Captain Howdy
Well-known member
Mun mielestä toi Makkosen uusin on jopa parempi, kuin edellinen.
Kuulijan korvassa.Mutta missä jytky?
Kova levy. Pyörinyt nyt autosoittimessa parikymmentä kertaa läpi täysluukutuksella. Hyvin kestää.
Kyllä! Komppi myöskin tolle, että on jopa edellistä parempi. Kokonaisuus toimii mainiosti. Vähän jopa tuntuu, että levy sais olla hieman pidempikin. Mutta toisaalta rokkilevyn pitääkin olla tiivis rypistys ja onhan tossa piisejäkin iso liuta.Mun mielestä toi Makkosen uusin on jopa parempi, kuin edellinen.
Fonihan toimii enemmän kuin loistavasti.Haluaisin tykätä Monroesta jo ihan periaatteesta mutta Iggy ja Roth manööverit ja laulu/biisit ei iske :nope: Ja sen saksofonin voi tunkea sinne mistä se on tullutkin. Ei kuulu musagenreen laisinkaan.
Onkohan sun suosikkinäyttelijäsi nimi sattumoisin Nosmo King?Mun mielestä artistit sais julkaista vain Greatest Hits levyjä.
Niinhän suosikkibändini, Various Artists:kin tekee.
No jo on perkele. Olen jostain samaa mieltä Racerin kanssa. Ja vieläpä kyse musiikista.Haluaisin tykätä Monroesta jo ihan periaatteesta mutta Iggy ja Roth manööverit ja laulu/biisit ei iske :nope: Ja sen saksofonin voi tunkea sinne mistä se on tullutkin. Ei kuulu musagenreen laisinkaan.
Keikkaa odotellessa - liput on!Pienen tauon jälkeen taas Black Sabbathin viimeisintä. On tämä kyllä mainio.
Pannia molemmille - perusteena yletön kaveeraus!No jo on perkele. Olen jostain samaa mieltä Racerin kanssa. Ja vieläpä kyse musiikista.
Kaikkea sitä näkee!
Nykyään on kätevää kun youtubessa ei enää ole sitä kymmenen minuutin aikarajaa. Saa mukavasti kokonaisia levyjä kuunneltua sieltä.
Ei vaan yletön homous.Pannia molemmille - perusteena yletön kaveeraus!
Yksi on ylellä, me ei.Ei vaan yletön