Kuulutko johonkin liittoon?

Kuulutko liittoon?

• Kyllä kuulun

Äänet: 25 62,5%
  • En kuulu

Äänet: 15 37,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    40

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Esimerkiksi USAssa liitot ovat suhteellisen heikkoja, kuitenkin palkkataso ylittää useimmissa ammateissa Suomen tason.
USAssa liitot ovat heikoilla ja sen myös huomaa. Esimerkiksi jenkkireissaajat olivat lentää perseelleen kun kerroin heille suomessa olevan 4vko kesälomat. Eräs kertoi isänsä olevan ison firman TJ ja silti saa vain haaveilla moisista lomista. Yleisenä käytäntönä heillä on 4vko. lomaa vuodessa, niistä 2 saa käyttää kesällä, yhden talvella ja neljäs on sairaslomapäiviä varten. Jos vuoden aikana ei sairastele, ne saikkupäivät voi käyttää tavallisena lomana. Kyllä kapitalisti on reilu.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mitä etuuksia luuseriliitto tarjoaa ja paljonko on jäsenmaksu. Olen kiinnostunut!
Jäsenmaksu on 1.000,-, liittymismaksu samoin. Luuseriliitto antaa sulle mahdollisuuden tarjota mehelle kaikenlaisia etuisuuksia.

Knoukka

Well-known member
No sitähän mä tarkoitin tuossa :jaska:

AY-liike on etujärjestö, niin on EK:n ja molemmat ajaa vain oman jäsenistönsä etua (joka on oikein).
Näinhän se on, mutta kummastuttaa miten eräät uskoo EK:n julistuksia täytenä totuutena, että kaikki mitä EK ajaa on hyväksi tälle maalle.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Näinhän se on, mutta kummastuttaa miten eräät uskoo EK:n julistuksia täytenä totuutena, että kaikki mitä EK ajaa on hyväksi tälle maalle.
Ja jos kuuluu työntekijäliittoon niin se perseestä.

Jee jee. Työnantajien Loimaan kassa rules :D:D

jjv

Arschloch
Kuulun Teamiin. Työpaikallani kaikki, tehtaanjohtajaa myöten kuuluvat liittoon. Jo työhönottotilanteessa esimies kertoi mihin liittoon kannattaisi liittyä. Sehän sopi minulle, koska kuuluin liittoon jo opiskelijana. Onhan tuosta hyötyä ollut, kun firman asioita työtuomioistuimessakin muutama vuosi sitten setvittiin.

Mä en kuitenkaan ketään ala liittoon käännyttämään. Jokaisen oma asia. Vaikea kuitenkaan nähdä, että meillä työskentelisi liittoon kuulumaton muuta kuin kesätöissä.