Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Peer Günttiä. Sitä ekaa, missä on myös se Through the wall -ep mukana.

Onko muuten niin, että maailmasti ei löydy yhtäkään kunnollista nettiputiikkia, josta vois ostaa Peer Güntin Smalltown maniacs -ceedeen? Itse luulen, että asia on juuri näin. Myykääpä joku se mulle kohtuuhintaan, kun se on ainoo kokopitkä mikä uupuu, enkä viittis sitä warettaa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tuli mieleen, että kun nyt alkaa suht jossain välissä tulla 5000 viestiä täyteen tässä ketjussa ja syntyy seuraava "kuuntelen nyt" -toikki, niin pitänee startata samantien oma ketju noille youtube-video"ikkunoille". Ovat meinaan melkoisia ketjun aukeamisen hidastajia ne. On sitten helpompi jättää se youtube-ketju huomiotta kun voi kuntelunsaa postailla siihen toiseen ketjuun.

burb

.
Tuli mieleen, että kun nyt alkaa suht jossain välissä tulla 5000 viestiä täyteen tässä ketjussa ja syntyy seuraava "kuuntelen nyt" -toikki, niin pitänee startata samantien oma ketju noille youtube-video"ikkunoille". Ovat meinaan melkoisia ketjun aukeamisen hidastajia ne. On sitten helpompi jättää se youtube-ketju huomiotta kun voi kuntelunsaa postailla siihen toiseen ketjuun.
Olen huomannut saman ja ottaisin ilolla vastaan tällaisen jaottelun.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
*Avautuu*

Itseasiassa tahmaa tää sivu vaikka käytössä on kaistaa vaikka kuinka paljon ja tietokonekin on kampaamolaatutasoa.