Kuskispekulaatiot 2021

Botcher

Well-known member
Liittynyt
7.11.2006
Viestit
215
Sijainti
Mikkeli
Perez on juuri vahvistanut lähtevänsä Racing Pointilta tämän kauden jälkeen. Eli Vettel todennäköisesti sinne.
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6219
Perez on juuri vahvistanut lähtevänsä Racing Pointilta tämän kauden jälkeen. Eli Vettel todennäköisesti sinne.
Haas? Jos miettii niin Grojean on nähty tapaus. Perez tois myös mukavasti rahaa talliin.

Tai itse ainakin ottaisin Perezin Gorsjeanin tilalle välittömästi.
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2458
Olipa vähän tuommoinen jäähyväiskirjeen sävy tuossa. Liekö sitten että uran päättyminen on lähellä. Vaikka luulisi kyllä Haasilta löytyisi paikka ainakin.
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
Haas? Jos miettii niin Grojean on nähty tapaus. Perez tois myös mukavasti rahaa talliin.

Tai itse ainakin ottaisin Perezin Gorsjeanin tilalle välittömästi.
Se voisi olla.
Molemmat Haasin nykykuljettavat ovat olleet jotenkin näkymättömiä, kun ovat olleet tasaseen pitelemässä häntäpäätä.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8332
Sijainti
Vantaa
Olipa vähän tuommoinen jäähyväiskirjeen sävy tuossa. Liekö sitten että uran päättyminen on lähellä. Vaikka luulisi kyllä Haasilta löytyisi paikka ainakin.
Sai kyllä sellaisen kuvan. Saiko hyvän irtisanomiskompensaation ja ura pakettiin?
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1921
Sijainti
Vyborg
Harmi Perezin kannalta että joutuu lähtemään pois Vettelin tieltä kun on ajanut mielestäni hyvin Force India,Racing Point tallilla vuosia ja on kehittynyt sen epäonnistuneen Mclaren vuoden jälkeen.
Harmittavasti Perezin uran kannalta joutui Mclareniin kun se oli taantumassa huippuvuosien jälkeen minkä takia joutui sitten keskikastin talliin ja ei ole saanut mahdollisuutta huippuautoon eikä huipputallit ole halunneet palkata Pereziä kauden 2013 jälkeen.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4566
Haas? Jos miettii niin Grojean on nähty tapaus. Perez tois myös mukavasti rahaa talliin.

Tai itse ainakin ottaisin Perezin Gorsjeanin tilalle välittömästi.
Steiner ”uhannut” vaihtaa molemmat kuskinsa, joten hyvät on mahkut.
 

Antti82

Well-known member
Liittynyt
27.5.2005
Viestit
1290
Minä en kyllä olisi ottanut Vetteliä Perezin tilalle (jos tämä sitä tosiaan tarkoittaa). Vettelin otteet eivät kahteen vuoteen ole olleet sellaisia että hänet kannattaisi palkata. Markkina-arvoa toki edelleen on, ja voihan olla että Vettelin ongelmat ovat johtuneet syystä X, jonka Racing Point tietää ja uskovat voivansa välttää.
 

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
4183
Nyt HAAS:illa ryöstön ja profiilin noston paikka, Perez ja Hulke vapaana. Itse en miettisi sekunttiakaan, jos vain poikia kiinnostaa.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4566
Minä en kyllä olisi ottanut Vetteliä Perezin tilalle (jos tämä sitä tosiaan tarkoittaa). Vettelin otteet eivät kahteen vuoteen ole olleet sellaisia että hänet kannattaisi palkata. Markkina-arvoa toki edelleen on, ja voihan olla että Vettelin ongelmat ovat johtuneet syystä X, jonka Racing Point tietää ja uskovat voivansa välttää.
Aston Martinin kannalta selkeä valinta, kumpi ylläolevista sopii paremmin markkinointiin euroopassa. Eihän tuossa ole minkäänlaista vertailua edes tehtävissä. Kuskina toki Perez on ihan kelpo.
 

JTH

Well-known member
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
695
Joutuiko Perez lähtemään pois jonkun kuskin tieltä, vai nostiko hänen sponsorit kädet pystyyn. Jos jälkimmäistä, ei taida olla asiaa Haassille eikä muualle ja se selittäisi tuota jäähyväiskirjeen luonnetta. Ehkä.
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2458
Vähän outoa jos sponssit olisi hylännyt juuri nyt tässä vaiheessa kun auton suorituskyky on alkanut olla hyvässä nosteessa. Toisaalta mistäpä näistä tietää kun ajat on mitä on.

Vettel tilalle Racing Pointille lienee nyt joka tapauksessa selvil. Jännä nähdä miten tuo menee, veikkaan että Stroll tulee laittamaan yllättävän koville.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Nyt HAAS:illa ryöstön ja profiilin noston paikka, Perez ja Hulke vapaana. Itse en miettisi sekunttiakaan, jos vain poikia kiinnostaa.
Magnussen vs Hülkenberg puntarointia itse miettisin, kumpi Perezin tallikaveriksi.
 

Joza91

Well-known member
Liittynyt
3.6.2020
Viestit
57
Hieno juttu Vettelille, pääsee nyt taas näyttämään osaamisensa kokonaan uudessa ympäristössä. Perez sitten Haassille?
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2458
Haas voisi kyllä laittaa molemmat kuskit vaihtoon. Eiköhän nuo nykyiset sankarit ole jo nähty. Molemmat parhaimmillaan ihan päteviä kuskeja, mutta viime vuosien suorittaminen jättänyt aika paljon toivomisen varaa kokonaisuudessaan.
 
Ylös