Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

jjv

Arschloch
Sattuneesta syystä alkoi nyt soimaan päässä ja tietokoneessakin tämä. On sillä kyllä seksikäs ääni, oikein palleissa hyrisee.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Sattuneesta syystä alkoi nyt soimaan päässä ja tietokoneessakin tämä. On sillä kyllä seksikäs ääni, oikein palleissa hyrisee.
Voi että. Mulla hyrisee palleissa enemmän Chisu tai Jenni Vartiainen, jos seksikkäistä äänistä on kyse.

Örfil

Guest
Mutta...mutta...Alperthan on rumpalina!!! :confused: Aivan sama heppu! Mitäs tämä nyt on?
Ja mun tukka on kitaristina, ei saatana...

Lunssila

Well-known member
Kivat soundit ja symppis biisi mutta tahallinen riimien käyttämättömyys raivostuttaa ihan suunnattoman paljon. Jukka Virtasen sanoin:

"Nää loppusoinnut sais kuntoon ihan pienellä vaivalla mutta tässä lie tavoiteltu jotain erikoisuutta, jota itse en ymmärrä ollenkaan"
Aika ihmeellinen mielipide. Enemmän mua ärsyttää tahallaan joka riville haetut loppusoinnut, parhaassa tapauksessa sanan voi arvata jo edellisestä rivistä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Niin kai sitten. En vaan pysty ymmärtämään miksi pitää olla esim.
"en aio mennä syksyllä opistoon...
en halua tarttua aseeseen"
kun voisi olla
"en aio mennä syksyllä opistoon...
en halua tarttua haulikkoon"
jolloin asiasisältö pysyisi samana, samoin tavumäärä ja saataisiin korvaan kauniisti sopiva riimi.

parhaassa tapauksessa sanan voi arvata jo edellisestä rivistä.
Ja siinä on se vika että...?

edit: En voi sille mitään, että vanhana Gösta- ja Juice-fanina musta tuollainen tahallinen riimittömyys sävelkuluissa, jotka sitä selkeästi huutaa on henkistä laiskuutta ja tuo mieleen, että nyt on menty siitä, mistä aita on matalin. Se on pelkästään ärsyttävää. Tuon kaltainen sanoittaminenhan onnistuu keltä tahansa, kun laittaa vaan sanoja toisen perään ja unohtaa säännöt. Ismo A. ja Kauko R. osaavat käyttää riimittömyyttä erittäin luovasti, tehokeinona, mutta tässä se vaan riipii korvaa.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Tuo biisihän oli pelkkä kolmen soinnun plöräys. Ihan kiva että Alppu oli rumpalina, mutta ei se nakellut nyt kyllä mitään uutta tuohon piisiin.