Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Soon huomattu...jo kolkytä vuotta sitten.Minulle aiheutuu edelleen vain itkupotkuraivareita ja marttyrointia.
Soon huomattu...jo kolkytä vuotta sitten.Minulle aiheutuu edelleen vain itkupotkuraivareita ja marttyrointia.
En minä sinulle katkera ole, olen vaan koittanut muutamaan otteeseen herätellä josko havahtuisit omaan asenteeseesi kaiken erinomaisuutesi keskellä.
Mä olen kyllä kanssa sitä mieltä, että Mehe on varsin mainio. Ehkä jopa erinomainenkin. Tosta havahtumisesta en sitten oikein tiedä.
Mielipiteet on siitä hienoja kapistuksia,
että ihan jokaisella on omansa.
Jos F1-Forumin tarinoitsijoita haetaan, niin lyhyeksi jäisi lista ilman Meheä.Minusta Mehe on yliarvostettu henkilö kunnes kirjoittaa tänne ainakin lyhytnovellin vertaisen postaussetin.
Oletko lukenut Aku Ankkojen taskukirjat 1-30?Jos F1-Forumin tarinoitsijoita haetaan, niin lyhyeksi jäisi lista ilman Meheä.
Mä olen KIRJOITTANUT ne.Oletko lukenut Aku Ankkojen taskukirjat 1-30?
Tarinoitsija = henkilö, joka tarinoi eli tekee tarinoitaOletko lukenut Aku Ankkojen taskukirjat 1-30?
Älä älä älä ny. Rassu luulee, että ne tosi juttuja noi kirjat :frank:Tarinoitsija = henkilö, joka tarinoi eli tekee tarinoita
Mielipiteet on kanssa siitä jänniä, että ainoastaan joillakin on oikeus sellaisiin. Muiden on taputeltava mielipide-oikeuden omaavan selkää tai puhalleltava muniinsa.
Mielipiteet on siitä hienoja kapistuksia,
että ihan jokaisella on omansa.
Onko koko ajan pakko vittuilla siitä, etten pidä auringonpaisteesta ja helteistä?Samaa mieltä. Omalla kohdallani vaikka kirjoittaisin että "ulkona paistaa aurinko ja kärpänen lensi akkunalaudalle, onpa hauska kesäpäivä" niin se tulkitaan jollain ilveellä vittuiluksi.
En pidä kärpäsistä. Vittuileksä?ulkona paistaa aurinko ja kärpänen lensi akkunalaudalle, onpa hauska kesäpäivä
Akkuna? Taitaa reiseri veetuilla.Samaa mieltä. Omalla kohdallani vaikka kirjoittaisin että "ulkona paistaa aurinko ja kärpänen lensi akkunalaudalle, onpa hauska kesäpäivä" niin se tulkitaan jollain ilveellä vittuiluksi.
:mad_old::mad_old::mad_old:[vittuilumoodi]Huh, helle jatkuu. Taidanpa lopettaa päivän IT työt ja mennä pihahommiin.[/vittuilumoodi]
Vihaan ilmatorjuntamiehiä. Vittuileksä?Taidanpa lopettaa päivän IT työt
Ainoastaan virka-aikana. Loma-aikana en laisinkaan.Vihaan ilmatorjuntamiehiä. Vittuileksä?