Lumipallo
Well-known member
Ihmeen persoonatonta jonttea likat postailee. Mulla oli vahva luulo, että teissä on reunaa. Tai siis särmäkulmaa.
En tähän hätään keksi urkkista persoonallisempaa.
Ihmeen persoonatonta jonttea likat postailee. Mulla oli vahva luulo, että teissä on reunaa. Tai siis särmäkulmaa.
No hää on kyllä persoonallinen. Epäilemättä housu kostuu heti, kun se möhkö kömpii pöytään.
En tähän hätään keksi urkkista persoonallisempaa.
Kai tossa RRRRRussell Brrrrrandissakin on vähän särmää. Tai ainakin r-kirjaimissaan. Itsehän pidän kovin, vaikkei kuumotakaan lain.No hää on kyllä persoonallinen. Epäilemättä housu kostuu heti, kun se möhkö kömpii pöytään.
Russell on paikoin, kaiketi kamapäissään, ihan hauska. Särmääkin snadisti.Kai tossa RRRRRussell Brrrrrandissakin on vähän särmää. Tai ainakin r-kirjaimissaan. Itsehän pidän kovin, vaikkei kuumotakaan lain.
Toki kaikki säikeen hyvät teot kumoutuivat sillä hetkellä, kun siihen tahmattiin Ben Affleckin ärsyttävä pärstä.
Näkökulma: Miehellä on kaksi vaihtoehtoa
Maanantai 17.1.2011 klo 21.46
Miehen itsetuntokriisi kärjistyy armeijassa. Juuri kun mies on tottunut naisten urakiitoon siviilissä, naiset sonnustautuvat myös sotilasunivormuun ja ovat kestävämpiä ja jopa voimakkaampia sissejä kuin 2000-luvun veltostuneet miehet.
Pienempipalkkainen ja kotitöihin keskittyvä, miehen sukat pesevä äitihahmo, on historiaa. Kuntosalit ja itämaisten kampailulajien tatamit täyttyvät trimmatuista mimmeistä. Nainen treenaa tiukan ja lihaksikkaan kropan samaan aikaan kun yhä useampi mies vain kasvattaa vatsakumpua.
Miehellä on kaksi vaihtoehtoa: joko kohottaa omaa kuntoaan tai oppia vain hyväksymään se, että on myös fyysisesti vahvempi sukupuoli, nainen.
ISMO VORNANEN
Mä olen aina pitänyt sitä sellaisena brittien Jari Sillanpäänä. No on Jarissa kyllä karismaa.Ewanissa on särmää.
Kai tossa RRRRRussell Brrrrrandissakin on vähän särmää. Tai ainakin r-kirjaimissaan. Itsehän pidän kovin, vaikkei kuumotakaan lain.
Pari haastatteluaan tai jotain olen nähnyt ja määritellyt ÄO:ääräkseen noin 80. Voihan olla ettei meikäläisen kannattais määritellä parin haastattelun tai jonkun perusteella, mutta toisaalta saanpahan välillä päteä.Russell on paikoin, kaiketi kamapäissään, ihan hauska. Särmääkin snadisti.
En lähde väittelemään miesmausta lain.Mä olen aina pitänyt sitä sellaisena brittien Jari Sillanpäänä. No on Jarissa kyllä karismaa.
Sori, se vaan tosiaan tuli mieleen tosta Madden uudesta poikaystävästä. Menee jonnekin häpeemään. Brand tosiaan on paljon parempi (ainakin siis ulkonäöltään, äo:staan ei oo tietoa.).Kai tossa RRRRRussell Brrrrrandissakin on vähän särmää. Tai ainakin r-kirjaimissaan. Itsehän pidän kovin, vaikkei kuumotakaan lain.
Toki kaikki säikeen hyvät teot kumoutuivat sillä hetkellä, kun siihen tahmattiin Ben Affleckin ärsyttävä pärstä.
En silti panis.Dompparilta lähti nyt pahasti lapasesta. Tai ehkä jopa lapaseen. Hui kamala.