Kuunteleisuus-polli

Mitä levyjä tullut kuunneltua?

• Queen - Greatest Hits 2

Äänet: 13 32,5%
  • Abba - Gold-Greates Hits

Äänet: 9 22,5%
  • Bon Jovi - Cross Road - The Best of

Äänet: 7 17,5%
  • Dire Straits - Brothers In Arms

Äänet: 20 50,0%
  • Baccara - Baccara

Äänet: 3 7,5%
  • Metallica - Metallica

Äänet: 22 55,0%
  • Bruce Springsteen - Born In The USA

Äänet: 15 37,5%
  • Jari Sillanpää - Jari Sillanpää

Äänet: 1 2,5%
  • Eppu Normaali - Repullinen Hittejä

Äänet: 19 47,5%
  • Kirka - Surun Pyyhit Silmistäni

Äänet: 5 12,5%
  • Dingo - Kerjäläisten Valtakunta

Äänet: 14 35,0%
  • Joel Hallikainen - Joel Hallikainen

Äänet: 0 0,0%
  • Kaija Koo - Tuulten Viemää

Äänet: 7 17,5%
  • Hurriganes - Roadrunner

Äänet: 16 40,0%
  • Aziz / Mittään en oo kuunnellu ikinä

Äänet: 9 22,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    40
  • Äänestys suljettu. .

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Mainituista olen varmuudella kokonaan kuunnellut Hurriganesin Roadrunnerin. Se on jossain kaappien kätköissä C-kasettina. Dire Straitsin meinasin kirjoittaa kuulluksi, mutta mun levyhyllyssä onkin Communiqué, eikä Brothers of Arms.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Seuraavien artistien levyjä en ole kuunnellut kokonaan: Dire Straits, Baccara, Jari Sillanpää, Kirka ja Joel Hallikainen. Osia kylläkin.

Muut pollin mainitut albumit väittäisin kuunnelleeni vähintään kertaalleen läpi.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Queen on ainoa platta jonka olen kohtalaisella varmuudella kuunnellut kokonaan.. Metallican lättyä ehkä kaverin omistaman yksilön muodossa. Mie kun en ole noita levyjä ostanut tällä vuosituhannella lain. :eek:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Huh huh miten kämäsiä biisejä :doubtful:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jotenkin kun Forumin (Vapaan) ikäluokkaa aattelee, niin en ihmettele miksikä Metallica rankattu ykköseksi tähän mennessä.

Niin ja en voi postata samaan postaukseen kaikkia samalla kertaa, vähentäisi kokonaispostausmäärää katsokaas.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tuli mieleen Alternative Tentacles.

Tuotapa ei moni tiedä googlettamatta, notta mikä se on. Paitti Mehe. Ja mää tiesin, mutta sitä ei tässä nyt lasketa.

Yrittäkää edes.
Tentacles tulee jotenkin aina päässä pyöritettyä testicleksi.. Tuon nimen olen kuullut niin miljoona kertaa, muttei ikinä ole tullut tutustuttua. Korjaanpa erheeni.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Queen - Greatest Hits 2
Abba - Gold
Bon Jovi - Cross Road
Dire Straits - Brothers In Arms
Metallica - Metallica
Bruce Springsteen - Born In The USA
Eppu Normaali - Repullinen Hittejä
Kaija Koo - Tuulten Viemää

Taisin ruksia vahingossa Hurriganesin, niiltä on tullut kuunneltua vain kokoelmia. Kaija Koosta en ole ihan varma, mutta nuo muut yllämainitut on tullut höylättyä varmuudella useampaan otteeseen.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tuli mieleen Alternative Tentacles.

Tuotapa ei moni tiedä googlettamatta, notta mikä se on. Paitti Mehe. Ja mää tiesin, mutta sitä ei tässä nyt lasketa.

Yrittäkää edes.
Eiks toi ole se Jello Biafran perustama levy-yhtiö? Mulla muuten tulee tentaclesista mieleen Ozric Tentacles.

En muuten usko olevani musiikkimaultani sen alternativempi kuin kukaan muukaan. Kuuntelen sellaista musiikkia, mistä pidän. Noista pollitetuista levyistä ainakin Hurriganesien Roadrunner on sellainen, joka pitäisi kyllä kuunnella. Queenilta puolestaan päätyisin johonkin muuhun levyyn kuin kokoelmaan, todennäköisesti A Night at the Operaan, samoin Bruce Springsteenin kohdalla, mahdollisesta levystä en kyllä osaa tähän hätään sanoa mitään.

Makkonen

Guest
Dire Straits - Brothers In Arms
Bruce Springsteen - Born In The USA
Eppu Normaali - Repullinen Hittejä
Dingo - Kerjäläisten Valtakunta
Hurriganes - Roadrunner

Nua löytyy levyhyllystä.

Dingon ja Hurriganesin levyt lp:nä, muut cd:nä
Ylivoimaisesti eniten on näistä tullut kuunneltua Diren levyä.
Dire Straitsin levyn otin aikoinaan mukaan kun kävin ostamassa vahvistinta. Testasin 'Money For Nothing'-biisin alulla miten riittää potkua.. :wink:

Miss Piggy

Schufosa
Metallicaa näistä, koska muita en fanita lain. No Queen on ok kyllä ja joku kokoelma mulla onkin, mut onkohan sit just toi..? En tiiä. :doubtful:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Queen - Greatest Hits 2 - ei vaan nappaa.
Abba - Gold-Greates Hits - totta helvetissä. Jos joku MJ on muka popin kurko niin appa on saman lajin universumin kovin koskaan. Ei epäilystä.
Bon Jovi - Cross Road - The Best of - munatonta aikuis"rokkia". Slippery... albumi yks kaikkien aikojen vituttavimmista tuotoksista.
Dire Straits - Brothers In Arms - suvereenia osaamista ja omanlaistansa musaa.
Baccara - Baccara - yes sir I can boogie. Sen lisäks ei mitään hajua. Paitsi Maria ja Mayte. Muistaakseni.
Metallica - Metallica - hieno orkesteri, mutta ei kolise täällä. Vaikka herrojen kanssa on vedetty jopa perseet.
Bruce Springsteen - Born In The USA - tottakai. Vaikka onkin liikaa aikansa oloinen levy.
Jari Sillanpää - Jari Sillanpää - ei kiinnosta
Eppu Normaali - Repullinen Hittejä - maximum jee jee on edelleen ihan vitun hieno.
Kirka - Surun Pyyhit Silmistäni - ei kiinnosta
Dingo - Kerjäläisten Valtakunta - oli pakko. Pillun haltijat tuohon aikaan jonotti tätä ja sitä pyöritettiin. En silti kadu.
Joel Hallikainen - Joel Hallikainen - kaikkien aikojen antikliimaksi
Kaija Koo - Tuulten Viemää - hyvin tuotettua kauraa oli jossain vaiheessa
Hurriganes - Roadrunner - totta helvetissä

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tosta Metallicasta mulla on tavallaan sivuosuma kun Master of the Puppetsia olen kasetilta aika paljon kuunnellut joskus.