikös nekin ollut vain 2008? )rengasongelmista kyllä tiesin, kuin myös siitä että esim. 2008 Massalla ja Kimillä oli auton etupään kehityksestä poikkeavat näkymät.

Päättelin vaan auton sopivuudesta molemmille sillä perusteella, että kaverit ajoi 2 ½ kautta hyvin lähellä toistensa tasoja. Kummallakaan ei pahoja notkahduksia ollut, ja ilman ongelmia kisoissa yleensä aika lähekkäsillä sijoilla maaliin saapui.
Probleemahan olikin siinä, kuten Ferrarikin asian ilmaisi, että Kimi sopeutui paremmin erilaisiin ( huonostikin sopiviin ) säätöihin kuin Massa. Ja sitten joistakin erikoisista syistä ( joita on täälläkin pohdittu ) autoa kehitettiin/säädettiin paremmin Massan ajotyyliin. Asiaan varmasti myötävaikutti se, että Massa oli opetellut Schumimaisen ( pakosta, jotta pärjäsi autolla ) ajotyylin ja talli oli sen hyvin sisäistänyt.

Moni onkin pohtinut, kuinka hyvin Kimi olisikaan ajanut - jos Ferrari olisi omistautunut hänen autonsäätötoiveilleen.
 
Ylös