Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Mutta missä jytky? Tasapaksua kamaa kaikki.

Pitääkö öö ruzin tehdä sille hittibiisi?
Se nimittäin osaa sen taidon.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mun mielestä artistit sais julkaista vain Greatest Hits levyjä.

Niinhän suosikkibändini, Various Artists:kin tekee.

SamiJ

Well-known member
Kova levy. Pyörinyt nyt autosoittimessa parikymmentä kertaa läpi täysluukutuksella. Hyvin kestää.
Mun mielestä toi Makkosen uusin on jopa parempi, kuin edellinen.
Kyllä! Komppi myöskin tolle, että on jopa edellistä parempi. Kokonaisuus toimii mainiosti. Vähän jopa tuntuu, että levy sais olla hieman pidempikin. Mutta toisaalta rokkilevyn pitääkin olla tiivis rypistys ja onhan tossa piisejäkin iso liuta.

Jännä yksityiskohta muuten "Half the Way" -kappaleen kertsin aikana kuuluva kitarariffi - mietin että miten kuulostaa niin tutulta... no Backyard Babiesin "A Song for the Outcast":tahan se löytyi - lienee ihan tietoinen "lainaus" Dregeniltä. :p

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Haluaisin tykätä Monroesta jo ihan periaatteesta mutta Iggy ja Roth manööverit ja laulu/biisit ei iske :nope: Ja sen saksofonin voi tunkea sinne mistä se on tullutkin. Ei kuulu musagenreen laisinkaan.
No jo on perkele. Olen jostain samaa mieltä Racerin kanssa. Ja vieläpä kyse musiikista.

Kaikkea sitä näkee!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kyllä saksomafoonikin ihan paikallaan on toisinaan. Ainakin kun vedetään riittävän oikealla asenteella:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Foni on sopivasti käytettynä ihan cool soitin. Muistaakseni kehitelty mukailemaan ihmisääntä. En kuuklaa saatana. Adolphe Sax oli nimi.

Makkosen bändin uusimmalla foni toimii hienosti viimeisellä raidalla, jolla se painaa riffiä. Erittäin kuulisti.

Buddy Hollyn piisi Reminiscing sisältää sellaista liidifillailua, mitä fonilla parhaimmilllaan saa aikaan. Aivan vitun yyperiä. King Curtis.